3000GT VR4 TWIN TURBO i ECLIPSE SPYDER. |
Autor |
Wiadomość |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 14-06-2009, 19:07 3000GT VR4 TWIN TURBO i ECLIPSE SPYDER.
|
|
|
Witam, niżej kilka fotek i opis moich autek, pozdrawiam wszystkich Mitsumaniaków
3000GT VR4 TWIN TURBO mam już ok 11 lat, auto przeszło trochę modyfikacji, aktualny setup niżej
Silnik: ok 400hp przy 0.8bar
4bolt z kutym wałem,
w pełni programowalny sterownik silnika,
TD04H-16T większe turbosprężarki.
FMOC- chłodnica oleju przeniesiona na przód.
Świece NGK V-power dwa stopnie zimniejsze.
Poliuretanowe poduszki silnika (żółte).
Dolot:
HKS TWIN STACK filtr i nadmuch zimnego powietrza ze zderzaka
SMIC większe boczne intercoolery
BLOW OFF GREDDY TYPE RZ zawór upustowy
BLITZ DUAL SBC SPEC R elektroniczny boost controller
Y-PIPE aluminiowy
EGR BLOCK PLATES - usunięty EGR
EVAP - usunięty
FIAV - usunięty
OIL CATCH TANK odseparowane od dolotu odmy
Redukcja podciśnień.
Układ paliwowy:
Wtryski 560cc
Pompa paliwa Deatschwerks DW200
Regulator ciśnienia paliwa TurboSmart
Re-wire pompy paliwa.
Wydech:
Pełen przelot 3 cale
Sportowe kolektory wydechowe 3w1,
Przelotowy downpipe,
Przelotowy catback z polerowanej nierdzewki.
Bandaże bazaltowe na kolektorach i pre-catach.
Chłodzenie:
Sportowa aluminiowa większa chłodnica (zwiększająca pojemność układu o 3 Litry płynu)
Zmodyfikowany zimniejszy termostat.
Korek 1.1 bar
Przeniesienie napędu:
Skrzynia W6MG1-GNCR z GTO MR z najkrótszymi przełożeniami
Sprzęgło spiekowe 6-cio łopatkowe Fidanza,
Aluminiowe lekkie koło zamachowe Fidanza,
Przewód sprzęgłowy teflonowy w stalowym oplocie Goodridge.
Zawieszenie:
Sprężyny Tein s tech
Rozpórka kielichów tylnych.
Obniżenie:
Przód - 4cm
Tył - 3,5cm
Hamulce:
Torowe tarcze wiercone i nacinane DBA z przodu, tył wiercone i nacinane Stoptech,
Klocki przód Ferrodo ds 2500, tył pagid
Usunięty ABS
Zaciski przód 4 tłokowe, tył 2 tłokowe.
Koła:
Felgi 19/8,5"
Opony Michelin pilot sport i pirelli p-zero rosso 255/35/19
Redukcja wagi:
Z auta zdjęto ponad 120kg bez ruszania wnętrza auta, aktualna waga 1595kg przy ok 20 litrach paliwa w zbiorniku.
Usunięto:
Belka zderzaka przedniego.
Belka zderzaka tylnego.
Klimatyzacja.
ABS
Tempomat
Całe audio (głośniki, wzmacniacz, itp)
Koło zapasowe.
Roleta tylna.
Deska i wykładzina bagażnika.
Klucz i lewarek.
Akumulator podciśnienia z przewodami.
Tylne zaczepy do holowania.
Halogeny wraz z mocowaniami.
Przednie mocowanie tablicy rejestracyjnej.
Wycieraczka tylnej szyby z mechanizmem.
Przedni i tylny zbiornik spryskiwaczy.
EGR.
EVAP.
Active Exhaust.
Lżejsze o 4kg od seryjnych felgi.
Lżejszy o 5kg od seryjnego akumulator.
Dodatki:
Wskaźnik Boost wyskalowany w PSI,
Wskaźnik EGT,
Datalogger,
Xenon Greddy,
Kierunkowskazy crystal clear,
Polerka silnika.
I moja druga zabawka
Eclipse Spyder
Silnik: 2.4L 16v
Napęd: przód, skrzynia manualna.
Dolot: Stożek K&N.
Wydech: kompletny dedykowany pod model 2,5 cala.
Zawieszenie: amortyzatory z regulowaną twardością Kayaba AGX, sprężyny Vogtland.
Felgi: 16 cali chromowane.
Lampy: przód engel eyes + xenon, tył clear.
Wnętrze: dwukolorowa czerwono kremowa skóra, obite skórą boczki drzwi, pełna elektryka i elektrycznie składany dach.
 |
Ostatnio zmieniony przez n3000 25-09-2013, 18:43, w całości zmieniany 37 razy |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11084 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 15-06-2009, 16:37
|
|
|
n3000, Ładne autko Zawsze mi się podobały
Powiedz co zrobiłeś z kolektorami,że się tak ładnie świecą?
Ja też takie chcę.
Pozdro. |
_________________
 |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 18-06-2009, 21:01
|
|
|
Witam, kolektor dolotowy, pokrywa zaworów i rura od tylnej turbiny zostały wypolerowane. |
Ostatnio zmieniony przez n3000 30-12-2009, 12:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 18-06-2009, 21:08
|
|
|
ideał tylko fele czarne takie co czasem maja 3000gt... |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 10-08-2009, 00:16
|
|
|
ale pieknosc, super ta fura, mam nadzieje ze spisuje sie bez zazutu |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
COLT-R
Nowy Forumowicz only three diamonds
Auto: Colt CJ0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 5 Skąd: Żory
|
Wysłany: 20-08-2009, 20:42
|
|
|
To jest to, te serducho Boskie! Pozdrawiam |
_________________ RALLI///ART
 |
|
|
|
 |
Nev-X
Mitsumaniak Przemek

