|
Przejście do komory silnika |
| Autor |
Wiadomość |
buhhu
Mitsumaniak GDI fanatic

Auto: Carisma 1.8 GDI 125 KM EXE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 47 Skąd: Łódź/Rawa Mazowiecka
|
Wysłany: 20-10-2010, 18:15 Przejście do komory silnika
|
|
|
| Witam, w jaki sposób bez wiercenia przejść jednym przewodem z kabiny do komory silnika w carismie 1, gdi wersji z klimatronikiem ? z gory dziekuje za odpowiedzi. pozdrawiam |
_________________ Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
Gość poznaj historie mojej Carismy i oceń!
 |
|
|
|
 |
MichuGdy
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 389 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 20-10-2010, 19:02
|
|
|
Po lewym nadkolu.
Pozdrawiam,
Michał |
|
|
|
 |
buhhu
Mitsumaniak GDI fanatic

Auto: Carisma 1.8 GDI 125 KM EXE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 47 Skąd: Łódź/Rawa Mazowiecka
|
Wysłany: 20-10-2010, 21:14
|
|
|
| A troche bardziej dokladnie jak ? dziurą od wiazku kabli ? gdzie wejsc i gdzie wyjsc w komorze? |
_________________ Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
Gość poznaj historie mojej Carismy i oceń!
 |
|
|
|
 |
apikus
Mitsumaniak

Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Sty 2007 Posty: 1953 Skąd: Staniszów
|
|
|
|
 |
MichuGdy
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 389 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 21-10-2010, 10:26
|
|
|
| Demontujesz plastikowe nadkole i lecisz kabelkiem wzdłuż wiązki przewodów aż do kabiny. Prosta sprawa. Wygodnie jest zdemontować koło. |
|
|
|
 |
|
|