 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Kable zapłonowe w 4G15 |
Autor |
Wiadomość |
warzywniak
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 5 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 25-11-2010, 11:19 Kable zapłonowe w 4G15
|
|
|
Witam,
Jak założyć przewody zapłonowe w 4G15??Panowie zerknijcie pod maskę jak to wygląda, najlepiej pnumer tel na prv albo gg i będziemy działać.
Na kopułce nie ma żadnego oznaczenia. Zdjąłem kable i teraz nie mogę dojść który do czego, akumulator już padł, możliwe zalanie, dlatego bardzo proszę o pomoc. Samochód (sprawny) potrzebny na gwałt.
To są fotki, będę wdzięczny za pomoc. NIE MAM GARAŻU A NA DWORZE -2C.
http://pokazywarka.pl/5wgmxc/
Co do myszy- 2 mechaników (w różnych warsztatach)stwierdziło, że przyczyną popękanych, porozrywanych kabli są myszy. Mówię im, że samochód nie jest garażowany, obok stoją inne samochody i nic się nie dzieje. Że problemy zaczęły się kiedy pewien "fachura" wymienił mi kable, były dobre ale stwierdził że są stare i wymienić TRZEBA. No i się zaczęło, w 2 miesiące 4 komplety poszły się pier@#$ić. Byłem ostatnio u mechanika i wypsikał mi silnik i kable preparatem na szkodniki. Śmiech. Jak kable złe to i na myszy można zganiać i brać siano od lamusa co się na motoryzacji zna tyle co nic.
Panowie, wrzuciłem dwie fotki świec i kopułki odpowiednio oznaczonych. Jak możecie to pomóżcie.
Dzięki. |
Ostatnio zmieniony przez warzywniak 25-11-2010, 13:23, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 25-11-2010, 11:24
|
|
|
na przyszłość - będzie pasować do niemal każdego 4 cylindrowca:
zdejmij kopułkę, ustaw na kole pasowym rozrządu tak, by nacięcie do ustawiania zapłonu pokazywało T a po zdjęciu górnej obudowy rozrządu znacznik na kole zębatym wałka pokazywał znacznik na głowicy
ten stan oznacza zapłon 1 cylindra - czyli palec w aparacie pokaże 1 cylinder (od rozrządu)
potem patrząc na kopułkę, zgodnie z ruchem wskazówek zegara masz kolejność cylindrów: 1-3-4-2 |
|
|
|
 |
warzywniak
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 5 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: 25-11-2010, 12:17
|
|
|
Dobra, metodą prób i błędów odpaliłem furaż. Wyrzygał wodę i popierduje, z tym że na niskich obrotach trzęsie(wygląda tak jakby na jeden garnek nie palił) możliwe że uszkodziłem którąś ze świec?
Na wysokich brzmi prawie normalnie, jedyne co, to dźwięk nie przypomina mojego Lancelota, tylko raczej Fiata 126p na odcięciu.
Jakieś koncepcje?? |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 26-11-2010, 08:59
|
|
|
kable to zazwyczaj kuny zjadają - a kolejność to tak jak pisze Krzyżak pierwszy cylinder to ten od strony paska rozrządu - inaczej koła pasowego (nawiasem mówiąc to w reno liczy się od koła zamachowego)
Na myszy to warto dać trutkę |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
|
|