 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E32A 1.8] Wspomaganie(Ubywajacy Płyn) |
Autor |
Wiadomość |
Drzemacz
Forumowicz

Auto: Galant E3* 2.0 16v 4g63 6Bolt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Gru 2010 Posty: 183 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10-01-2011, 17:22 [E32A 1.8] Wspomaganie(Ubywajacy Płyn)
|
|
|
Mam problem z ubywajacym płynem z układu kierowniczego wspomagania.
A tu link z filmem jak wygląda sytuacja.
http://www.youtube.com/watch?v=vdDd7vl42vE
I co teraz mam z tym zrobic, Czy to da sie jakoś wymienic tą rurke/wężyk,
Czy cała maglownica do wymiany? A może spawanie albo jakiś klej tu pomoże? |
_________________ GALANT E3*
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 10-01-2011, 17:51
|
|
|
Nie za bardzo widać co jest na tym filmiku. W każdym razie musisz zlokalizować dokładnie skąd to cieknie i jeśli jest to wężyk miedziany, to wymienić wężyk miedziany na maglu, jeśli to wąż od/do pompy to również musisz wymienić.
Ale najpierw musisz dokładnie zlokalizować wyciek. Może być w kilku innych miejscach też, ale nic chce nic sugerować na razie. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Drzemacz
Forumowicz

Auto: Galant E3* 2.0 16v 4g63 6Bolt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Gru 2010 Posty: 183 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 23-01-2011, 16:51
|
|
|
I po problemie. Zdjecie maglownicy i spawanie palnikiem tej rurki pomogło.
Przy okazji konserwacja maglownicy i galant się prowadzi elegancko.
Byłem na paru szrotach zapytać się czy da rade dostać tą rurke, ale wołali sobie od 100 do 200zł,
Czyli cena za jaką bym kupił używaną maglownice. |
_________________ GALANT E3*
 |
|
|
|
 |
carlRP
Mitsumaniak
Auto: 200sx s13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 145 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 13-02-2011, 16:48
|
|
|
Ja miałem podobny problem:) Ale załatwiłem sobie urządzonko do gięcia i robienia końcówek w rurkach miedzianych:) Zrobiłem wszystkie rurki nowe i jest super:) polecam ten sposób:) |
|
|
|
 |
|
|