Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Avance 03' 2,5 v6 po dzwonie na biorcę
Autor Wiadomość
Theo 
Mitsumaniak


Auto: Galant 99' 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 39
Skąd: oklice Starogardu Gd.
Wysłany: 24-10-2010, 14:09   Avance 03' 2,5 v6 po dzwonie na biorcę

Witam.

Jestem nowy ale śledzę forum od dawna i zbieram się do swap'a gratów z przedliftowego Legnum vr4 , do wozidła z tematu - tyle, że w sedanie.

Co o tym sądzicie?

Maglownica podpasi. Chyba się nie mylę :roll:
Co do zawiechy tylnej nie jestem pewien dlatego prosiłbym o podpowiedź :biggrin: w końcu kombi->sedan.
A może wachacze od vr4 a amory i sprężyny od avance'a?

Może macie jeszcze jakieś uwagi :?:

Wypowiedzcie się czy gra warta świeczki, bo kasa na oba auta się znajdzie ale na dodatkowe wydatki nie jestem przygotowany.

PS. avance jest tak ubity, że mogę wziąć części od vr.

PS.2 nie muszę nikomu zlecać przekładki bo tata ma warsztat i zrobię to z jego pomocą

Dzięki za odp :mrgreen:
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 24-10-2010, 15:36   

Przekładnia podpasi.
Wahacze z przodu są identyczne. Tył w 95% (zrotnica może być inna ze względu na piastę - ale nie jestem pewien). Ja bym zostawił zawiechę od Avansa, bo nowsza (mniej wybita). Tylko bym przełożył arb, bo w vr-ach są grubsze (stabilniejsze).
Co do amortyzatorów - były te same. Sprężyny w vr-ce są sztywniejsze i bym je brał.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Theo 
Mitsumaniak


Auto: Galant 99' 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 39
Skąd: oklice Starogardu Gd.
Wysłany: 24-10-2010, 16:38   

a co do dodatkowych kosztów?

będę musiał coś dokupywać? czy z dwóch złożę jednego... Nie wiem czy wszystko podpasi biorąc pod uwagę to, że avance jest po obu liftach a legumina przed liftem...

Swinks
Napisałeś, że polecałbyś zostawić zawiechę od avance'a... A 4ws nie jest związane z zawieszeniem? W sumie w 4ws się nie wgłębiałem za bardzo i nie wiem jak to wygląda w vr4.

Dzięki za poradę i czekam na dalsze spostrzeżenia :biggrin:
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 24-10-2010, 19:15   

W Legnum/Galant VR4 nie ma... 4WS :D .
Tam sztuczki dokonuje AYC w dyfrze. :wink:
Tak więc masz takie same zawieszenie wielowahaczowe jak w n/a, za wyjątkiem półosi i piasty. Noo, może jeszcze który wahacz, ale na oko wyglądaja tak samo. Tylne sanki i tak musisz zostawić z vr-a.
To które w końcu auto dostarczy budy?
Wydaje mi się, że buda Avance idzie pod nuż, a więc bierz:
- gródź
- wiązkę elektr. do modernizacji (dorabiasz kable z wiązki z vr-a)
- magiel
- zwrotnice przednie z hamulcami (poliftówki można przerobić na Brembo)
- wycieraczki
- lampy
- boczki drzwi
- fotele
- konsole
- lusterka boczne
- wahacze (bo mniej zużyte)
- amortyzatory (j.w.)
... i pewnie jeszcze sporo drobiazgów.

Uważaj tylko z poprawnym spięciem elektryki ASC, AYC, TCL i ABS wraz z ECU silnika i skrzyni. Mały błąd i potem robia się jaja, bo to wszystko zależy od siebie.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Theo 
Mitsumaniak


Auto: Galant 99' 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 39
Skąd: oklice Starogardu Gd.
Wysłany: 24-10-2010, 19:20   

Wlasnie chcę przekładać bebechy z vr-a do avance. A to dlatego, że vr też jest po dzwonie i nie ma prawa rejestracji.

z reszta okazało się, że vr ma pękniętą misę olejową i nie pali także nabrałem do niego sporego dystansu. Chyba będę musiał szukać czegoś innego.

Apropo mówi wam to coś? Może ktoś wie coś na temat tej sztuki?



Bity w dupe od str kierowcy + pęknięta misa olejowa (myślę, że podbiło go przy strzale i wleciał na krawężnik albo jakiś inny obiekt)

ogólnie nie widziałem go na żywo. załatwiam to przez znajomego mojego znajomego i z tego co do mnie doszło to wynika, że jak kręci silnikiem to wydaje jakieś dziwne dżwięki.

Cena bardzo niska wiec się zastanawiam czy go nawet nie ściągnąć na części. Albo czy ktoś z was niema części do ew. naprawy silnika. Nawet nie wiem co tam może być bo nie słyszałem, a z opowiadań innych też różnie.... :?
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 24-10-2010, 20:35   

Theo napisał/a:
Wlasnie chcę przekładać bebechy z vr-a do avance. A to dlatego, że vr też jest po dzwonie i nie ma prawa rejestracji.

