Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.0 V6] Strzaly przy wlaczonym 4x4
Autor Wiadomość
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 01-10-2010, 20:39   [3.0 V6] Strzaly przy wlaczonym 4x4

Witka,
cos zaczelo mi strzelac jak wlacze przod (ss) - jadac normalnie nic nie slychac ale ostrzejsze dodanie gazu na 1 czy 2 i cos strzela - bardziej na 4H niz 4L. Po zalczeniu blokady reduktora aby sie szybciej rozlaczyla zawsze troche cofam i wtedy tez strzaly ida. W kanal wszedlem i krzyzaki sa ok,poducha tam mala od strony jak gdyby kierowcy ma rozwalona gume ale watpie ,ze to to.
Coz moglo sie stac??
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
konradgdynia 
Forumowicz


Auto: Pajero 2,8 TD Long '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 35
Skąd: Gdynia
Wysłany: 02-10-2010, 08:45   

To zapewne rozciągnięty łańcuch w skrzynce rozdzielczej ss

http://forum.mitsumaniaki...ght=%B3a%F1cuch
 
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 02-10-2010, 11:24   

Czyli jeszcze jezdzic :)
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
konradgdynia 
Forumowicz


Auto: Pajero 2,8 TD Long '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 35
Skąd: Gdynia
Wysłany: 02-10-2010, 12:38   

Jeździć i zbierać siły na robotę :D
 
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 02-10-2010, 14:43   

ale jaka robote ?? Mowcie co to ja juz dzis moge to zrobic,bo skracanie lancucha puki co, z tego co zrozumialem, nie wchodzi w gre - w tym stadium bedzie za krotki po wywaleniu jednego ogniwa - dobrze kumam?? :)
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
Berni 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero 3,0 v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 368
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-10-2010, 14:42   

Sprawdź półośki z przodu- łańcuch musiałby być dośc mocno naciągnięty żeby strzelać przy niskich obrotach- po powrocie z Rumuni również wydawało się że łańcuch jest do wymiany- natomiast wymiana półosi wystarczyła -auto po powrocie było w terenie i strzelanie ustąpiło
_________________

 
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 07-10-2010, 13:48   

Ale co poloski,co znimi??
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
Berni 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero 3,0 v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 368
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-10-2010, 20:13   

5eba napisał/a:
Ale co poloski,co znimi??

nie wiem - tak jak napisałem wyżej na jednym z bardziej stromych podjazdów na urdele zaczęło"coś "strzelać w moim napędzie - diagnoza na szybko była łańcuch- po powrocie do Polski okazało się że pół oś była uszkodzona-po wymianie strzelanie ustało- może u Ciebie będzie podobnie- łańcuch do "dwójki to ponoć trzy tysie- pozdrawiam
_________________

 
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 01-11-2010, 19:09   

No wiec to chyba nie lancuch ,bo ... pierwsze strzelania szly przy dosc mocnym przyspieszaniu w okolicach 4tys obr ,zrobilem z 2tys km po czarnym,bez zadnych wizyt w terenie,bez wlaczania napedu i dzis sobie na asfalcie przy 70km/h wlaczylem przod i nawet lekkie dodanie gazu na Vbiegu daje strzaly czyli przy praktycznie bardzo malym obciazeniu. Moze jednak cos z polosiami?? Tylko nie przygladalem sie nigdy budowie przedniego "mostu" i nie wiem co mogloby strzelac w polosiach. W samuraiu ktorego mialem musialby sie wieloklin wyrobic przy mechanizmie roznicowym,a tu nie mam pojecia.
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 01-11-2010, 19:48   

przeguby półosi?
w osobowych autkach przecież padnięte przeguby objawiają się właśnie strzelaniem podczas skręcania, a jadąc na wprost tego nie słychać
tutaj różnica polega na tym że półoś i jej przeguby nawet jadąc prosto mogą pracować już pod kątem, czyli któryś uszkodzony ma prawo strzelać przy obciążeniu na włączonym przodzie

proponuję podnieść przód na lewarki i sprawdzić dokładnie przeguby
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 01-11-2010, 20:09   

Nie to nie przeguby - to strzelanie to jakby przeskakiwanie - napewno w momencie strzelania jest przeskakiwanie - to wlasnie jakby np lancuch na zebatkach w rowerze :)
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 01-11-2010, 20:18   

a czujesz wtedy jakieś szarpnięcia?
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 01-11-2010, 20:40   

rico.1 napisał/a:
a czujesz wtedy jakieś szarpnięcia?

W sumie tak.
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 01-11-2010, 20:52   

a przełożenie mostów sprawdzałeś (naklejki na obudowach)? przód i tył powinny mieć identyczne, może ktoś już coś z tym kombinował

kiedyś w jednym miałem taką afrykę (inne przełożenie) a efektem był zmielony przedni wałek ataku
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 02-11-2010, 16:34   

Nie ,mosty mam orginalne.
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.