Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E32A 1.8] Wspomaganie(Ubywajacy Płyn)
Autor Wiadomość
Drzemacz 
Forumowicz


Auto: Galant E3* 2.0 16v 4g63 6Bolt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 183
Skąd: Szczecin
  Wysłany: 10-01-2011, 17:22   [E32A 1.8] Wspomaganie(Ubywajacy Płyn)

Mam problem z ubywajacym płynem z układu kierowniczego wspomagania.

A tu link z filmem jak wygląda sytuacja.

http://www.youtube.com/watch?v=vdDd7vl42vE

I co teraz mam z tym zrobic, Czy to da sie jakoś wymienic tą rurke/wężyk,
Czy cała maglownica do wymiany? A może spawanie albo jakiś klej tu pomoże? :|
_________________
GALANT E3*
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 10-01-2011, 17:51   

Nie za bardzo widać co jest na tym filmiku. W każdym razie musisz zlokalizować dokładnie skąd to cieknie i jeśli jest to wężyk miedziany, to wymienić wężyk miedziany na maglu, jeśli to wąż od/do pompy to również musisz wymienić.
Ale najpierw musisz dokładnie zlokalizować wyciek. Może być w kilku innych miejscach też, ale nic chce nic sugerować na razie.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Drzemacz 
Forumowicz


Auto: Galant E3* 2.0 16v 4g63 6Bolt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 183
Skąd: Szczecin
Wysłany: 23-01-2011, 16:51   

I po problemie. Zdjecie maglownicy i spawanie palnikiem tej rurki pomogło.
Przy okazji konserwacja maglownicy i galant się prowadzi elegancko. :mrgreen:
Byłem na paru szrotach zapytać się czy da rade dostać tą rurke, ale wołali sobie od 100 do 200zł,
Czyli cena za jaką bym kupił używaną maglownice.
_________________
GALANT E3*
 
 
carlRP 
Mitsumaniak

Auto: 200sx s13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 145
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 13-02-2011, 16:48   

Ja miałem podobny problem:) Ale załatwiłem sobie urządzonko do gięcia i robienia końcówek w rurkach miedzianych:) Zrobiłem wszystkie rurki nowe i jest super:) polecam ten sposób:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.