Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant nie schodzi z obrotów przez kilka sekund
Autor Wiadomość
Black_Mafia 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant EA5A 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2022
Posty: 5
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 05-06-2022, 16:55   Galant nie schodzi z obrotów przez kilka sekund

Cześć, od niedawna jestem posiadaczem galanta. Dużo nim kilometrów nie zrobiłem, ale ostatnio pojawił się dziwny problem.

Po puszczeniu gazu auto przez około 3 sekundy utrzymuje obroty na których puściło się gaz i jedzie z tą samą prędkością, dopiero po 3 sekundach obroty i prędkość spadają. Co może być przyczyną? Dodam że po odpaleniu na zimnym przez to długo spadają obroty, ale jeśli zatrzymam się na parkingu po jeździe i przygazuję to na postoju obroty spadają od razu jak należy... Tylko przy jeździe się utrzymują. Więc zgaduję że nie jest to przycięcie się jakiegoś elementu jeśli na postoju jest ok a w trakcie jazdy nie.
Dodam że przez 2 dni jak nim trochę pojeździłem to spadały tak po pół sekundy od puszczenia gazu, a na następny dzień spowrotem po 3 sekundach.

Jeśli ktoś ma jakiś pomysł to prosiłbym o pomoc.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20958
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 05-06-2022, 17:15   

Tutaj masz temat i podpowiedzi.
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=110337&highlight=obroty
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Black_Mafia 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant EA5A 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2022
Posty: 5
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 05-06-2022, 18:04   

Okej, dzięki. Może faktycznie coś się poluźniło z przepustnicą i zaciąga lewe powietrze. Bo dzieje się to chyba od dnia jak przygazowałem na chińskich oponach w deszczu i auto mi podskoczyło.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10649
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 06-06-2022, 11:03   

A weż sobie plaka lub cos podobnego palnego i spryskaj okolice przepustnicy. Zobaczysz czy wtedy obroty wzrastaja to bedzie wiadomo ze cos jest nieszczelne. Ja tez na zimnym mam podobne oczucia ale juz z tym nie walcze. Chyba sie przuzwyczaułem ze jak zimno to długo schodzi z obrotów.
teraz jest lato wiec LPFG mam praktrycznie od reki tak nie boli. Moze trzeba kiedys wszytko rozebrac i poczyścic, przepustnice itp
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24259
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-06-2022, 08:22   

Marcino napisał/a:
LPFG

Liquefied Petroleum Fundusz Gwarancyjny :lol: - nie mogłem się powstrzymać
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10649
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 07-06-2022, 12:09   

Krzyzak napisał/a:
Marcino napisał/a:
LPFG

Liquefied Petroleum Fundusz Gwarancyjny :lol: - nie mogłem się powstrzymać

No... gwarantuje mi tańsza expolatacje o połowę latem :)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.