Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wspomaganie
Autor Wiadomość
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 05-10-2010, 00:04   Wspomaganie

A więc moja Sigma właśnie straciła cały płyn wspomagania. Powodem jest cieknąca maglownica. I tu moje pytanie do was. Czy zignorować ten problem i po prostu dolewać płynu kiedy trzeba, wymienić maglownicę, a może próbować ją naprawić??
 
 
Slaw 
Forumowicz
Śmigma


Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 343
Skąd: Suwałki
Wysłany: 05-10-2010, 18:16   

Zapewne masz uszkodzony ,któryś z przewodów przy maglownicy.Po prostu przerdzewiał.Lepiej wjedż na kanał i sprawdż z którego miejsca leci.Jeżeli to przewód,to można wymienić ale jest sporo kombinowania aby do niego dojść.Sądzę ,ze lepiej naprawić usterkę niż ciągle dolewać oleju i tym samym wydawać pieniądze a i środowisko mniej na tym ucierpi.
 
 
 
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 05-10-2010, 22:59   

Z tego co udało i się ustalić to uszczelka w samej maglownicy, z pewnego źródła wiem że zanim uszczelka puściła była wymieniana pompa wspomagania nie wiem czy to ma znaczenie, no ale skoro nowa pompa to daje też większe ciśnienie cieczy i słaba uszczelka poszła :D Może nie mam racji, jeśli tak jest to mnie poprawcie.
Z tego co pisze Sław to by wynikało że ciecz wylatuje przed dojściem do samej maglownicy. Aha no i dopiszę również że ostatni raz ciecz do pełna była dolewana przed jakimiś 7 miesiącami, potem w prawdzie długo stała... no nie wiem sami coś doradźcie. Pozdrawam
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 06-10-2010, 09:29   

wymiana lub regeneracja maglownicy.. niestety.
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 06-10-2010, 20:31   

No cóż jak mus to mus....Robił ktoś z was jedną z wypisanych przez VirMana czynności?? Na jakie koszty powinienem się przygotować??
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 06-10-2010, 20:41   

regeneracje robią zakłady które się w tym specjalizują. Nie jest to do zrobienia w warsztacie domowym (chyba że masz sprzęt do wysokich ciśnień i prasowania uszczelnień)

wymiana to trochę roboty ale nie tak tragicznie jeden dzień w domowych warunkach - potem obowiązkowo na zbieżność. o maglownicę pytaj ludzi z forum. Sławek , czy Krzysiek.
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
krzysiek65 
Forumowicz


Auto: DIAMANTE 12v93r.kombi automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 59
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 07-10-2010, 11:23   

VirMan dobrze mówi . Zadzwoń do Krzyśka ,czyli do mnie ;)
_________________
-------- COŚ POTRZEBA? pisz na PW, dzwoń lub smsuj na +49 152 169 86005
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 07-10-2010, 21:28   

Wg serwisówki maglownicę wyjmuje się razem z całym przednim zawieszeniem, a dokładniej z "poprzeczką " do której mocowane są wahacze. :shock:
Ale spokojnie :wink: do wyjęcia maglownicy trzeba drążek stabilizatora wyjąć, czyli cały przód w górę. Przynajmniej mi inaczej nie chciała wyjść. Dostęp do złączek przewodów na maglownicy jest FATALNY. O ile jedna ręką odkręcić się da, to przykręcić już nie bardzo. Jedna osoba od góry z kluczem a druga od dołu nagina przewody, żeby nakrętka ładnie się spasowała. Hardcorowcy mogą próbować w pojedynkę - mi się udało po godzinie prób :twisted:

Jak ciekną uszczelnienia przy drążkach to tylko zakład, jak cieknie spod którejś "zaślepki" przy wejściu kolumny to można w domowych warunkach uszczelnić np klejem do gwintów.
P.S nie wiem czy w DOHC nie będzie trudniej odkręcić tych przewodów.
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.