Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E55A 2.0] rozrusznik kręci ale auto nie chce odpalić...
Autor Wiadomość
jarekrk 
Mitsumaniak


Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 376
Skąd: KRK
Wysłany: 09-11-2010, 08:31   [E55A 2.0] rozrusznik kręci ale auto nie chce odpalić...

Znów ten sam problem, auto stoi sobie spokojnie, wsiadam by zapalić ... kręcę kręcę kręcę i nic, przerwa i znów kręcę kręcę i nic
miałem ten problem z 2-3 tygodnie temu prawie codziennie, okazało się ,że za mało benzyny było problemem bo po zatankowaniu odpalal ładnie z kopyta
ale teraz kurde jest prawie pół baku a on mi nie zapalił
znając życie po pracy po południu zapali na dotyk, no ale nie o tym mowa


Co może za to odpowiadać ,że raz zapala a raz na xx czasu nie chce?
pompa paliwowa się zacina?
Bo przecież jakby to była wina kabli/świec/kopułki to by cały czas tak było a nie raz na czas...
:axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe:


Mam nadzieję,że ktoś rozwieje mój problem bo człowiek się nie cierpliwi co do tego auta pomału.... :butthead: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe: :axe:

[ Dodano: 09-11-2010, 09:12 ]
chciałbym aby ktoś mnie przekonał ,że to pompa bo nie widzi mi się wydawać 150zł na nowa bez powodu:)
Mogła się zepsuć wtedy jak jeździłem z 2 tygodnie z małą ilością paliwa?
_________________
jednak po 3 galantach kolei znów na RWD
Ostatnio zmieniony przez jarekrk 09-11-2010, 12:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
liczner18 
Forumowicz

Auto: Sigma/Diamante 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 135
Skąd: Zakroczym
Wysłany: 09-11-2010, 10:50   

witam... ja mam podobny problem ze auto nie chce mi odpalac na zimno....ja mam instalacje gazową , i u mnie jest problem z tym ze na poczatku krecenia nie mam pradu na wtryskach, po kilkunastu sekundach pojawia sie prad i odpala ...niestety na tym forum chyba nie uzyskam odpowiedzi co to jest...... :roll: ....a pompe mozesz bardzo latwo sprawdzic, ja tez to robilem u siebie.... na rozruszniku masz taki kabel cienki ten drugi nie pradowy co jest gruby tylko taki cieniutki wpinany na konektorek.... sciagnij go i zobacz wtedy czy pompa pompuje paliwo...... bedziesz slyszał przy silniku jak buzuje po przewodach.... sciagnij ten kabel i przekrec na zapłon.... zobacz czy podaje paliwo wtedy... daj znac co zaobserwowałes... popzdrawiam
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 09-11-2010, 11:59   

jarekrk, sprawdź u jakiegoś mechanika ciśnienie na listwie wtryskowej. Widać 3 tygodnie temu były pierwsze oznaki.

EDYTUJ temat zgodnie z zasadami: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=54937

liczner18 napisał/a:
i u mnie jest problem z tym ze na poczatku krecenia nie mam pradu na wtryskach


Wtryskami steruje bezpośrednio ECU. Masz instalację LPG? Czy jeśli włączysz zapłon na dłużej i wtedy zakręcisz, to odpala od razu? ;>
 
 
liczner18 
Forumowicz

Auto: Sigma/Diamante 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 135
Skąd: Zakroczym
Wysłany: 09-11-2010, 12:21   

wlasnie nie i w tym problem.... moze byc na włączonym zapłonie i poł godziny i to tez nic nie daje... trzeba zaczac krecic.... i jak sie kreci kilkanascie sekund to nagle załapuje i pracuje perfekcyjnie czyli tak jak zawsze....
 
 
jarekrk 
Mitsumaniak


Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 376
Skąd: KRK
Wysłany: 09-11-2010, 12:26   

ale i listwa wtryskowa i pompa jak przełączam na zapalanie awaryjne na gazie nie powinny przeszkadzać i auto powinno zapalić wtedy na gazie co nie?
A przełączyłem go w tryb właśnie lpg i też kręciłem chwile i nie zapalił.
_________________
jednak po 3 galantach kolei znów na RWD
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 09-11-2010, 12:28   

liczner18, odłącz rozrusznik i przełącz stacyjkę w pozycję start. Potem podłącz i zobacz czy odpali od ręki. Ja bym na Twoim miejscu zainteresował się ECU. A konkretnie sprawdził kondensatory. Co prawda w galancie E5xx to się jeszcze nie psuło, ale nie wiem, w którym roku Mitsubishi zmieniło dostawcę. Jeśli wciąż był ten sam, to mogą się niedługo zacząć problemy, tak jak w poprzedniej generacji.

