| diagnoza diody | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | waldi-1   Mitsumaniak
 
  
 Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 24 razy
 Dołączył: 25 Paź 2006
 Posty: 1577
 Skąd: Chechło City
 
 | 
            
               |    Wysłany: 28-03-2007, 14:59   diagnoza diody |   
 |  
               | 
 |  
               | witam i sory za upierdliwośc  . mierzyłem dioda błąd ecu i niewiem czy dobrze ,a wiec mierzyłem zaświecenia sie diody krótkie 1 a długie to 10 i teraz niewiem jak to obliczyc na stronie krzyzaka jest cos takiego ale nierozumiem jak to obliczyc  a miałem taki odczyt krutki zaznaczyłem \ a długi . \...
 \.....
 \\.
 \\.....
 POMOZE MI KTOŚ?
 Dodam ze jest to silnik 2.0 z roku 91
 |  
				| _________________ MÓJ GALANt
 http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554
 
 http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PLPynton [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-03-2007, 17:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | wedlug tego co napisales: 31
 51
 12
 52
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Maciek   Mitsumaniak
 MICHU-BUCZY :)
 
  
 Auto: Gal 00' EA5A Avance
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 10 razy
 Dołączył: 23 Paź 2005
 Posty: 3205
 Skąd: Szczecin
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24479
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-03-2007, 20:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | krotki ma sens tylko po dlugim - najpierw zliczasz dlugie a dopiero potem krotkie warto przejsc kilka petli by byc pewnym o jakie bledy chodzi
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | waldi-1   Mitsumaniak
 
  
 Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 24 razy
 Dołączył: 25 Paź 2006
 Posty: 1577
 Skąd: Chechło City
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tomusn   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Colt Z34A 6AMT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 106 razy
 Dołączył: 08 Maj 2005
 Posty: 3978
 Skąd: Żnin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-03-2007, 22:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | chyba odwrotnie... 	  | waldi-1 napisał/a: |  	  | krótki zaznaczyłem \ a długi . \...
 \.....
 \\.
 \\.....
 | 
  	  | waldi-1 napisał/a: |  	  | Mnie z dodania tych liczb wyszło 13 , 15 , 21 , 25 | 
 13 - czujnik temperatury powietrza
 15 - czujnik wolnych obrotów
 21 - czujnik temp wody (płynu chłodniczego)
 25 - czujnik ciśnienia powietrza
 
 a wszystkie wtyczki posprawdzaj...
 zresetuj kompa dla pozbycia się błędów, i zobacz ponownie...
 |  
				| _________________ Tomek
 Colt
  Colt  Colt   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bartek   Mitsumaniak
 friendly admin
 
  
 Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 291 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 6989
 Skąd: że znowu? (W-wa)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-03-2007, 23:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | ...bo wszystkie te czujniki nie dostają zasilania - jedna z przypadłości ECU.....naprawialna   |  
				| _________________ Pozdrawiam
 MITSUMANIAK Bartek
 
 Outlander III '14
 Galant 1600 L '82
 Legnum VR-4 '99
 Space Star '14
 Space Wagon '99 V6 - 24
  sprzedany   
 nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | waldi-1   Mitsumaniak
 
  
 Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 24 razy
 Dołączył: 25 Paź 2006
 Posty: 1577
 Skąd: Chechło City
 
 | 
            
               |    Wysłany: 29-03-2007, 08:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | czujnik temperatury silnika wymieniłem w sklepie mówili ze to sie nazywa czujnik temp płynu chłodzącego ,kompa resetowałem porzezez  rozłączenie klem ale nic to niepomogło nadal check engine swieci, przewody wszystkie ruszałem wszystko ok jest i nadal niezapala,jak sie zagrzeje pali super tylko to mulenie silnika mnie niepokoi nawet na gazie tak jest  |  
				| _________________ MÓJ GALANt
 http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554
 
 http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24479
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-03-2007, 08:55 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | tomusn napisał/a: |  	  | chyba odwrotnie... 	  | waldi-1 napisał/a: |  	  | krótki zaznaczyłem \ a długi . \...
 \.....
 \\.
 \\.....
 | 
 | 
 
 no wlasnie dlatego tak napisalem, ze najpierw mierzysz dlugie a potem krotkie
   a przyczyna - jak napisal Bartek - umierajace ECU z powodu wylania kondensatorow
 koszt czesci 2zl, koszto robocizny - 0 (wlasna) do 100 (w serwisie elektr.) zl
 
 ratuj ECU, poki jeszcze mozna
 opis wymiany kondziorow na mojej WWW
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bartek   Mitsumaniak
 friendly admin
 
