Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana Gumowej osłony końcówki drążka kierowniczego
Autor Wiadomość
dawid10.1986 
Nowy Forumowicz

Auto: carsima
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 15
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 10-09-2010, 21:41   Wymiana Gumowej osłony końcówki drążka kierowniczego

Uszkodzoną mam gume na końcówce drążka kierowniczego, z której strony najlepiej odkrecic końcówke zeby nalozyc gume? prubowalem od strony kola, odkrecilem jedna srube ale koncowka nie chce sie wybic
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 10-09-2010, 22:34   

Jeżeli chodzi o manszete drązka kierowniczego, to najlepiej zacząc od poluzowania kontry pomiedzy drązkiem a końcówką, zobaczyć czy drązek da się obrócić w końcówce, zrobić kawałek obrotu i powrócic do poprzedniego połozenia, nastepnie odkrecic koncowke od zwrotnicy, w celu jej zdemontowania użyć sciagacza, albo mlotka, jezeli uzyjesz mlotka, to musisz uderzyc w ucho zwrotnicy do ktorego jest wlozona koncowka, byleby nie w gwint koncowki, trzeba mlotkiem uderzyc kilka razy, koncowka powinna wyskoczyc z ucha zwrotnicy, nastepnie odkrecic koncowke od drazka, liczac przy tym obroty, zapisac sobie ilosc obrotów, odkrecic kontre koncowki, zrzucic opaski manszety, wyciagnac manszete, zalozyc nowa, zalozyc nowe opaski, zakrecic nakretke kontre, zakrecic koncowke drazka - ta sama iloscia obrotow z ilu byla wykrecona, reszte poskladac w odwrotnej kolejnosci do rozkladania, nie zapominajac o dokreceniu wszystkich nakretek oraz kontry koncowki, udac sie na zbieznosc w celu korekcji.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
dawid10.1986 
Nowy Forumowicz

Auto: carsima
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 15
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 11-09-2010, 17:59   

Dzięki wielkie za dokładny opis operacji, w poniedziałek borę się za robotę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.