Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
SILNIK GWIŻDŻE !!!
Autor Wiadomość
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 30-10-2010, 00:12   SILNIK GWIŻDŻE !!!

Dzisiaj chciałem odebrać auto od mechanika. Mechanik robił mi skrzynię i przyjechałem zaraz po tym jak wszystko poskładał. Odpalił je i chwilę po tym z silnika zaczął się wydobywać gwizd - bardzo donośny. Myśleliśmy że może to być któreś z łożysk kół zębatych ale nie. Zaistniała też hipoteza że olej ma za słabe ciśnienie, ale kontrolka jest (już) sprawna i nie świeci się podczas pracy silnika. Następna hipoteza mechanika jest taka że pod pokrywką zaworów (tylną) wydmuchało resztki silikonu ( poprzedni właściciel założył pokrywy zaworowe na silikon z braku finansów) i gdzieś coś tam świszczy. Jak teraz myślę to wydaje mi się to trochę dziwne, bo tam raczej nie ma żadnego ciśnienia które mogło by powodować owy gwizd. Bardzo mi zależy na szybkiej odpowiedzi, bo już sam nie wiem co mam myśleć, po prostu NIC mi nie przychodzi do głowy. POMOCY!!!
P.S. Dodam też że do warsztatu auto przyjechało normalnie bez żadnych "efektów dźwiękowych"
 
 
Slaw 
Forumowicz
Śmigma


Auto: Sigma 3.0 V6 24v 93r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 343
Skąd: Suwałki
Wysłany: 30-10-2010, 10:07   

To zależy w jakiej sytuacji i jak,bo mogą gwizdać paski lub pompa wspomagania.Niestety tak jest jak się kupuje taniej to potem trzeba robić i dokładać bo ktoś wcześniej na tak zwaną skrętkę robił.
 
 
 
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 30-10-2010, 21:57   

No więc na szczęście to nic poważnego:D okazało się że poprzedniemu właścicielowi zerwał się gwint od śruby przykręcającej pokrywę zaworów i dał śrubę na klei do gwintów, z tym że ową śrubę przykręcił z podkładką sprężynową, i śruba się wysunęła. Gwint już jest wycięty i wszystko GRA ( dosłownie i w przenośni)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.