 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
zła praca silnika na benzynie |
Autor |
Wiadomość |
biriba [Usunięty]
|
Wysłany: 15-10-2006, 17:41 zła praca silnika na benzynie
|
|
|
silnik pracuje na gazie bez zarzutu a po przełączeniu na benzynę wygląda jakby nie wzystkie cylindry pracowały proszę o radę |
|
|
|
 |
pa_pi
Mitsumaniak Piotrek

Auto: Galant 2.0 16 V + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Sie 2006 Posty: 123 Skąd: Olkusz / Krzywopłoty
|
Wysłany: 15-10-2006, 20:54
|
|
|
Zalej pewne paliwo najlepiej dodać środek do czyszczenia wtruyskiwaczy i pozostaw silnik na wolnych obrotach około 15 min najlepiej do włączenia wiatraka. Napisz więcej szczegółów, co się dzieje zbyt niskie obroty, szarpie, gaśnie itd.,
U mnie po odłączeniu aku pomogło zestrojenie kompa na wolnych obrotach |
_________________ Piotrek
Dzięki Ci ... za to forum ...
Ursus - dziękuję
Mój Galant!
 |
|
|
|
 |
biriba [Usunięty]
|
Wysłany: 17-10-2006, 15:32
|
|
|
Dzięki za rade pa_pi. W zbiorniku mam zmieszany z wachą płyn czyszczący od dawna. Wymieniłem też swiecie. Wychodzi na to że na benzynie nie chodzi 3 cylinder (zdjąłem z niego kabel WN i praca silnika sie nie zmieniła) Chyba muszę coś zrobić z wtryskiem. Na wolnym biegu obroty skacza od 600-1000. W czasie jazdy na benzynie pedał gazu mocno "drga".Pzdr |
|
|
|
 |
czekol3 [Usunięty]
|
Wysłany: 17-10-2006, 17:24
|
|
|
Jeśli to druga generacja gazu to może to byc wina wtrysku, ewentualnie połączenia lub komputera.
Zamień 2 wtryski miejscami i zobacz co się wtedy będzie działo. Jeżeli nic się nie zmieni to sprawdź wtyczkę, kabel.
Jeśli to galant starszy niż 93 to czy wymieniłeś kondensatory w komputrze?
Kiedyś miałem podobny problem w lancerze - nie chodził jeden gar i winne były wylane kondensatory w ECU (brak impulsu sterującego wtryskiwaczem).
pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|