Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem pajero 2.5 td
Autor Wiadomość
pawelekbp 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 5
Skąd: biała podlaska
Wysłany: 21-11-2010, 16:25   problem pajero 2.5 td

witam mam pajero 2.5 td glx i mam problem chodzi wszystko ok odpala rowno pracuje ale jak wciskam gaz max dochodzi mi tylko do 3tys obrotow i dziwnie silnik skacze i dymi bialym dymem i smierdzi ropa jak sie jedzie no po prostu nie chce jak by sie na obroty wkrecac czy moze byc ze zapowietrza sie ?? czy jak ??? dziekuje za szybko odpowiedz jutro mam jechac w trase ooo i jakie powinny byc max obroty silnika na obrotowmierzu jest 6ty na czerwonym ????? dziekuje za szybko odpowiedz
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 21-11-2010, 16:35   Re: problem pajero 2.5 td

pawelekbp napisał/a:
witam mam pajero 2.5 td glx i mam problem chodzi wszystko ok odpala rowno pracuje ale jak wciskam gaz max dochodzi mi tylko do 3tys obrotow i dziwnie silnik skacze i dymi bialym dymem i smierdzi ropa jak sie jedzie no po prostu nie chce jak by sie na obroty wkrecac czy moze byc ze zapowietrza sie ?? czy jak ??? dziekuje za szybko odpowiedz jutro mam jechac w trase ooo i jakie powinny byc max obroty silnika na obrotowmierzu jest 6ty na czerwonym ????? dziekuje za szybko odpowiedz

Bo brakuje my paliwa.
zacznij od wymiany filtra paliwa.
Następnie sprawdź przewody paliwowe, od zbiornika do pompy, a najlepiej zamontuj przezroczyste wężyki od filtra do pompy i na powrocie paliwa z pompy. Zobacz czy są bąbelki powietrza.
Musisz sprawdzić tez smok, który wychodzi ze zbiornika paliwa, czy na metalowych rurkach nie jest dziurawy.
to na początek.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
pawelekbp 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 5
Skąd: biała podlaska
Wysłany: 21-11-2010, 17:27   

dzieki za porade to jutro to zrobi i napisze jak wyniki
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 21-11-2010, 20:22   Re: problem pajero 2.5 td

pawelekbp napisał/a:
witam mam pajero 2.5 td glx i mam problem chodzi wszystko ok odpala rowno pracuje ale jak wciskam gaz max dochodzi mi tylko do 3tys obrotow i dziwnie silnik skacze i dymi bialym dymem i smierdzi ropa jak sie jedzie no po prostu nie chce jak by sie na obroty wkrecac czy moze byc ze zapowietrza sie ?? czy jak ??? dziekuje za szybko odpowiedz jutro mam jechac w trase ooo i jakie powinny byc max obroty silnika na obrotowmierzu jest 6ty na czerwonym ????? dziekuje za szybko odpowiedz
A jak reaguje na pedał gazu jeżeli będziesz przyspieszał bardzo delikatnie? Czy jak dojdzie do tych 3 tyś to już będzie granica obrotów silnika? Bo coś mi się wydaje ze nie silnik nie dostaje za mało paliwa ale wprost odwrotnie z jakiegoś powodu dostaje powyżej tych 3 tyś tyle ze nie jest w stanie tego przepalić. Tak jakby dawka max paliwa którą podaje pompa była poza normą. Co do maksymalnych obrotów to diesel to nie benzyniak nie zapominaj o tym...
 
 
 
pawelekbp 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 5
Skąd: biała podlaska
Wysłany: 21-11-2010, 20:50   

wiem wiem ale przynajmniej do 4,6 tys chyba powinien sie krecic silnik no jak daje powoli to tak samo turbina chyba jest sprawna bo jak jade jest ten swist i od 2ty do 3 tys tych jest lepsze przyspieszenie ale jak stane i mi gaz max to tak silnik nie pracuje rowno tylko tak przerwywa cos w tym stylu bardzo nie wytlumacze tego przez pisanie moze jutro nagram dzwiek jak chodzi i wrzuce ale i jeszcze zrobie to co kolega mi napisal wyrzej z tym filtrem paliwa i smokiem i wymiana przewodow i zobacze czy sa w werzyku bombelki
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 21-11-2010, 21:20   

pawelekbp napisał/a:
wiem wiem ale przynajmniej do 4,6 tys chyba powinien sie krecic silnik no jak daje powoli to tak samo turbina chyba jest sprawna bo jak jade jest ten swist i od 2ty do 3 tys tych jest lepsze przyspieszenie ale jak stane i mi gaz max to tak silnik nie pracuje rowno tylko tak przerwywa cos w tym stylu bardzo nie wytlumacze tego przez pisanie moze jutro nagram dzwiek jak chodzi i wrzuce ale i jeszcze zrobie to co kolega mi napisal wyrzej z tym filtrem paliwa i smokiem i wymiana przewodow i zobacze czy sa w werzyku bombelki
Jak jest powietrze w układzie to trzeba go wyeliminować, bo zapowietrzanie jest niewskazane. Przy tej awarii jednak powinieneś chyba mieć problemy z odpaleniem zimnego silnika. :arrow:
 
 
 
pawelekbp 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 5
Skąd: biała podlaska
Wysłany: 21-11-2010, 21:38   

wlasnie tez tak myslalem ale normalnie ladnie pali 2 sekundy i odpalony aby podgrzac swiece
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 21-11-2010, 21:52   

pawelekbp napisał/a:
wlasnie tez tak myslalem ale normalnie ladnie pali 2 sekundy i odpalony aby podgrzac swiece
No jeszcze oblukaj wszystko co jest połączone z pompą. Przewody czy wszystkie siedzą elektryczne czy też podciśnienia- też mogą mieć znaczenie. Nie znam tego silnika, wiec tak ogólnie piszę no i mogą to być głupoty za co z góry przepraszam.
No i do ropniaków też nie czuję jakiejś głębokiej sympatii :wink:
Ostatnio zmieniony przez 1405 21-11-2010, 21:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
pawelekbp 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 5
Skąd: biała podlaska
Wysłany: 21-11-2010, 21:58   

no jak patrzylem wczesniej to wszyszystko bylo podlaczone jutro po patrze zdejme intercooler i zmienie ten filtr paliwa

[ Dodano: 23-11-2010, 12:57 ]
zalozylem nowy filtr paliwa i werzyki od zbiornika i z podstawy filtra do pompy przezroczyste jak dodaje gazu silnik sie nie wkreca i widac jak z podstawy filtra paliwa do pompy w przewodzie paliwo schodzi i dalej powietrze
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.