 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E52A 1.8] Wyciek płynu z kraniku przy chłodnicy |
Autor |
Wiadomość |
nikiniko
Mitsumaniak Andrzej
Auto: Galant Elegance 01' EA2A 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2008 Posty: 136 Skąd: Żory
|
Wysłany: 02-11-2010, 18:22 [E52A 1.8] Wyciek płynu z kraniku przy chłodnicy
|
|
|
Mam wyciek płynu chłodzącego (miejsce zaznaczone na zdjęciu) i tu pytanie czy zawór nad tym trzpieniem z ,którego sączy się płyn ma wpływ na ten wyciek?
To znaczy zastawiamy się czy ten trzpień służy do spuszczania płynu po przez odkręceniu powyższego kraniku. Jak to jest tak jak myślę to jakieś uszczelnienie w tym kraniku padło i przepuszcza płyn.
Proszę doświadczonych o potwierdzenie.
http://img196.imageshack....8/chlodnica.jpg |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 03-11-2010, 17:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 02-11-2010, 19:15
|
|
|
Tam jest oring, być może skruszał ze starosci, jezeli da sie spróbuj dokrecic, ale palcami bo korek jest plastykowy, jak nie da rady, spusc plyn, eykrec korek i do sklepu dopasowac oring |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
nikiniko
Mitsumaniak Andrzej
Auto: Galant Elegance 01' EA2A 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2008 Posty: 136 Skąd: Żory
|
Wysłany: 02-11-2010, 19:40
|
|
|
Dzięki robertdg , o taką odpowiedz mi chodziło.
Czyli oring dopasować muszę, bo dokręcanie nie pomogło. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 03-11-2010, 17:12
|
|
|
nikiniko, upewnij się, że równo załapał gwint. Jeśli wkręcał się ciężko, to mogłeś go krzywo wkręcić. |
|
|
|
 |
|
|