sadza z wydechu przy odpalaniu |
Autor |
Wiadomość |
michalsiak
Mitsumaniak michalsiak
Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Mar 2008 Posty: 115 Skąd: Zbąszynek
|
Wysłany: 07-10-2008, 20:26 sadza z wydechu przy odpalaniu
|
|
|
Czesc wszystkim
Czy ktos ma pojecie dlaczego podczas odpalania rannego z mojego osobistego wydechu wydobywa się sadza połączona ze skroplinami (chyba woda).
Efekt jest taki że mam zabrudzoną na czarno podłogę w garażu, teraz mi to nie przeszkadza ale w przyszłym roku przerpwadzam się i nie chciałbym mieć w garażu takiego syfu
Co to może być? |
_________________ michalsiak |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 07-10-2008, 22:06
|
|
|
Spala ci olej. Czyli uszczelniacze zaworowe pewnie już ciekną. Jednak sprawdź, czy ci nie ubywa oleju między wymianami i ile. Możesz mieć jeszcze za bogatą mieszankę, ale to być na zużyciu paliwa odczuł... |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
michalsiak
Mitsumaniak michalsiak
Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Mar 2008 Posty: 115 Skąd: Zbąszynek
|
Wysłany: 07-10-2008, 23:24
|
|
|
Cytat: | Spala ci olej. Czyli uszczelniacze zaworowe pewnie już ciekną. |
i tu masz chyba rację, zaobserwowałem zużycie oleju. Silnik chodzi bardzo dobrze, spalanie w normie więc chyba uszczelniacze.
Czyli plamienia z rury pozbędę się jesli wymienię uszczelniacze?
Trochę się tego obawiam poniewaz w innym poście dot. tego problemu ktoś z użytkowników pisał że to nie takie proste.
pozdrawiam |
_________________ michalsiak |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 08-10-2008, 08:37
|
|
|
A mnie sie wydaje ze GDI tak ma, ze czasami zakopci, bo jak chodzi na ubogich to wykrapla wodę , a przy odpalaiu to i całą sadzę z wydechu wywali. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
miziek [Usunięty]
|
Wysłany: 08-10-2008, 23:50
|
|
|
katalizator przepalony i puszcza baki tez mam podobnie po 5k obrotow |
|
|
|
 |
|