  
 Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 291 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 6989
 Skąd: że znowu? (W-wa)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-03-2007, 09:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | 2,50 - jeszcze dioda i opornik   |  
				| _________________ Pozdrawiam
 MITSUMANIAK Bartek
 
 Outlander III '14
 Galant 1600 L '82
 Legnum VR-4 '99
 Space Star '14
 Space Wagon '99 V6 - 24
  sprzedany   
 nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | waldi-1   Mitsumaniak
 
  
 Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 24 razy
 Dołączył: 25 Paź 2006
 Posty: 1577
 Skąd: Chechło City
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24479
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-03-2007, 09:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | zaloz prosze okulary i przeczytaj co napisalem 3 posty wyzej - szczegolnie ostatnie zdanie |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | waldi-1   Mitsumaniak
 
  
 Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 24 razy
 Dołączył: 25 Paź 2006
 Posty: 1577
 Skąd: Chechło City
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-03-2007, 10:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | sory za to ale jestem juz zdenerwowany bo chce naprawic to autko a więc, komp wyjety ale jest róznica w jednym kondesatorze a mianowicie ten 1 u mnie ma 100 uf \ 10 \5  moze to byc różnica silników? bo w opisie na stronie jest jak sie niemyle silnik 1.8 a ja mam 2.0 . J utro pojede i kupie te kondesatory i przu okazji lutowniece oporową podam wam ceny .jeszcze  ponoć musze wymienić opornik który to jest? 
 [ Dodano: 29-03-2007, 12:05 ]
 
  	  | waldi-1 napisał/a: |  	  | sory za to ale jestem juz zdenerwowany bo chce naprawic to autko a więc, komp wyjety ale jest róznica w jednym kondesatorze a mianowicie ten 1 u mnie ma 100 uf \ 10 \5  moze to byc różnica silników? bo w opisie na stronie jest jak sie niemyle silnik 1.8 a ja mam 2.0 . J utro pojede i kupie te kondesatory i przu okazji lutowniece oporową podam wam ceny .jeszcze  ponoć musze wymienić opornik który to jest? | 
 a tak w ogóle to po czym poznać że elektrolit sie wylał i czy da sie to naprawić?
 |  
				| _________________ MÓJ GALANt
 http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554
 
 http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24479
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-03-2007, 11:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | u mnie tez jest to 100 uF - masz na mysli temp. pracy? - pisalem, by wszystkie dawac na 105 st. C   co do opornika - wszystko zalezy co sie spalilo - to oceni elektronik (czy jeszcze dioda zenera itp.) oraz ktore sciezki trzeba naprawic
 jesli moge kogos polecic, to Bartka (ktory sie w temacie wypowiadal) - mozna powiedziec, ze naprawia ECU zawodowo; ja tez moge je naprawic, ale Bartek ma makiete do testowania
 
 jak chcesz samemu to procz lutownicy 50 W kup dobra cyne i odsysacz
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gregorbu [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-03-2007, 11:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak najbardziej! Wstaw kondensatorki takie, jakie masz w ECU. Ważne, by miały one odpowiednią odporność temperaturową (85 lub 105st. C - nie pamiętam dokładnie) i moc. Nie mogą to być "zwykłe" kondziołki. 	  | waldi-1 napisał/a: |  	  | moze to byc różnica silników? | 
 
 Jak zobaczysz maź na płytce, od razu będziesz widział. 	  | waldi-1 napisał/a: |  	  | a tak w ogóle to po czym poznać że elektrolit sie wylał i czy da sie to naprawić? | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |