Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
3000GT VR4 TWIN TURBO i ECLIPSE SPYDER.
Autor Wiadomość
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 14-06-2009, 19:07   3000GT VR4 TWIN TURBO i ECLIPSE SPYDER.

Witam, niżej kilka fotek i opis moich autek, pozdrawiam wszystkich Mitsumaniaków :)



3000GT VR4 TWIN TURBO mam już ok 11 lat, auto przeszło trochę modyfikacji, aktualny setup niżej ;)





Silnik: ok 400hp przy 0.8bar
4bolt z kutym wałem,
w pełni programowalny sterownik silnika,
TD04H-16T większe turbosprężarki.
FMOC- chłodnica oleju przeniesiona na przód.
Świece NGK V-power dwa stopnie zimniejsze.
Poliuretanowe poduszki silnika (żółte).




Dolot:
HKS TWIN STACK filtr i nadmuch zimnego powietrza ze zderzaka
SMIC większe boczne intercoolery
BLOW OFF GREDDY TYPE RZ zawór upustowy
BLITZ DUAL SBC SPEC R elektroniczny boost controller
Y-PIPE aluminiowy
EGR BLOCK PLATES - usunięty EGR
EVAP - usunięty
FIAV - usunięty
OIL CATCH TANK odseparowane od dolotu odmy
Redukcja podciśnień.



Układ paliwowy:
Wtryski 560cc
Pompa paliwa Deatschwerks DW200
Regulator ciśnienia paliwa TurboSmart
Re-wire pompy paliwa.



Wydech:
Pełen przelot 3 cale
Sportowe kolektory wydechowe 3w1,
Przelotowy downpipe,
Przelotowy catback z polerowanej nierdzewki.
Bandaże bazaltowe na kolektorach i pre-catach.



Chłodzenie:
Sportowa aluminiowa większa chłodnica (zwiększająca pojemność układu o 3 Litry płynu)
Zmodyfikowany zimniejszy termostat.
Korek 1.1 bar



Przeniesienie napędu:
Skrzynia W6MG1-GNCR z GTO MR z najkrótszymi przełożeniami
Sprzęgło spiekowe 6-cio łopatkowe Fidanza,
Aluminiowe lekkie koło zamachowe Fidanza,
Przewód sprzęgłowy teflonowy w stalowym oplocie Goodridge.



Zawieszenie:
Sprężyny Tein s tech
Rozpórka kielichów tylnych.
Obniżenie:
Przód - 4cm
Tył - 3,5cm



Hamulce:
Torowe tarcze wiercone i nacinane DBA z przodu, tył wiercone i nacinane Stoptech,
Klocki przód Ferrodo ds 2500, tył pagid
Usunięty ABS
Zaciski przód 4 tłokowe, tył 2 tłokowe.



Koła:
Felgi 19/8,5"
Opony Michelin pilot sport i pirelli p-zero rosso 255/35/19




Redukcja wagi:
Z auta zdjęto ponad 120kg bez ruszania wnętrza auta, aktualna waga 1595kg przy ok 20 litrach paliwa w zbiorniku.

Usunięto:
Belka zderzaka przedniego.
Belka zderzaka tylnego.
Klimatyzacja.
ABS
Tempomat
Całe audio (głośniki, wzmacniacz, itp)
Koło zapasowe.
Roleta tylna.
Deska i wykładzina bagażnika.
Klucz i lewarek.
Akumulator podciśnienia z przewodami.
Tylne zaczepy do holowania.
Halogeny wraz z mocowaniami.
Przednie mocowanie tablicy rejestracyjnej.
Wycieraczka tylnej szyby z mechanizmem.
Przedni i tylny zbiornik spryskiwaczy.
EGR.
EVAP.
Active Exhaust.
Lżejsze o 4kg od seryjnych felgi.
Lżejszy o 5kg od seryjnego akumulator.



Dodatki:
Wskaźnik Boost wyskalowany w PSI,
Wskaźnik EGT,
Datalogger,
Xenon Greddy,
Kierunkowskazy crystal clear,
Polerka silnika.















