Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
CS5W LRPF - Lancer Cedia Ralliart 4G93T - 1.8 GDI Turbo
Autor Wiadomość
ziggi 
Forumowicz


Auto: Eclipse 1G GS Legacy GT Spec-B
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 66
Skąd: Łódź -> Dublin
Wysłany: 06-03-2015, 18:29   CS5W LRPF - Lancer Cedia Ralliart 4G93T - 1.8 GDI Turbo

Pojawiam się na forum po bardzo długiej nieobecność. Miłość do Mitsubishi uderzyła zjnów jak grom z jasnego nieba. Od dłuższego czasu czasu wiedziłem że chcę zamienić Bore 1.6 8V na coś z duszą, w kombi, najlepiej w benzynie na automacie (dużo stoję w korkach) i z silnikiem do 2L za to z turbo (Mieszkam w Irlandii gdzie podatek drogowy dla auto do 2008r jest naliczany od pojmności silnika).
Nic konkretnego nie miałem na myśli ani nie spieszno mi było z zakupem.
Jak to w życiu bywa okoliczności się splotły. Na trzy tygodnie przed końcem ubezpieczenia Bory trafiłem przypadkiem na lokalne ogłoszenie Lancer Cedia Ralliart 1.8 Turbo GDI. Miłość od pierwszego wejrzenia, jak z moim Eclipsem 1G (którego trzymam w Polsce do jeżdżenia jak jestem na urlopie) 10 lat temu. W czwartek widziałem ogłoszenie. W nocy nie mogłem spać. Żona dała OK widząc jak się męczę. W piątek zrobiłem weryfikację historii online. Nic złego nie wyszło. W sobotę pojechałem do warsztato-sklepu który go sprzedawał. Zostawiłem Bore w rozliczeniu. Wróciłem Mitsu. Minęło 6 dni. Banan nie schodzi mi z twarzy.
Nie wiem dokładnie co to za silnik, według sprzedawcy to 1.8 Turbo GDI. Turbo jest  Będę prosił o dokładne wyspecyfikowanie modelu żebym wiedział co tak naprawdę kupiłem.
Wyszedłem z założenia że z Mitsubishi i moim ślepym życiowym szczęściem nie mogę źle trafić.
Fotki z dnia oględzin i zakupu poniżej. Na razie nie miałem czasu zrobić nowych, zawał w pracy, grypa w domu, dziecko itd. Muszę jeszcze silnik pstryknąć.
Bardzo proszę o komentarze i sugestie, wszystkie będą dla mnie bardzo cenne.

Album:
https://www.fotosik.pl/u/Natakranta/album/1768157
Ostatnio zmieniony przez ziggi 11-03-2018, 21:01, w całości zmieniany 6 razy  
 
 
xluki 
Mitsumaniak


Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 813
Skąd: Słupsk
Wysłany: 06-03-2015, 19:16   

Super się prezentuje! :D

Porób fotki silnika bo jestem ciekawy czym się różni od zwykłego 1.8GDI. Myślałem o takim silniku u siebie :D
_________________
02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21935
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-03-2015, 19:46   

Jakie Wy tam macie na wyspach zarąbiste auta. O silnikach nie wspomnę. Zazdroszczę. Nawet w życiu nie słyszałem o takim silniku!
 
 
ziggi 
Forumowicz


Auto: Eclipse 1G GS Legacy GT Spec-B
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 66
Skąd: Łódź -> Dublin
Wysłany: 06-03-2015, 20:23   

Hugo napisał/a:
Jakie Wy tam macie na wyspach zarąbiste auta. O silnikach nie wspomnę. Zazdroszczę. Nawet w życiu nie słyszałem o takim silniku!

Jest to import z Japonii. Przypłynął do Irlandii w 2013r. Nominuje się 124000 km przelotu.
Szukając informacji przed zakupem znalazłem takie dane, wychodziło by że to ostatni z listy, bo jako jedyny jest GDI i Turbo.
4G93 DOHC 16 Valve GDI Turbo
Gasoline Direct Injection (GDI) with turbocharger
Total Displacement - 1834cc
Bore - 81.0mm
Stroke - 89.0mm
Compression Ratio - 10.0:1
Maximum Output - 118 kW (160 PS; 158 bhp) @ 5,200 rpm / 121 kW (165 PS; 162 bhp) @ 5,500 rpm
Maximum Torque - 220 N·m (160 ft·lbf) @ 3,500 rpm / 220 N·m (160 ft·lbf) @ 3,500 rpm

Muszę zrobić foty pod maską jak grypa mi trochę odpuści.
 
 
brccrx 
Forumowicz
brccrx

Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015
Posty: 90
Skąd: Z tad i z tamtad......
Wysłany: 06-03-2015, 20:32   

Bardzo fajne auto!

Widze ze kolega tez w IRL ;)
_________________
Jedyne na swiecie 1.3.....turbo.....FTO :)

http://www.fto-ireland.co...14454&start=125
 
 
ziggi 
Forumowicz


Auto: Eclipse 1G GS Legacy GT Spec-B
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 66
Skąd: Łódź -> Dublin
Wysłany: 06-03-2015, 21:27   

brccrx napisał/a:
Bardzo fajne auto!

Widze ze kolega tez w IRL ;)

Jest drugi taki na sprzedaż tylko żółty rok starszy ale oficjalnie z mniejszym przebiegiem
Gdybyś był zainteresowany ;)
D4 Ringsend to mój rejon domowy, a Blackrock praca. Gdzie urzędujesz?
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2505
Skąd: Poznań
Wysłany: 06-03-2015, 21:39   

W Polsce to byłby rarytasik :mrgreen: Jeszcze takiego nie widziałem, no może raz ale w sedanie :)
 
 
ziggi 
Forumowicz


Auto: Eclipse 1G GS Legacy GT Spec-B
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 66
Skąd: Łódź -> Dublin
Wysłany: 06-03-2015, 21:55   

Jaki servis polecacie do darmowego hostingu zdjęć żeby linkować w postach?

