problem pajero 2.5 td |
Autor |
Wiadomość |
pawelekbp
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 5 Skąd: biała podlaska
|
Wysłany: 21-11-2010, 16:25 problem pajero 2.5 td
|
|
|
witam mam pajero 2.5 td glx i mam problem chodzi wszystko ok odpala rowno pracuje ale jak wciskam gaz max dochodzi mi tylko do 3tys obrotow i dziwnie silnik skacze i dymi bialym dymem i smierdzi ropa jak sie jedzie no po prostu nie chce jak by sie na obroty wkrecac czy moze byc ze zapowietrza sie ?? czy jak ??? dziekuje za szybko odpowiedz jutro mam jechac w trase ooo i jakie powinny byc max obroty silnika na obrotowmierzu jest 6ty na czerwonym ????? dziekuje za szybko odpowiedz |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 21-11-2010, 16:35 Re: problem pajero 2.5 td
|
|
|
pawelekbp napisał/a: | witam mam pajero 2.5 td glx i mam problem chodzi wszystko ok odpala rowno pracuje ale jak wciskam gaz max dochodzi mi tylko do 3tys obrotow i dziwnie silnik skacze i dymi bialym dymem i smierdzi ropa jak sie jedzie no po prostu nie chce jak by sie na obroty wkrecac czy moze byc ze zapowietrza sie ?? czy jak ??? dziekuje za szybko odpowiedz jutro mam jechac w trase ooo i jakie powinny byc max obroty silnika na obrotowmierzu jest 6ty na czerwonym ????? dziekuje za szybko odpowiedz |
Bo brakuje my paliwa.
zacznij od wymiany filtra paliwa.
Następnie sprawdź przewody paliwowe, od zbiornika do pompy, a najlepiej zamontuj przezroczyste wężyki od filtra do pompy i na powrocie paliwa z pompy. Zobacz czy są bąbelki powietrza.
Musisz sprawdzić tez smok, który wychodzi ze zbiornika paliwa, czy na metalowych rurkach nie jest dziurawy.
to na początek. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
pawelekbp
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 5 Skąd: biała podlaska
|
Wysłany: 21-11-2010, 17:27
|
|
|
dzieki za porade to jutro to zrobi i napisze jak wyniki |
|
|
|
 |
1405
Forumowicz
Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 301 Skąd: Dorohusk
|
Wysłany: 21-11-2010, 20:22 Re: problem pajero 2.5 td
|
|
|
pawelekbp napisał/a: | witam mam pajero 2.5 td glx i mam problem chodzi wszystko ok odpala rowno pracuje ale jak wciskam gaz max dochodzi mi tylko do 3tys obrotow i dziwnie silnik skacze i dymi bialym dymem i smierdzi ropa jak sie jedzie no po prostu nie chce jak by sie na obroty wkrecac czy moze byc ze zapowietrza sie ?? czy jak ??? dziekuje za szybko odpowiedz jutro mam jechac w trase ooo i jakie powinny byc max obroty silnika na obrotowmierzu jest 6ty na czerwonym ????? dziekuje za szybko odpowiedz | A jak reaguje na pedał gazu jeżeli będziesz przyspieszał bardzo delikatnie? Czy jak dojdzie do tych 3 tyś to już będzie granica obrotów silnika? Bo coś mi się wydaje ze nie silnik nie dostaje za mało paliwa ale wprost odwrotnie z jakiegoś powodu dostaje powyżej tych 3 tyś tyle ze nie jest w stanie tego przepalić. Tak jakby dawka max paliwa którą podaje pompa była poza normą. Co do maksymalnych obrotów to diesel to nie benzyniak nie zapominaj o tym... |
|
|
|
 |
pawelekbp
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 5 Skąd: biała podlaska
|
Wysłany: 21-11-2010, 20:50
|
|
|
wiem wiem ale przynajmniej do 4,6 tys chyba powinien sie krecic silnik no jak daje powoli to tak samo turbina chyba jest sprawna bo jak jade jest ten swist i od 2ty do 3 tys tych jest lepsze przyspieszenie ale jak stane i mi gaz max to tak silnik nie pracuje rowno tylko tak przerwywa cos w tym stylu bardzo nie wytlumacze tego przez pisanie moze jutro nagram dzwiek jak chodzi i wrzuce ale i jeszcze zrobie to co kolega mi napisal wyrzej z tym filtrem paliwa i smokiem i wymiana przewodow i zobacze czy sa w werzyku bombelki |
|
|
|
 |
1405
Forumowicz
Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 301 Skąd: Dorohusk
|
Wysłany: 21-11-2010, 21:20
|
|
|
pawelekbp napisał/a: | wiem wiem ale przynajmniej do 4,6 tys chyba powinien sie krecic silnik no jak daje powoli to tak samo turbina chyba jest sprawna bo jak jade jest ten swist i od 2ty do 3 tys tych jest lepsze przyspieszenie ale jak stane i mi gaz max to tak silnik nie pracuje rowno tylko tak przerwywa cos w tym stylu bardzo nie wytlumacze tego przez pisanie moze jutro nagram dzwiek jak chodzi i wrzuce ale i jeszcze zrobie to co kolega mi napisal wyrzej z tym filtrem paliwa i smokiem i wymiana przewodow i zobacze czy sa w werzyku bombelki | Jak jest powietrze w układzie to trzeba go wyeliminować, bo zapowietrzanie jest niewskazane. Przy tej awarii jednak powinieneś chyba mieć problemy z odpaleniem zimnego silnika. |
|
|
|
 |
pawelekbp
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 5 Skąd: biała podlaska
|
Wysłany: 21-11-2010, 21:38
|
|
|
wlasnie tez tak myslalem ale normalnie ladnie pali 2 sekundy i odpalony aby podgrzac swiece |
|
|
|
 |
1405
Forumowicz
Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 301 Skąd: Dorohusk
|
Wysłany: 21-11-2010, 21:52
|
|
|
pawelekbp napisał/a: | wlasnie tez tak myslalem ale normalnie ladnie pali 2 sekundy i odpalony aby podgrzac swiece | No jeszcze oblukaj wszystko co jest połączone z pompą. Przewody czy wszystkie siedzą elektryczne czy też podciśnienia- też mogą mieć znaczenie. Nie znam tego silnika, wiec tak ogólnie piszę no i mogą to być głupoty za co z góry przepraszam.
No i do ropniaków też nie czuję jakiejś głębokiej sympatii |
Ostatnio zmieniony przez 1405 21-11-2010, 21:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
pawelekbp
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 5 Skąd: biała podlaska
|
Wysłany: 21-11-2010, 21:58
|
|
|
no jak patrzylem wczesniej to wszyszystko bylo podlaczone jutro po patrze zdejme intercooler i zmienie ten filtr paliwa
[ Dodano: 23-11-2010, 12:57 ]
zalozylem nowy filtr paliwa i werzyki od zbiornika i z podstawy filtra do pompy przezroczyste jak dodaje gazu silnik sie nie wkreca i widac jak z podstawy filtra paliwa do pompy w przewodzie paliwo schodzi i dalej powietrze |
|
|
|
 |
|