 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Światła do jazdy w dzień |
Autor |
Wiadomość |
Maromer
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Classic 2.5 TD 2001 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 26 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 22-11-2010, 20:17 Światła do jazdy w dzień
|
|
|
Choc sie przywitałem gdzie trzeba To witam jeszcze raz tutaj.
Szukałem ale nic nie znalazłem odnośnie swiateł do jazdy w dzień, konkretnie w dziale Pajero
Wczoraj takowe załozyłem i mam pewien problem, który nie wiem czy wynika z wadliwego modułu właczającego czy samej instalacji samochodu.
Obiawia sie to tym iz w chwili zapalenia silnika, lampki zaczynają swiecic, ale niestety tylko do chwili aż silnik osiągnie 1500 obrotów, powyżej gasną i gdy obroty spadną, znowu sie zaswiecają
kabel czerwony do + akumulatora, kabel czarny do -, kabel żółty do pozycyjnych
To te swiatła: http://allegro.pl/swiatla...1329589013.html
Serdecznie dziekuje za jakieś sugestie |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 23-11-2010, 08:02
|
|
|
Sprawdź jakie masz ładowanie przy różnych obrotach silnika, powinno być cały czas około 14,2V (13,9V-14,5V) na zapalonym silniku. Swiatła te zapalają się jak alternator zaczyna ładować a tym samym napięcie w instalacji podnosi się.
Wygląda jagbyś miał problemy z rególatorem napięcia który nie utrzymuje napięcia na właściwym poziomie. |
|
|
|
 |
Maromer
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Classic 2.5 TD 2001 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 26 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 23-11-2010, 10:09
|
|
|
Witam
Tez myslałem ze to regulator napięcia, ale napięcie jes lux, a okazało sie ze to wina beznadziejnej chińskiej elektroniki.
Moduł wywalony i zrobione na prostym przekaźniku.Szkoda ze trzeba to przerabiac bo swiatła swiecą naprawde fajnie i nie wygląda to wiejsko natomiast oszczedze na żarówkach i odbłyśnikach.
Dzieki i pozdrawiam |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 23-11-2010, 18:24
|
|
|
nie wiem jak jest z postojowymi ale krotkie/dlugie (H4) maja czasem wspolny plus i sterowane sa minusami lub wspolna mase i sterowane plusem. W misku jest ta pierwsza wersja. Czasem to komplukuje montaz xenonow, najlepszym rozwiazaniem jest wlasnie separacja na przekazniku |
|
|
|
 |
Robert09
Forumowicz

Auto: Mitshubishi Pajero 3,2 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 117 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25-11-2010, 11:57
|
|
|
jeśli możliwa jakaś fotka to bardzo proszę, też rozważałem światła dzienne. |
|
|
|
 |
Maromer
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Classic 2.5 TD 2001 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 26 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 25-11-2010, 13:40
|
|
|
Robert09 napisał/a: | jeśli możliwa jakaś fotka to bardzo proszę, też rozważałem światła dzienne. |
Oczywiście , jak tylko przestanie lać
ps. do classic'a pasują idealnie w otwory w zderzakach, bez wycinania i kombinowania
[ Dodano: 27-11-2010, 21:44 ]
Robert09 napisał/a: | jeśli możliwa jakaś fotka to bardzo proszę, też rozważałem światła dzienne. |
No to obiecane zdjecia
Swiatła mijania nie swiecą, to tylko blik
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
|
|