 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
V40 Ciezko odpala |
Autor |
Wiadomość |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 01-12-2010, 10:58 V40 Ciezko odpala
|
|
|
wiem ze forum nie to ale moze ktos cos wymysli
Auto ciężko odpala - nie ma wplywu czy silnik zimny, czy cieply - musze miec przy odpalaniu wcisniety pedal gazu.
Jesli nie mam to kreci ale nie moze odpalic, dusi sie, dlawi ale nie odpala, wystarczy ze otworze przepustnice i zaskakuje.
Regulator cisnienia trzyma(zreszta jakby nie trzymal to by chyba byl problem tylko przy zimnym silniku).
A jeśli już odpali, bez róznicy czy silnik był zimny czy ciepły, to po zgaszeniu (przykladowo odczekujac 10s) odpala normalnie, po 10minutach juz nie.
Sprawa się stała po tym jak odkrecilem wtryski z regulatorem cisnienia - musiałem wymienic obudowe od regulatora i gdzies przy nim paliwo cieklo, po zlozeniu auto odpalilo normalnie, ale paliwo nadal lecialo(winne byly oringi na wtryskiwaczach przy regulatorze,a nie regulator-paliwo splywa z dwoch wtryskow obok regulatora bo tej blaszanej listwie trzymajace wtryski) po wymianie oringow na wszystkich wtryskach, zaczely sie dziac takie czary. Obstawiam, ze to przypadkowa zbieznosc, ale moze jednak nie ??
Wczesniej bez cisnienia na listwie np po nocy odpalal bez problemu, teraz cisnienie trzyma i slabo odpala. |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 01-12-2010, 12:53
|
|
|
nawet nie doczytałem do drugiego akapitu i nasunęły mi się wtryski - leją i zalewają silnik (choć wtedy na zimno powinien lepiej odpalać przy tych mrozach)
otwarcie "rozpustnicy" przewietrza układ... |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 01-12-2010, 14:21
|
|
|
jak je sprawdzic najprosciej?? wyjac z listwy i dmuchnac i zobaczyc czy szczelne ??
jak odpali to nie ma zadnych objawow, wszystko dziala jak wczesniej |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 01-12-2010, 17:25
|
|
|
miałem tak w Galu - wtryski po prostu wymieniłem (miałem zapasową listwę) i problem zniknął |
|
|
|
 |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 06-12-2010, 16:06
|
|
|
To, że pomaga otwarcie przepustnicy na max sugerowało by ,że go zalewa... niedomykający się wtrysk. Mogła nawet gdzieś Twoja rzęsa się dostać jak rozkręcałeś
Może to też zwykły paproch pociągnięty z filtra paliwa (pewnie masz Filtrona = dramat). Bez finansowych szaleństw można zaryzykować kupno środka do czyszczenia wtrysków (tylko jakiegoś porządnego) wlanie do zbiornika i może pomoże.
PS. Tamto forum faktycznie potrafi przyprawić o niezłe nerwy. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 07-12-2010, 10:34
|
|
|
HouseM napisał/a: | (pewnie masz Filtrona = dramat) |
tu mnie obrazasz
jakbym mial filtrona to temat bym umiescil miesiac po zakupie auta
winowajca jest raczej na 90% regulator cisnienia paliwa, ktory w pozycji zamknietego obwodu trzyma, a jak podcisnienie go otwiera, to wtedy nie trzyma i do przepustnicy sobie scieka paliwo, jak odpialem wezyk z przepustnicy od regulatora to odpalil jak zloto
czekam na nowy regulator podmienie i wtedy sie sprawdzi |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 07-12-2010, 14:50
|
|
|
Czyli już wiesz co tam boli...
Jeśli regulator, to przysłona, a dokładnie sprężynka sie "zużyła" (jeśli regulator jest starego typu budowy), lub elektromagnes padł (jeśli to typowy selenoid) - nie wiem jak to jest w V40.
Jednak również może być opcja którą Darek zapodał, wtryskiwacze przelewają, wtedy jak odejmiesz podciśnienie z regulatora, to redukujesz ciśnienie na szynie i na wtryski leci mniej paliwa, i pali ci lepiej. Myślisz, ze regulator, a to wtryskiwacze.
Daj dla świętego spokoju wtryskiwacze na czyszczenie ultradźwiękowe plus wymiana filterka i sprawdzenie elektryczne. Będziesz miał jak nowe. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 07-12-2010, 19:14
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | (jeśli regulator jest starego typu budowy |
taki jest
swinks_UK napisał/a: | to redukujesz ciśnienie na szynie i na wtryski leci mniej paliwa, i pali ci lepiej |
zobacze jak bedzie po wymianie regulatora, bo jakos w nadmiarze nie pali
Cytat: | Daj dla świętego spokoju wtryskiwacze na czyszczenie ultradźwiękowe plus wymiana filterka i sprawdzenie elektryczne. Będziesz miał jak nowe. |
jesli tylko zlokalizuje firme ktora to zrobi to odrazu zrobie |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
|
|