 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2.5 TD] ZAPOWIETRZANIE SIĘ cd |
Autor |
Wiadomość |
kawekk
Forumowicz
Auto: Pajero II 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2009 Posty: 96 Skąd: Orzysz
|
Wysłany: 16-09-2010, 23:31 [2.5 TD] ZAPOWIETRZANIE SIĘ cd
|
|
|
Mam krótkie pytanie. Czy w 2,5 simmering na pompie paliwa zużywa się tak często jak w 2,8?? Zapowietrza się układ ale nie wiem gdzie:( |
Ostatnio zmieniony przez kawekk 24-09-2010, 22:03, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 16-09-2010, 23:39 Re: ZAPOWIETRZANIE SIĘ cd
|
|
|
kawekk napisał/a: | Mam krótkie pytanie. Czy w 2,5 simmering na pompie paliwa zużywa się tak często jak w 2,8?? Zapowietrza się układ ale nie wiem gdzie:( |
Czasem trzeba go wymienić, ale sporadyczniej. Jest o tyle lepiej że on nie ma kontaktu z olejem silnikowym w odróżnieniu od 2,8. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
mak721
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II Long 2.8 TD 95'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2010 Posty: 12 Skąd: Morąg
|
Wysłany: 17-09-2010, 12:23 Re: ZAPOWIETRZANIE SIĘ cd
|
|
|
kawekk napisał/a: | Mam krótkie pytanie. Czy w 2,5 simmering na pompie paliwa zużywa się tak często jak w 2,8?? Zapowietrza się układ ale nie wiem gdzie:( |
Mam co prawda 2.8 ale przerabiałem zapowietrzanie się układu.
Sprawdziłem wszystko : przewody paliwowe, odpowietrzenie zbiornika, pompę, a przyczyna była bardzo prozaiczna złej jakości filtr paliwa tylko z jedną uszczelką i nie dociskało - wymieniłem jak ręką odjął.
Powodzenia |
|
|
|
 |
Mighn
Mitsumaniak
Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 270 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-09-2010, 18:25
|
|
|
Znalazłem kolejne miejsce przez które może dochodzić do zapowietrzenia - magistrala powrotu paliwa z wtrysków - takie 4 "pierścienie" na wtryskach połączone metalowymi rurkami i gumowa rurka do pompy - sprawdźcie zarówno połączenia przewodu gumowego jak i połączenia "pierścieni" z metalowymi rurkami. |
|
|
|
 |
kawekk
Forumowicz
Auto: Pajero II 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2009 Posty: 96 Skąd: Orzysz
|
Wysłany: 17-09-2010, 19:58
|
|
|
Chyba znalazłem. Wymieniłem przewody i na razie na zimno jak nigdy dotąd pali aż mi JOKER z twarzy nie schodzi:) Powodem był powrót z pompy przy baku rurka została mi w rękach:( Zobaczę co będzie rano (już się modlę)
[ Dodano: 24-09-2010, 20:37 ]
Niestety wygrałem małą bitwę ale nie wojnę. Trochę się poprawiło ale jednak dalej skądś bierze powietrze. Na powrocie po pracy widać jak bąbelki idą z baku do pompy. O co kaman. Poza tym pompka na filtrze robi się miękka zaraz po odpowietrzeniu (jakby na filtrze było coś powietrza). Koledzy pomóżcie zwalałem wszystko na świece ale to jest definitywnie powietrze. Zmieniłem przewody nowy filtr filtrona. Jest poprawa w osiągach ale po chłodnej nocy puszcza z tyłu chmurę jak mgła w londynie:( Czy to ten pipipi simmering |
|
|
|
 |
|
|