Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zgrzytanie podczas pracy silnika
Autor Wiadomość
Cytrus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero I 90 Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 47
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-10-2010, 12:24   Zgrzytanie podczas pracy silnika

Witam

Mam bardzo palący problem , podczas pracy silnika od strony kierowcy dochodzi straszne zgrzytanie ( nawet w trakcie postoju jak tylko lekko skręcę w dowolnym kierunku koła lub dodam gazu jest potworny zgrzyt i zapala mi się kontrolka akumulatora ). Myślałem ze to pompa wspomagania lub alternator ale one są po stronie pasażera . A zgrzytanie dochodzi jakby od sprężarki klimatyzacji ( tylko co ma wspólnego klima do skręcania kół ) Proszę o pomoc bo zostałem bez samochodu i nie wiem czy mogę nim jechać do warsztatu czy brać lawetę .

[ Dodano: 05-10-2010, 07:27 ]
Po odcięciu paska od klimy zgrzytanie zrobiło się mniejsze ale nadal jest . Zauważyłem też brak śruby mocującej alternator ( efekt - brak napiętego paska klinowego i fruwający alternator ) , przy próbie skręcania kuł zgrzytanie się nasila a nawet wisko mi się zatrzymuje . Ma ktoś pomysł co to może być

[ Dodano: 06-10-2010, 07:28 ]
Witam Problem rozwiązany a raczej zlokalizowana usterka i tymczasowo rozwiązana. Przyczyną przeraźliwego zgrzytania podczas postoju i próbie skręcana kół był obluzowany alternator . Śruba która służy do przymocowania i jednocześnie naciągnięcia paska klinowego urwała się , przez co alternator miał luźny pasek i troszkę się bujał. Po wbiciu drewnianego klina miedzy silnik a alternator problem zgrzytania przestał istnieć ;) . Teraz tylko muszę założyć nowa śrubę .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.