Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] Problemy z odpalaniem przy niskich temperaturach
Autor Wiadomość
ig_or 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 V6 '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 301
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15-11-2010, 20:04   [Cari 1.6] Problemy z odpalaniem przy niskich temperaturach

Witam,

Od jakiegoś już czasu mam problemy podczas porannego odpalania auta przy niskich temperaturach. Kręcić trzeba trochę dłużej, a jak są niższe temperatury to potrafi zaskoczyć, ale za chwilę auto się dusi i gaśnie. Czujnik temperatury był sprawdzany przez mojego mechanika. Czyszczona była też przepustnica i krokowy. Ostatnio trochę czytałem szukając rozwiązania i natrafiłem na diagnozy wg których podobne problemy może powodować nieprawidłowo działający przpływomierz.

Sprawdziłem dzisiaj sobie swoją przepływkę wg manuala i na zimnym silniku przy obecnej temperaturze ok 10 stopni, oporność mierzona pomiędzy pinem 5 i 6 wyniosła u mnie 2,2 KOhm.

Wg manuala powinny być następujące odczyty:




Czy taki odczyt może wskazywać na jakiś problem z przepływką? W jaki jeszcze sposób można sprawdzić to ustrojstwo?

Czy znalazłby się na forum ktoś kto mógłby u siebie również zmierzyć ta oporność w podobnych warunkach w celu porównania?

Dodam że im niższa temperatura tym mocniejszy problem z odpaleniem - zeszłej zimy przy ostrych mrozach 2, 3 razy potrafił się zdusić zanim normalnie zaskoczył i wszedł na obroty....

Z góry dzięki za odpowiedzi.
_________________

" To, że czegoś nie rozumiesz, to nie znaczy, że tego czegoś nie da się wytłumaczyć"
ig_or - 3Miasto
 
 
 
marko81 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 Lancer 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 69
Skąd: Zwoleń
Wysłany: 16-11-2010, 08:54   

jezeli uszkodzona byla by przeplywka to komp powinien wyrzucic blad i engin zaswieci na desce,sprawdz migowymi czy masz taki błąd

[ Dodano: 16-11-2010, 08:54 ]
i wyreguluj zawory

[ Dodano: 16-11-2010, 08:55 ]
zawory ustawiasz na zimnym silniku, luzy 20 / 30
 
 
ig_or 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 V6 '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 301
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-11-2010, 08:57   

Wydaje mi się że błąd przpływki pojawiłby się na komputerze dopiero jeżeli przepływomierz nie działałby wcale. Odpięcie wtyczki np. powoduje zarejestrowanie takiego błędu. Zawory regulowałem w zeszłym roku.

Bardziej chodzi mi o to czy wskazania na termistorze przepływki są prawidłowe.
_________________

" To, że czegoś nie rozumiesz, to nie znaczy, że tego czegoś nie da się wytłumaczyć"
ig_or - 3Miasto
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.