Historia lubi się powtarzać. 10 lat temu szukałem Audi 80 1.9 TDI a kupiłem Eclipse 1G GS (2.0 N/A)
Teraz myślałem o A4 alobo Octavi 1.8T w kombi a kupiłem Lancera 1.8 Turbo 8)

Z ciekawostek, w Japoni mają dźwignię kierunkowskazu po prawej stronie kierownicy, a wycieraczek po lewej. W drodze do domu po zakupie za każdym razem włączałem wycieraczki zamiast migacza :D Teraz już się przyzwyczaiłem.
 
 
mati_z 
Forumowicz

Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 281
Skąd: Poznań
Wysłany: 06-03-2015, 22:00   

Niezły karawan :D
Moc i moment podobny jak w 6A13 z Gala tylko pewnie wykres inny. Ile to waży? ;)
Skrzynia INVECS II? :)
 
 
brccrx 
Forumowicz
brccrx

Auto: 00 fto 1.3 turbo, 97 fto 2.0 m
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 04 Sty 2015
Posty: 90
Skąd: Z tad i z tamtad......
Wysłany: 06-03-2015, 23:49   

ziggi napisał/a:
brccrx napisał/a:
Bardzo fajne auto!

Widze ze kolega tez w IRL ;)

Jest drugi taki na sprzedaż tylko żółty rok starszy ale oficjalnie z mniejszym przebiegiem
Gdybyś był zainteresowany ;)
D4 Ringsend to mój rejon domowy, a Blackrock praca. Gdzie urzędujesz?


W Longford kolego ;)

Za wolne dla mnie te GDI sa, normalne 4g93t to jeszcze jeszcze jekies szanse maja z R.E.D. em zalezy jakie doladowanie i mody.

Ten zolty to chyba Rob go sprzedaje, import prosto z Japonii, silnik po kapitalce, tu masz jego temat na Mitsipieces:

http://www.mitsipieces.co...h-in-from-Japan
_________________
Jedyne na swiecie 1.3.....turbo.....FTO :)

http://www.fto-ireland.co...14454&start=125
 
 
ziggi 
Forumowicz


Auto: Eclipse 1G GS Legacy GT Spec-B
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 66
Skąd: Łódź -> Dublin
Wysłany: 07-03-2015, 19:05   

brccrx napisał/a:

Ten zolty to chyba Rob go sprzedaje, import prosto z Japonii, silnik po kapitalce, tu masz jego temat na Mitsipieces:

http://www.mitsipieces.co...h-in-from-Japan

Tak, to ten z ogłoszenia które linkowałem.
Dzięki za namiar na irlandzkie forum, lokalne kontakty będą pewnie niezastąpione w zdobywaniu części.
Zarejestrowałem się i poczytałem.
Poczytałem i znalazłem że mój Lancer też przeszedł przez jego ręce :)

Cofamy się w czasie dwa lata, do marca 2013 - Ralliart Wagon

Archeologia samochodowa stosowana. Potęga internetu.
:lol:
 
 
promatti 
Mitsumaniak
bziuuuuuum


Auto: EA5A '00 / CW7W '10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 685
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-03-2015, 20:37   

ziggi napisał/a:
Jaki servis polecacie do darmowego hostingu zdjęć żeby linkować w postach?


Photobucket ;)

Fajne autko, świetnie się prezentuje. Oby Ci się spisywało :)
_________________
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 Mivec + LPG '09, 2016.10 - ...
Mitsubishi Pajero II 3.5 V6 '97, 2016.10 - 2017.10
Mitsubishi Colt CJ0 1.3 '03, 2014 - 2016
Mitsubishi Outlander II 2.2 DID '10, 2015 - 16.10.2016
Mitsubishi Galant 2.5 V6 '00 2013 - forever - Galeria
 
 
piorunGSR 
Forumowicz


Auto: Lancer GSR
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 234
Skąd: Ełk/Dublin
Wysłany: 08-03-2015, 15:52   

Pogratulowć zakupu bardzo fajny misiek. Widze że coraz wiecej Nas tu.
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 08-03-2015, 22:40   

W pytke misiek! 100% JDM Ciekawe jak ten motor znosi modyfikacje... Pewnie 200KM i 300Nm spokojnie można z niego wycisnąć ;)
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
ziggi 
Forumowicz


Auto: Eclipse 1G GS Legacy GT Spec-B
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 66
Skąd: Łódź -> Dublin
Wysłany: 09-03-2015, 00:16   

piorunGSR napisał/a:
Pogratulowć zakupu bardzo fajny misiek. Widze że coraz wiecej Nas tu.
Ja tu, w Dublinie, już prawie 8 lat, niesamowite że tak długo się zbierałem do zakupu Mitsu. 4 lata sobie dałem oczy mydlić że 1999 Bora 1.6 sedan "jest OK i nam wystarczy".
Żona zawsze jest antyzmianowa względem wszystkiego, a potem "Misiek, miałeś rację...", a teraz "Misiek, ale to nasze nowe Mitsu jest piękne!" :)
Cieszę się że jutro do pracy. Samochodem się przejadę :lol:
Jak czas i pogoda pozwoli to chętnie się kiedyś spotkam żeby pogadać na żywo i wymienić się doświadczeniami.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.