Auto: Galant EA6A 4D68
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Kwi 2009 Posty: 230 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 20-08-2009, 21:21
|
|
|
Noo zacna furencja pozdrawiam i bezawaryjnej jazdy życze |
|
|
|
 |
wojtas20
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.9 TD 2000r 90km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Posty: 336 Skąd: Kęty/Bielsko Biała
|
Wysłany: 20-08-2009, 21:24
|
|
|
Piękny samochód. Czerwień jak najbardziej mu pasuje |
_________________ 01.2008 - 04.2009 - Mitsubishi Colt CJ0 1,3 12v
04.2009 - Mitsubishi Carisma 1.9 TD 2000r
 |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 30-03-2010, 19:08
|
|
|
czerwony kolor musi być |
Ostatnio zmieniony przez n3000 30-03-2010, 22:09, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Mario
moderator ...............

Auto: Eclipse 3g RS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 29 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3009 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 30-03-2010, 19:32
|
|
|
No to ładnie odświezyłes temat
No ale jak już zacząłeś to zapytam. Jak tam autka jakieś zmiany zaszły ?
A wracając jeszcze do zdjęć to na pierwszym obok twojego stoi pewnie ciekawe g1 (sądząc po tym jego kawałku na tym zdjęciu )
pozdrawiam |
_________________ http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=88868 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 30-03-2010, 21:32
|
|
|
Czy mi się wydaje czy na GTO masz Nissanowe fele? |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 30-03-2010, 22:40
|
|
|
Witam w "klubie"... |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 06-03-2011, 09:21
|
|
|
Trochę się pozmieniało więc dorzuciłem kilka fotek i opis autek na początku tematu |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
IDOG
Mitsumaniak Pan i Władca

Auto: Mitsubishi Eclipse 2g GSX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Sie 2010 Posty: 39 Skąd: Otmuchów/Wrocław
|
Wysłany: 16-03-2011, 12:39
|
|
|
Piękny skład
Jest sie czym powozić |
_________________ WARNING: This car is equipped with a turbocharger. Due to possible breathing problems under heavy acceleration, all females are required to remove any tight fitting or constrictive clothing for safety. |
|
|
|
 |
|