Czyli robisz... po górkę. IMO, wbrew logice.
A jak zamierzasz rozwiazać mocowanie tylnego mostu i ulokowanie wału napędowgo? Podłogi są inne.
Mega rzeźba - drut. Zdaje sie tylko AutoR poszedł tą drogą i słuch po tym aucie zaginął. :wink:
Przekładki są prowadzone w inną stronę - bebechy z Galanta n/a do budy vr-a. Tak robili: Kochajj, Bartek, Marexi, Pepi, itd...

Znasz nr rejstracyjny auta z UK, łatwiej będzie go sprawdzić.
Zdjecie niewiele mówi, oza tym tylko jedne, niewiele pomogę, nie kojarzę z CVR4.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Theo 
Mitsumaniak


Auto: Galant 99' 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 39
Skąd: oklice Starogardu Gd.
Wysłany: 24-10-2010, 20:50   

no właśnie myślałem o projekcie a'la autoR.
a nr. tablic nie mam bo takie fotki już dostałem. w sumie to ocalały dwa zdj a reszta złapała jakiegoś syfa i trochę je zniekształciło albo pocięło.

czyli reasumując mam szukać vr-a, którego miałbym zarejestrować?

gość chce za niego podobno 200GBP

drugie zdj, które przetrwało starcie z antywirem

 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 24-10-2010, 21:15   

Ciekawe zdjęcia ci przysłał... akurat takie co nie widać zniszczeń. :badgrin:
Co do misy olejowej... na mój nos, to raczej chodzi o dół silnika wywalony na amen. Misa to taki optymistyczny opis. Inaczej wartość auta byłaby nie mniejsza niż 700 GBP.
Może się okazać, że kupiłeć tylko budę, bo silnik jest na złom. Do tego dolicz koszt ewentualnej zwózki na lawecie.
Silnik to koszt 400 GBP w górę, do tego skrzynia i inne elementy. Hm... a tu chce oddać niemal za darmo???

Szukaj lepiej całego przyzwoitego vr-a, albo chociaż na chodzie :D
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Theo 
Mitsumaniak


Auto: Galant 99' 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 39
Skąd: oklice Starogardu Gd.
Wysłany: 24-10-2010, 22:00   

Zdjęć było dużo więcej ale tyle ocalało, z reszty nic nie widać.

No to temat tego auta raczej zakończę i będę szukał innej okazji.

Mój EA2W narazie dobrze mi służy i pojeżdżę nim jeszcze trochę.

Tylko szkoda mi tego avance'a

http://otomoto.pl/mitsubi...-C15210562.html

kola, silnik, skrzynia, maglownica i tapicerka tyle by kosztowała. reszta gratis.
przynajmniej tak ja na to patrzę :rolleyes:

[ Dodano: 26-10-2010, 16:17 ]
Dziś dostałem info, że vr sprzedany. Podobno polacy kupili.
 
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 27-10-2010, 19:36   

swinks_UK napisał/a:
Mega rzeźba - drut. Zdaje sie tylko AutoR poszedł tą drogą i słuch po tym aucie zaginął. :wink:
Tomku słuch nie zaginął - auto dalej śmiga - zostało odkupione przez siostrę Czarka
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
tomkar4 
Forumowicz

Auto: EA3A EC5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 37
Skąd: Bukowina
Wysłany: 27-10-2010, 20:55   

Ja też od lutego poruszam sie VR4 przerobionym metodą Czarka, zero jakichkolwiek problemów. W moim przypadku był to swap z EC5W do EA5A, jak znajde troche wolnego czasu, to będzie opis na forum.
 
 
Theo 
Mitsumaniak


Auto: Galant 99' 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 39
Skąd: oklice Starogardu Gd.
Wysłany: 28-10-2010, 10:10   

Wydaje mi się, że sposób Czarka nie jest zły.

Tym bardziej, że motorownia i napęd ma wskoczyć do o wiele młodszej budy.

Ale vr-ka, którą pokazałem już poszła. Jak napisałem kupili ją Polacy i od razu na lawetę zapakowali.
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 28-10-2010, 11:09   

Dawcę gratów LHD szukaj wśród aut bitych w bok/tył i to delikatnie, bo deska jest elementem deficytowym, bardzo czułym na strzały i po wywaleniu podusze, nadaje się tylko na złom
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
RoveR 
Mitsumaniak
porządany VR4

Auto: GALANT 2.5 V6 EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 219
Skąd: Łódź/Moskwa
Wysłany: 12-11-2010, 18:24   

W razie jak by ktoś potrzebował deskę na przeróbkę VR4 to mam dwie sztuki oczywiście obie nigdy nie miały wystrzału poduszki.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.