wymiana tuleji tylnego wahacza, mocowanie do ramy |
Autor |
Wiadomość |
doomster
Forumowicz
Auto: l200 i pajero II 2.5td,'98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 77 Skąd: tutaj
|
Wysłany: 03-11-2010, 14:31 wymiana tuleji tylnego wahacza, mocowanie do ramy
|
|
|
Musze szybko wymienic te gumy, prosze instrukcje wymiany tych tuleji. Nie chciałbtm odkrecac wahacza od mostu, czy po podlewarowaniu auta wysune wahacz z mocowania do ramy, do tyłu na tyle zeby wymienic te gumy?
pozdrawiam i proszę o szybką odpowiedz |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 03-11-2010, 18:47
|
|
|
Wyjąc to może i wyjmiesz ale raczej jak tak zrobisz to miałeś tuleje w fatalnym stanie.Aby je wyjąc trzeba siłę odpowiednią przyłożyć i wspomóc się palnikiem a i włożenie nowych bez nawet prowizorycznej (lewarek) prasy jest niewykonalne Musisz zdjąć wahacze. |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
doomster
Forumowicz
Auto: l200 i pajero II 2.5td,'98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 77 Skąd: tutaj
|
Wysłany: 03-11-2010, 19:30
|
|
|
Ale mi chodzi o wymiane gum w miejscu łączenia wahacza i ramy a nie wahacza i mostu. Te gumy, o których mówie są chyba tylko włożone na ubę i skręcone jedną dużą nakrętką. CHodziło mi o to czy cofne most na tyle zeby wysunąć śrubę i nałożyć nowe gumy.
Bo jesli chodzi o tuleje metalowo gumowe (łączenie wahacza i mostu, 2 szt na wahacz) to te napewno trzeba wprasowac. I tutaj mam drugie pytanie..
W internecie dostępne są polibusze tzn samo tworzywo bez tulejek metalowych. Zeby uzyskac te tulejki rozumiem ze trzeba wycisnąć/wypalic ze starych tuleji?
Na tę chwilę nie potrafię jaśniej:) |
|
|
|
 |
kawekk
Forumowicz
Auto: Pajero II 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2009 Posty: 96 Skąd: Orzysz
|
Wysłany: 03-11-2010, 19:58
|
|
|
Musisz wyjąć wahacz dwie śruby z tyłu jedna z przodu. Możesz to zrobić bez podnoszenia auta jak masz kanał. Naprawdę chwila roboty. Gumy kupisz na allegro ja płaciłem chyba ok 30zł te wprasowywane to po zniżkach 38zł. |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 03-11-2010, 22:08
|
|
|
doomster napisał/a: | Te gumy, o których mówie są chyba tylko włożone na ubę i skręcone jedną dużą nakrętką. CHodziło mi o to czy cofne most na tyle zeby wysunąć śrubę i nałożyć nowe gumy. | A o to chodzi..... to tak jak kawekk napisał |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 03-11-2010, 22:36
|
|
|
Cofniesz most, jeśli miałbyś trudność, to odkręć stabilizator. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
doomster
Forumowicz
Auto: l200 i pajero II 2.5td,'98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 77 Skąd: tutaj
|
Wysłany: 04-11-2010, 12:17
|
|
|
dzieki za info, pozdr |
|
|
|
 |
|