Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero za duuużo pali-co robić
Autor Wiadomość
lesmen 
Mitsumaniak


Auto: Carisma1,9TD & PajeroI&
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 117
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 04-11-2010, 11:36   Pajero za duuużo pali-co robić

Witam
Chciałbym się Was poradzić bo moje Pajero 2,5TD pali ok 15l /100km na szosie i utwardzonych drogach a na nieco gorszych drogach to do 20 dochodzi. Wymieniłem na wiosnę wtryskiwacze i dużo się spalanie nie zmniejszyło. Silnik pali na dotyk. Jednak co do mocy to w porównaniu z drugim innym pajero jest jakby słabszy jak jest zimny. Proszę o radę co mam jeszcze zrobić?
Pozdr
_________________

 
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 04-11-2010, 20:25   Re: Pajero za duuużo pali-co robić

lesmen napisał/a:
Witam
Chciałbym się Was poradzić bo moje Pajero 2,5TD pali ok 15l /100km na szosie i utwardzonych drogach a na nieco gorszych drogach to do 20 dochodzi. Wymieniłem na wiosnę wtryskiwacze i dużo się spalanie nie zmniejszyło. Silnik pali na dotyk. Jednak co do mocy to w porównaniu z drugim innym pajero jest jakby słabszy jak jest zimny. Proszę o radę co mam jeszcze zrobić?
Pozdr
Upewnić się czy z turbinką jest wszystko ok...
 
 
 
lesmen 
Mitsumaniak


Auto: Carisma1,9TD & PajeroI&
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 117
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 05-11-2010, 08:11   

A czy jest to możliwe bez demontażu pompy i udaniu się do pompiarza?[/quote]
_________________

 
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 05-11-2010, 08:23   

Jest to możliwe bez demontażu pompy. Ale nie jest możliwe bez demontażu turbiny. No, chyba , że mocno zgrubnie to się da bez demontażu niczego, ot jeden wężyk z wastegate.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
lesmen 
Mitsumaniak


Auto: Carisma1,9TD & PajeroI&
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 117
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 05-11-2010, 08:31   

Można trochę jaśniej?:)
_________________

 
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 05-11-2010, 11:30   

Można. Ciśnienie sprężania możesz sprawdzić wpinając manometr wyskalowany do 2 bar pomiędzy turbinę a zawór sterujący wastegate. Zawór sterujący to taka blaszana puszka nad turbiną, z której idzie ciegno do turbiny. Zdejmujesz wężyk idący do zaworu, zakładasz trójnik i dopinasz manometr na trójniku. I teraz możesz sobie zmierzyć ciśnienie doładowania. Max powinno być ok 0,8 bara a potem powinno ciegno od wastegate pójść w dół i otworzyć wastegate na turbie. Jeśli tak się nie stanie a ciśnienie doładowania będzie rosło to powinien gdzieś przy 1,2 bara wywalić zawór bezpieczeństwa. A jeśli i tak się nie stanie to uciekaj.
Tak można zgrubnie sprawdzić ciśnienie doładowania, ale nie stan turbosprężarki. Bo może ładować dobrze ale brać olej, rzęzić itd. Do sprawdzenia tego turbo trzeba wyjąć.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 07-11-2010, 22:33   

lesmen napisał/a:
udaniu się do pompiarza?
[/quote]

ja bym zaczął od ustawienia pompy kąt wtrysku dawka to ma szczególny wpływ na zróżnicowanie mocy zależne od temperatury..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.