  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		Silnik 4G63  2.0 SOHC V8 | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 stani78  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Sie 2006 Posty: 132 Skąd: szczecin 
                         | 
      
         
            
                                			    Wysłany: 09-09-2010, 21:50   Silnik 4G63  2.0 SOHC V8
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Witam. Na ile śrub mocowane jest w tych silnikach koło zamachowe ,ponieważ mam ałtomat to nie wiem. Mam jeszcze jedno pytanie dotyczące aparatu zapłonowego do silnika 1,8 v 8, a konkretnie gdzie idą pokoleji  poszczegulne przewody od aparatu zapłonowego. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Maretzky85  		  
		 
         Mitsumaniak Mod Galant E3x
  
  
                  Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-09-2010, 07:31   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Koło zamachowe jest na 6 śrub.
 
Kable od aparatu idą do PT i do komputera, jeden idzie do obrotomierza, tylko nie pamiętam czy z aparatu czy z PT. | 
             
						
				_________________ Zawsze mogę się mylić   
 
 
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 
 by Krzyżak
 
 
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 
(Obecny)
 
 
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki   )
 
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |