Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
sadza z wydechu przy odpalaniu
Autor Wiadomość
michalsiak 
Mitsumaniak
michalsiak

Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Mar 2008
Posty: 115
Skąd: Zbąszynek
Wysłany: 07-10-2008, 20:26   sadza z wydechu przy odpalaniu

Czesc wszystkim

Czy ktos ma pojecie dlaczego podczas odpalania rannego z mojego osobistego wydechu wydobywa się sadza połączona ze skroplinami (chyba woda).
Efekt jest taki że mam zabrudzoną na czarno podłogę w garażu, teraz mi to nie przeszkadza ale w przyszłym roku przerpwadzam się i nie chciałbym mieć w garażu takiego syfu
Co to może być?
_________________
michalsiak
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 07-10-2008, 22:06   

Spala ci olej. Czyli uszczelniacze zaworowe pewnie już ciekną. Jednak sprawdź, czy ci nie ubywa oleju między wymianami i ile. Możesz mieć jeszcze za bogatą mieszankę, ale to być na zużyciu paliwa odczuł...
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
michalsiak 
Mitsumaniak
michalsiak

Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Mar 2008
Posty: 115
Skąd: Zbąszynek
Wysłany: 07-10-2008, 23:24   

Cytat:
Spala ci olej. Czyli uszczelniacze zaworowe pewnie już ciekną.


i tu masz chyba rację, zaobserwowałem zużycie oleju. Silnik chodzi bardzo dobrze, spalanie w normie więc chyba uszczelniacze.

Czyli plamienia z rury pozbędę się jesli wymienię uszczelniacze?

Trochę się tego obawiam poniewaz w innym poście dot. tego problemu ktoś z użytkowników pisał że to nie takie proste.

pozdrawiam
_________________
michalsiak
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10727
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 08-10-2008, 08:37   

A mnie sie wydaje ze GDI tak ma, ze czasami zakopci, bo jak chodzi na ubogich to wykrapla wodę , a przy odpalaiu to i całą sadzę z wydechu wywali.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
miziek
[Usunięty]

Wysłany: 08-10-2008, 23:50   

katalizator przepalony i puszcza baki :P tez mam podobnie po 5k obrotow :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.