I moja druga zabawka :)

Eclipse Spyder

Silnik: 2.4L 16v

Napęd: przód, skrzynia manualna.

Dolot: Stożek K&N.

Wydech: kompletny dedykowany pod model 2,5 cala.

Zawieszenie: amortyzatory z regulowaną twardością Kayaba AGX, sprężyny Vogtland.

Felgi: 16 cali chromowane.

Lampy: przód engel eyes + xenon, tył clear.

Wnętrze: dwukolorowa czerwono kremowa skóra, obite skórą boczki drzwi, pełna elektryka i elektrycznie składany dach.




Ostatnio zmieniony przez n3000 25-09-2013, 18:43, w całości zmieniany 37 razy  
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11084
Skąd: Radomsko
Wysłany: 15-06-2009, 16:37   

n3000, Ładne autko :) Zawsze mi się podobały 8)
Powiedz co zrobiłeś z kolektorami,że się tak ładnie świecą?
Ja też takie chcę. :idea:

Pozdro. :)
_________________

 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 18-06-2009, 21:01   

Witam, kolektor dolotowy, pokrywa zaworów i rura od tylnej turbiny zostały wypolerowane.
Ostatnio zmieniony przez n3000 30-12-2009, 12:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 18-06-2009, 21:08   

ideał tylko fele czarne takie co czasem maja 3000gt...
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 10-08-2009, 00:16   

ale pieknosc, super ta fura, mam nadzieje ze spisuje sie bez zazutu
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
COLT-R 
Nowy Forumowicz
only three diamonds

Auto: Colt CJ0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 5
Skąd: Żory
Wysłany: 20-08-2009, 20:42   

To jest to, te serducho Boskie! :twisted: Pozdrawiam
_________________
RALLI///ART
 
 
Nev-X 
Mitsumaniak
Przemek


Auto: Galant EA6A 4D68
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 230
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 20-08-2009, 21:21   

Noo zacna furencja :D pozdrawiam i bezawaryjnej jazdy życze
 
 
 
wojtas20 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.9 TD 2000r 90km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 336
Skąd: Kęty/Bielsko Biała
Wysłany: 20-08-2009, 21:24   

Piękny samochód. Czerwień jak najbardziej mu pasuje :)
_________________
01.2008 - 04.2009 - Mitsubishi Colt CJ0 1,3 12v
04.2009 - Mitsubishi Carisma 1.9 TD 2000r
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 30-03-2010, 19:08   

czerwony kolor musi być :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez n3000 30-03-2010, 22:09, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Mario 
moderator
...............


Auto: Eclipse 3g RS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3009
Skąd: Lublin
Wysłany: 30-03-2010, 19:32   

No to ładnie odświezyłes temat :roll: :P
No ale jak już zacząłeś to zapytam. Jak tam autka jakieś zmiany zaszły ? :)
A wracając jeszcze do zdjęć to na pierwszym obok twojego stoi pewnie ciekawe g1 :D (sądząc po tym jego kawałku na tym zdjęciu :P )
pozdrawiam
_________________
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=88868
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 30-03-2010, 21:32   

Czy mi się wydaje czy na GTO masz Nissanowe fele? :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 30-03-2010, 21:52   

Tak te fele były zdjęte z nissana :)
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 30-03-2010, 22:40   

Witam w "klubie"... :D
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 06-03-2011, 09:21   

Trochę się pozmieniało więc dorzuciłem kilka fotek i opis autek na początku tematu :)
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
IDOG 
Mitsumaniak
Pan i Władca


Auto: Mitsubishi Eclipse 2g GSX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 39
Skąd: Otmuchów/Wrocław
Wysłany: 16-03-2011, 12:39   

Piękny skład :D

Jest sie czym powozić :twisted:
_________________
WARNING: This car is equipped with a turbocharger. Due to possible breathing problems under heavy acceleration, all females are required to remove any tight fitting or constrictive clothing for safety.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.