Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kable zapłonowe w 4G15
Autor Wiadomość
warzywniak 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 5
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 25-11-2010, 11:19   Kable zapłonowe w 4G15

Witam,
Jak założyć przewody zapłonowe w 4G15??Panowie zerknijcie pod maskę jak to wygląda, najlepiej pnumer tel na prv albo gg i będziemy działać.
Na kopułce nie ma żadnego oznaczenia. Zdjąłem kable i teraz nie mogę dojść który do czego, akumulator już padł, możliwe zalanie, dlatego bardzo proszę o pomoc. Samochód (sprawny) potrzebny na gwałt.
To są fotki, będę wdzięczny za pomoc. NIE MAM GARAŻU A NA DWORZE -2C.

http://pokazywarka.pl/5wgmxc/

Co do myszy- 2 mechaników (w różnych warsztatach)stwierdziło, że przyczyną popękanych, porozrywanych kabli są myszy. Mówię im, że samochód nie jest garażowany, obok stoją inne samochody i nic się nie dzieje. Że problemy zaczęły się kiedy pewien "fachura" wymienił mi kable, były dobre ale stwierdził że są stare i wymienić TRZEBA. No i się zaczęło, w 2 miesiące 4 komplety poszły się pier@#$ić. Byłem ostatnio u mechanika i wypsikał mi silnik i kable preparatem na szkodniki. Śmiech. Jak kable złe to i na myszy można zganiać i brać siano od lamusa co się na motoryzacji zna tyle co nic.
Panowie, wrzuciłem dwie fotki świec i kopułki odpowiednio oznaczonych. Jak możecie to pomóżcie.
Dzięki.
Ostatnio zmieniony przez warzywniak 25-11-2010, 13:23, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 25-11-2010, 11:24   

na przyszłość - będzie pasować do niemal każdego 4 cylindrowca:
zdejmij kopułkę, ustaw na kole pasowym rozrządu tak, by nacięcie do ustawiania zapłonu pokazywało T a po zdjęciu górnej obudowy rozrządu znacznik na kole zębatym wałka pokazywał znacznik na głowicy
ten stan oznacza zapłon 1 cylindra - czyli palec w aparacie pokaże 1 cylinder (od rozrządu)
potem patrząc na kopułkę, zgodnie z ruchem wskazówek zegara masz kolejność cylindrów: 1-3-4-2
 
 
warzywniak 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 5
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 25-11-2010, 12:17   

Dobra, metodą prób i błędów odpaliłem furaż. Wyrzygał wodę i popierduje, z tym że na niskich obrotach trzęsie(wygląda tak jakby na jeden garnek nie palił) możliwe że uszkodziłem którąś ze świec?
Na wysokich brzmi prawie normalnie, jedyne co, to dźwięk nie przypomina mojego Lancelota, tylko raczej Fiata 126p na odcięciu.
Jakieś koncepcje??
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 26-11-2010, 08:59   

kable to zazwyczaj kuny zjadają - a kolejność to tak jak pisze Krzyżak pierwszy cylinder to ten od strony paska rozrządu - inaczej koła pasowego (nawiasem mówiąc to w reno liczy się od koła zamachowego)
Na myszy to warto dać trutkę
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.