[ Dodano: 09-11-2010, 12:32 ]
jarekrk napisał/a:
ale i listwa wtryskowa i pompa jak przełączam na zapalanie awaryjne na gazie nie powinny przeszkadzać i auto powinno zapalić wtedy na gazie co nie?
A przełączyłem go w tryb właśnie lpg i też kręciłem chwile i nie zapalił.


Masz rację, ale nie wspomniałeś, że na LPG jest ten sam problem.

Wynika z tego, że coś z układem zapłonowym, ale aby całkiem wykluczyć układ paliwowy, sprawdź napięcie na wtryskach. Podczas odpalania, może problem jest podobny do tego co ma liczner18.
 
 
jarekrk 
Mitsumaniak


Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 376
Skąd: KRK
Wysłany: 09-11-2010, 13:22   

racja zapomniałem napisać ,że na lpg jest to samo fakt . Choć na Lpg tylko raz próbowałem zapalić a nie jak PB z 5 razy
no będziemy po południu patrzeć najpierw podstawy czy jest iskra, potem dalej i napięcie na wtryskach też sprawdzę jak iskra będzie okej

oby to nie był aparat bo jak widzę ceny nowych to mnie przeraża
_________________
jednak po 3 galantach kolei znów na RWD
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 09-11-2010, 13:28   

Cytat:
oby to nie był aparat bo jak widzę ceny nowych to mnie przeraża


Czasem wystarczy nowa kopułka i palec. Pogoda na zewnątrz mogłaby wskazywać na aparat...
 
 
jarekrk 
Mitsumaniak


Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 376
Skąd: KRK
Wysłany: 09-11-2010, 20:07   

Już zrobione:)
odłączyłem kable nie było iskry, więc wiadomo ,że coś z pradem

okazało się ,że ta wtyczka co wchodzi do aparatu od góry była delikatnie wypięta i tak się działo:)

po wpięciu wtyczki nawet raz nie zdąży zakręcić i zapala ładnie
_________________
jednak po 3 galantach kolei znów na RWD
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 10-11-2010, 00:16   

A Ty już przeklinałeś na swoje auto ;)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 10-11-2010, 06:51   

jarekrk napisał/a:
po wpięciu wtyczki nawet raz nie zdąży zakręcić i zapala ładnie
Pogłaskaj i przeproś misia za niesubordynacje :-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
jarekrk 
Mitsumaniak


Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 376
Skąd: KRK
Wysłany: 10-11-2010, 08:09   

:? :? już pogodzeni jesteśmy , przeprosiłem i aby wynagrodzić pojadę dziś odkurzyć w środku:)

ps po wpięciu tej wtyczki tak mocniej już, dziś auto zapaliło jak za starych czasów, tzn przekręciłem kluczyk na pozycje ON i nawet nie zdążył raz obrócić i od razu zapalił
_________________
jednak po 3 galantach kolei znów na RWD
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 10-11-2010, 19:55   

To samo miałem w swoim jak płyny wymieniałem, ruszyłem gdzieś coś i po ujechaniu 2km obroty zaczęły wariować przy przyspieszaniu i szarpać...na stacje, poprawiłem wtyczki i git do dziś:D
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
liczner18 
Forumowicz

Auto: Sigma/Diamante 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 135
Skąd: Zakroczym
Wysłany: 11-11-2010, 11:28   

witam... panowie juz wiadomo co jest przyczyną tego nieodpalania w moim miśku.... typ owczara jest nietrafny i bardzo sie z tego ciesze (bez urazy owczar :) )... mianowicie wczoraj zlozylem wizyte panom z warsztatu w ktorym mi zakladali gaz, przy okazji przegladzik zrobili, i wymyslili zeby sprawdzic komputer od gazu..... a sprawdzic go w ten sposob zeby zmosktowac pinu na kosci whcodzacej go komputera od gazu ktore odpowiadaja za wtryski beznzyny.... w ten sposob mozna wyeliminowac instalacje... powiedzieli ze jak jest zmostkuje to silnik bedzi myslal ze gazu nie mam w samochodzie....no i dzis rano auto znow nie chcialo odpalic wyciagnalem ta kosc zmostkowałem piny i.... auto odpalilo tak jak za czasow gdy nie bylo w nim gazu.... takze pozostaje mi tylko reklamacja.....ale juz wiadomo co jest nie tak...pozdrawiam
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 11-11-2010, 11:47   

liczner18 napisał/a:
bez urazy owczar :)


Spoko 8)

Ale gdy zapytałem czy masz LPG to nie odp, a ja uznałem, że to jest odp:
liczner18 napisał/a:
wlasnie nie i w tym problem....


A to diametralnie zmienia postać rzeczy ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.