Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Problemy po wymianie rozrządu
Autor Wiadomość
pawlos 
Mitsumaniak
Boski wiatr


Auto: EAxW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 518
Skąd: Stargard
Wysłany: 29-01-2009, 09:58   [EAxx] Problemy po wymianie rozrządu

Witam

Wymieniłem w warsztacie kompletny rozrząd - po przejechaniu około 100km zaczęły się kłopoty, a mianowicie na niskich obrotach silnik pracuje nierówno(falują obroty) oraz z niskich obrotów przy energicznym wciśnięciu pedału gazu przydusza się i szarpie(wygląda to tak jakby reagował z opóznieniem na pedał gazu ).

Na ssaniu jest ok, problemy występują przy rozgrzanym silniku na niskich obrotach (powyżej 1500 obr jest wszystko ok).

Raz też nie mogłem odpalic jakby silnik był zalewany-kręciłem ze 30 minut na 2 akumulatory nie chciał zaskoczyc -poszedłem do domu , wziełem drugi kluczyk i po około 2 godzinach poszedłem spróbować i odziwo silnik odpalił

mam pytanie czy mechanik mógł coś żle poskładać ?

check nie mruga żadnych błędów
wymieniłem też świeczki na NGK PFR6G-11 i nie ma poprawy :(

proszę o sugestie i podpowiedzi bo nie wiem od czego zacząć a nie chce wszystko po kolei wymieniac

pozdrawiam
_________________
reprezentant DREAM TEAM 2012 :king: :king:
Ostatnio zmieniony przez robertdg 12-12-2009, 15:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
miziek
[Usunięty]

Wysłany: 29-01-2009, 16:40   

moze mechanior zalozyl zle albo zle naciagnal i pasek przeskoczyl o zabek czy dwa, a trzesie ci buda ? masz wibracje ?
 
 
pawlos 
Mitsumaniak
Boski wiatr


Auto: EAxW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 518
Skąd: Stargard
Wysłany: 29-01-2009, 18:31   

No właśnie że autem nie trzęsie-żadnych objawów wibracji.
_________________
reprezentant DREAM TEAM 2012 :king: :king:
 
 
 
pipi_ja 
Forumowicz

Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 574
Skąd: wlkp
Wysłany: 29-01-2009, 19:14   

Przerabiałem temat w toyocie. Przy składaniu przeskoczył pasek o 2 lub 3 zęby(już nie pamiętam). O dziwo silnik cięzko ale odpalał, za to jak sie rozgrzał to zawory tak klepały, że żal było słuchać. Inny mechanik poprawił i wszystko wróciło do normy. Dodał talko, że miałem szczęście bo to silnik bezkolizyjny, inaczej miałbym sieczkę.

Pozdrawiam.
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 29-01-2009, 21:17   

Pasek pewnie skoczył o ząbek, dwa. Miałem to w Land Roverze brata. Pod względem akustycznym niby normalnie, ale zbierał się jak muł, dużo palił, i grzał więcej niż norma.

Sprawdź ten pasek, szkoda silnika.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
joshua 
Forumowicz


Auto: galant kombi 2002r 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 61
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 30-01-2009, 04:57   

sprawdz czy mechanik sprawdzal ustawienie wkladajac srubokret w otwor zaslepiony srubka, luknij w manualu
_________________

 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24306
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 30-01-2009, 09:10   

joshua napisał/a:
sprawdz czy mechanik sprawdzal ustawienie wkladajac srubokret w otwor zaslepiony srubka, luknij w manualu

nie w tym silniku; V6 nie ma balansu
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 30-01-2009, 09:18   

Wal do warsztatu niech ponownie robią na swój koszt?
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
SWEEPER 
Mitsumaniak

Auto: Outlek + Landcrusier +cari
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 102
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-10-2009, 10:33   

Witam wszystkich poi krótkiej przerwie .Odświeżam temat przypadkiem odkopany.
Przymierzam się właśnie do samodzielnej wymiany rozrządu w 2,5 razem z uszczelniaczami, i aby zaoszczędzić sobie zachodu dorobiłem klucz do przytrzymywania kół pasowych.
I jak to się ma do tego tematu? Ano podczas dopasowywania ( zrobiłem jeden klucz ze stałym rozstawem ) musiałem zdjąć kawałek osłony ( ten najłatwiej dostępny przy zbiorniczku wyrównawczym) aby sobie ułatwić odołączyłem dwie gumowe rureczki od podciśnienia i zapomniałem je założyć :oops: ciemno było i objawem było telepanie na jałowych (niskich obrotach) żadnych błędów nie pokazał pojechałem tak do i z pracy poczym zerknąłem pod maskę i po nałożeniu problem zniknął . pawlos Może gdzieś się przetarły albo zsunęły te przewody ?
_________________
OUTLANDER
LAND CRUISER
CARISMA
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 23-10-2009, 12:29   

SWEEPER, to jest temat ze stycznia :|
 
 
SWEEPER 
Mitsumaniak

Auto: Outlek + Landcrusier +cari
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 102
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-10-2009, 23:29   

Jasne ,ale może ktoś jeszcze skorzysta.
_________________
OUTLANDER
LAND CRUISER
CARISMA
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.