[3.0 V6] Strzaly przy wlaczonym 4x4 |
Autor |
Wiadomość |
5eba
Forumowicz

Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 483 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 01-10-2010, 20:39 [3.0 V6] Strzaly przy wlaczonym 4x4
|
|
|
Witka,
cos zaczelo mi strzelac jak wlacze przod (ss) - jadac normalnie nic nie slychac ale ostrzejsze dodanie gazu na 1 czy 2 i cos strzela - bardziej na 4H niz 4L. Po zalczeniu blokady reduktora aby sie szybciej rozlaczyla zawsze troche cofam i wtedy tez strzaly ida. W kanal wszedlem i krzyzaki sa ok,poducha tam mala od strony jak gdyby kierowcy ma rozwalona gume ale watpie ,ze to to.
Coz moglo sie stac?? |
_________________ Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N
Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID |
|
|
|
 |
konradgdynia
Forumowicz

Auto: Pajero 2,8 TD Long '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010 Posty: 35 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
 |
5eba
Forumowicz

Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 483 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 02-10-2010, 11:24
|
|
|
Czyli jeszcze jezdzic |
_________________ Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N
Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID |
|
|
|
 |
konradgdynia
Forumowicz

Auto: Pajero 2,8 TD Long '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010 Posty: 35 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 02-10-2010, 12:38
|
|
|
Jeździć i zbierać siły na robotę |
|
|
|
 |
5eba
Forumowicz

Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 483 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 02-10-2010, 14:43
|
|
|
ale jaka robote ?? Mowcie co to ja juz dzis moge to zrobic,bo skracanie lancucha puki co, z tego co zrozumialem, nie wchodzi w gre - w tym stadium bedzie za krotki po wywaleniu jednego ogniwa - dobrze kumam?? |
_________________ Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N
Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID |
|
|
|
 |
Berni
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero 3,0 v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Sie 2008 Posty: 368 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03-10-2010, 14:42
|
|
|
Sprawdź półośki z przodu- łańcuch musiałby być dośc mocno naciągnięty żeby strzelać przy niskich obrotach- po powrocie z Rumuni również wydawało się że łańcuch jest do wymiany- natomiast wymiana półosi wystarczyła -auto po powrocie było w terenie i strzelanie ustąpiło |
_________________
 |
|
|
|
 |
5eba
Forumowicz

Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 483 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 07-10-2010, 13:48
|
|
|
Ale co poloski,co znimi?? |
_________________ Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N
Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID |
|
|
|
 |
Berni
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero 3,0 v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Sie 2008 Posty: 368 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-10-2010, 20:13
|
|
|
5eba napisał/a: | Ale co poloski,co znimi?? |
nie wiem - tak jak napisałem wyżej na jednym z bardziej stromych podjazdów na urdele zaczęło"coś "strzelać w moim napędzie - diagnoza na szybko była łańcuch- po powrocie do Polski okazało się że pół oś była uszkodzona-po wymianie strzelanie ustało- może u Ciebie będzie podobnie- łańcuch do "dwójki to ponoć trzy tysie- pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
5eba
Forumowicz

Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 483 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 01-11-2010, 19:09
|
|
|
No wiec to chyba nie lancuch ,bo ... pierwsze strzelania szly przy dosc mocnym przyspieszaniu w okolicach 4tys obr ,zrobilem z 2tys km po czarnym,bez zadnych wizyt w terenie,bez wlaczania napedu i dzis sobie na asfalcie przy 70km/h wlaczylem przod i nawet lekkie dodanie gazu na Vbiegu daje strzaly czyli przy praktycznie bardzo malym obciazeniu. Moze jednak cos z polosiami?? Tylko nie przygladalem sie nigdy budowie przedniego "mostu" i nie wiem co mogloby strzelac w polosiach. W samuraiu ktorego mialem musialby sie wieloklin wyrobic przy mechanizmie roznicowym,a tu nie mam pojecia. |
_________________ Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N
Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID |
|
|
|
 |
rico.1
Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 480 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 01-11-2010, 19:48
|
|
|
przeguby półosi?
w osobowych autkach przecież padnięte przeguby objawiają się właśnie strzelaniem podczas skręcania, a jadąc na wprost tego nie słychać
tutaj różnica polega na tym że półoś i jej przeguby nawet jadąc prosto mogą pracować już pod kątem, czyli któryś uszkodzony ma prawo strzelać przy obciążeniu na włączonym przodzie
proponuję podnieść przód na lewarki i sprawdzić dokładnie przeguby |
|
|
|
 |
5eba
Forumowicz

Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 483 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 01-11-2010, 20:09
|
|
|
Nie to nie przeguby - to strzelanie to jakby przeskakiwanie - napewno w momencie strzelania jest przeskakiwanie - to wlasnie jakby np lancuch na zebatkach w rowerze |
_________________ Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N
Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID |
|
|
|
 |
rico.1
Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 480 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 01-11-2010, 20:18
|
|
|
a czujesz wtedy jakieś szarpnięcia? |
|
|
|
 |
5eba
Forumowicz

Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 483 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 01-11-2010, 20:40
|
|
|
rico.1 napisał/a: | a czujesz wtedy jakieś szarpnięcia? |
W sumie tak. |
_________________ Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N
Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID |
|
|
|
 |
rico.1
Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 480 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 01-11-2010, 20:52
|
|
|
a przełożenie mostów sprawdzałeś (naklejki na obudowach)? przód i tył powinny mieć identyczne, może ktoś już coś z tym kombinował
kiedyś w jednym miałem taką afrykę (inne przełożenie) a efektem był zmielony przedni wałek ataku |
|
|
|
 |
5eba
Forumowicz

Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 483 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 02-11-2010, 16:34
|
|
|
Nie ,mosty mam orginalne. |
_________________ Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N
Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID |
|
|
|
 |
|