Galant nie schodzi z obrotów przez kilka sekund |
Autor |
Wiadomość |
Black_Mafia
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant EA5A 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2022 Posty: 5 Skąd: Nowy Tomyśl
|
Wysłany: 05-06-2022, 16:55 Galant nie schodzi z obrotów przez kilka sekund
|
|
|
Cześć, od niedawna jestem posiadaczem galanta. Dużo nim kilometrów nie zrobiłem, ale ostatnio pojawił się dziwny problem.
Po puszczeniu gazu auto przez około 3 sekundy utrzymuje obroty na których puściło się gaz i jedzie z tą samą prędkością, dopiero po 3 sekundach obroty i prędkość spadają. Co może być przyczyną? Dodam że po odpaleniu na zimnym przez to długo spadają obroty, ale jeśli zatrzymam się na parkingu po jeździe i przygazuję to na postoju obroty spadają od razu jak należy... Tylko przy jeździe się utrzymują. Więc zgaduję że nie jest to przycięcie się jakiegoś elementu jeśli na postoju jest ok a w trakcie jazdy nie.
Dodam że przez 2 dni jak nim trochę pojeździłem to spadały tak po pół sekundy od puszczenia gazu, a na następny dzień spowrotem po 3 sekundach.
Jeśli ktoś ma jakiś pomysł to prosiłbym o pomoc. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 820 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20958 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
Black_Mafia
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant EA5A 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2022 Posty: 5 Skąd: Nowy Tomyśl
|
Wysłany: 05-06-2022, 18:04
|
|
|
Okej, dzięki. Może faktycznie coś się poluźniło z przepustnicą i zaciąga lewe powietrze. Bo dzieje się to chyba od dnia jak przygazowałem na chińskich oponach w deszczu i auto mi podskoczyło. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10649 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 06-06-2022, 11:03
|
|
|
A weż sobie plaka lub cos podobnego palnego i spryskaj okolice przepustnicy. Zobaczysz czy wtedy obroty wzrastaja to bedzie wiadomo ze cos jest nieszczelne. Ja tez na zimnym mam podobne oczucia ale juz z tym nie walcze. Chyba sie przuzwyczaułem ze jak zimno to długo schodzi z obrotów.
teraz jest lato wiec LPFG mam praktrycznie od reki tak nie boli. Moze trzeba kiedys wszytko rozebrac i poczyścic, przepustnice itp |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24259 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 07-06-2022, 08:22
|
|
|
Liquefied Petroleum Fundusz Gwarancyjny - nie mogłem się powstrzymać |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10649 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 07-06-2022, 12:09
|
|
|
Krzyzak napisał/a: |
Liquefied Petroleum Fundusz Gwarancyjny - nie mogłem się powstrzymać |
No... gwarantuje mi tańsza expolatacje o połowę latem |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|