[EAxx] Problemy po wymianie rozrządu |
Autor |
Wiadomość |
pawlos
Mitsumaniak Boski wiatr

Auto: EAxW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 518 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 29-01-2009, 09:58 [EAxx] Problemy po wymianie rozrządu
|
|
|
Witam
Wymieniłem w warsztacie kompletny rozrząd - po przejechaniu około 100km zaczęły się kłopoty, a mianowicie na niskich obrotach silnik pracuje nierówno(falują obroty) oraz z niskich obrotów przy energicznym wciśnięciu pedału gazu przydusza się i szarpie(wygląda to tak jakby reagował z opóznieniem na pedał gazu ).
Na ssaniu jest ok, problemy występują przy rozgrzanym silniku na niskich obrotach (powyżej 1500 obr jest wszystko ok).
Raz też nie mogłem odpalic jakby silnik był zalewany-kręciłem ze 30 minut na 2 akumulatory nie chciał zaskoczyc -poszedłem do domu , wziełem drugi kluczyk i po około 2 godzinach poszedłem spróbować i odziwo silnik odpalił
mam pytanie czy mechanik mógł coś żle poskładać ?
check nie mruga żadnych błędów
wymieniłem też świeczki na NGK PFR6G-11 i nie ma poprawy
proszę o sugestie i podpowiedzi bo nie wiem od czego zacząć a nie chce wszystko po kolei wymieniac
pozdrawiam |
_________________ reprezentant DREAM TEAM 2012
 |
Ostatnio zmieniony przez robertdg 12-12-2009, 15:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
miziek [Usunięty]
|
Wysłany: 29-01-2009, 16:40
|
|
|
moze mechanior zalozyl zle albo zle naciagnal i pasek przeskoczyl o zabek czy dwa, a trzesie ci buda ? masz wibracje ? |
|
|
|
 |
pawlos
Mitsumaniak Boski wiatr

Auto: EAxW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 518 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 29-01-2009, 18:31
|
|
|
No właśnie że autem nie trzęsie-żadnych objawów wibracji. |
_________________ reprezentant DREAM TEAM 2012
 |
|
|
|
 |
pipi_ja
Forumowicz
Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 574 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 29-01-2009, 19:14
|
|
|
Przerabiałem temat w toyocie. Przy składaniu przeskoczył pasek o 2 lub 3 zęby(już nie pamiętam). O dziwo silnik cięzko ale odpalał, za to jak sie rozgrzał to zawory tak klepały, że żal było słuchać. Inny mechanik poprawił i wszystko wróciło do normy. Dodał talko, że miałem szczęście bo to silnik bezkolizyjny, inaczej miałbym sieczkę.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 29-01-2009, 21:17
|
|
|
Pasek pewnie skoczył o ząbek, dwa. Miałem to w Land Roverze brata. Pod względem akustycznym niby normalnie, ale zbierał się jak muł, dużo palił, i grzał więcej niż norma.
Sprawdź ten pasek, szkoda silnika. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
joshua
Forumowicz

Auto: galant kombi 2002r 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 61 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 30-01-2009, 04:57
|
|
|
sprawdz czy mechanik sprawdzal ustawienie wkladajac srubokret w otwor zaslepiony srubka, luknij w manualu |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24306 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 30-01-2009, 09:10
|
|
|
joshua napisał/a: | sprawdz czy mechanik sprawdzal ustawienie wkladajac srubokret w otwor zaslepiony srubka, luknij w manualu |
nie w tym silniku; V6 nie ma balansu |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 30-01-2009, 09:18
|
|
|
Wal do warsztatu niech ponownie robią na swój koszt? |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
SWEEPER
Mitsumaniak
Auto: Outlek + Landcrusier +cari
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2007 Posty: 102 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-10-2009, 10:33
|
|
|
Witam wszystkich poi krótkiej przerwie .Odświeżam temat przypadkiem odkopany.
Przymierzam się właśnie do samodzielnej wymiany rozrządu w 2,5 razem z uszczelniaczami, i aby zaoszczędzić sobie zachodu dorobiłem klucz do przytrzymywania kół pasowych.
I jak to się ma do tego tematu? Ano podczas dopasowywania ( zrobiłem jeden klucz ze stałym rozstawem ) musiałem zdjąć kawałek osłony ( ten najłatwiej dostępny przy zbiorniczku wyrównawczym) aby sobie ułatwić odołączyłem dwie gumowe rureczki od podciśnienia i zapomniałem je założyć ciemno było i objawem było telepanie na jałowych (niskich obrotach) żadnych błędów nie pokazał pojechałem tak do i z pracy poczym zerknąłem pod maskę i po nałożeniu problem zniknął . pawlos Może gdzieś się przetarły albo zsunęły te przewody ? |
_________________ OUTLANDER
LAND CRUISER
CARISMA |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 23-10-2009, 12:29
|
|
|
SWEEPER, to jest temat ze stycznia |
|
|
|
 |
SWEEPER
Mitsumaniak
Auto: Outlek + Landcrusier +cari
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2007 Posty: 102 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-10-2009, 23:29
|
|
|
Jasne ,ale może ktoś jeszcze skorzysta. |
_________________ OUTLANDER
LAND CRUISER
CARISMA |
|
|
|
 |
|