Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
przegląd po 40 kkm
Autor Wiadomość
46Marek 
Forumowicz

Auto: COLT CZ 3/1,3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 71
Skąd: GOCŁAW
Wysłany: 07-03-2008, 10:01   przegląd po 40 kkm

Wymieniono : filtr kabiny ,oleju ,powietrza ,klocki przednie (FERODO ), olej ,płyn chłodniczy ,świece zapłonowe ,tarcze przednie .Do zapłaty 1780,27 :p
 
 
Gorzkim
[Usunięty]

Wysłany: 07-03-2008, 11:36   

...cos szybko wymiana tych hamulcow. preferujesz 'wyczynowy' styl jazdy? :mrgreen:
 
 
Helicon
[Usunięty]

Wysłany: 07-03-2008, 12:29   

Styl jazdy jest w tym przypadku warunkiem drugorzędny. Ja po (dokładnie) 37 tysiakach musiałem zeszlifować tarcze przednie (z tyłu bębny mam), bo takie ranty były. Materiał, z których są wykonane jest bardzo miękki. Producent tłumaczy to lepszą skutecznością hamowania (że niby lepsze tarcie).

Tere-fere.

Mnie bardziej te świece dziwą.
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 07-03-2008, 12:33   

Gorzkim napisał/a:
...cos szybko wymiana tych hamulcow

40 tys na klockach to mało :?: :?: :?: :shock: :shock: ... ja uważam, że to dobry wynik.

ja zmieniam co 15/20 tys :badgrin:

Helicon napisał/a:
Styl jazdy jest w tym przypadku warunkiem drugorzędny

niemniej jednak, ma to duże znaczenie ...tak samo jak technika jazdy (hamowania) na wpływ wyginających się tarcz hamulcowych.
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
Gorzkim
[Usunięty]

Wysłany: 07-03-2008, 13:20   

Cytat:
akbi napisał/a: 40 tys na klockach to mało ... ja uważam, że to dobry wynik.
ja zmieniam co 15/20 tys


hmmm, jezeli chodzi o klocki to moze ok ... bardziej chodzilo mi o tarcze

ostatnio przy pierwszym przegladzie po 30 tys w renault, serwisanci chwalili bardzo male i rowne zuzycie tarcz i klockow. myslalem ze w mitsu moze byc podobnie
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-03-2008, 16:28   

Ja na klockach (nie tarczach) z przodu robię około 80tys km. No ale ja jeżdżę wolniej niż Wy w Polsce.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
46Marek 
Forumowicz

Auto: COLT CZ 3/1,3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 71
Skąd: GOCŁAW
Wysłany: 08-03-2008, 11:59   

[quote="Gorzkim"]
Cytat:
akbi napisał/a: 40 tys na klockach to mało ... ja uważam, że to dobry wynik.
ja zmieniam co 15/20 tys


hmmm, jezeli chodzi o klocki to moze ok ... bardziej chodzilo mi o tarcze

ja w PUNTO II pierwsza wymiana klocków po 30 kkm a tarcz po 80 kkm .Następne klocki co 20 kkm.
Sądzę , że lepszym rozwiązaniem w COLCIE jest stosować bardziej miękkie klocki i wymieniać częściej .Wg mnie klocki wytrzymujące więcej jak 30kkm a słyszałem ,że są takie które wytrzymują i 80 kkm zakładane są na pierwszy montaż
 
 
Helicon
[Usunięty]

Wysłany: 09-03-2008, 20:54   

Ja wymieniłem klocki tylko dltego, ze szlifowałem tarcze. Jasne, ze styl jazdy jest ważny, nawet bardzo, ale ja rajdowcem nigdy nie byłem, nie jestem i nie zanosi sie na to żebym był :)
 
 
Gorzkim
[Usunięty]

Wysłany: 29-07-2008, 12:49   

ja też dzisiaj byłem na przeglądzie po 40kkm.
wymieniono : filtr kabiny ,oleju ,powietrza, olej, płyn hamulcowy, świece zapłonowe
do zapłaty: 1075,54 PLN brutto
 
 
Raffix
[Usunięty]

Wysłany: 05-08-2008, 16:00   

a ja powiedziałem veto absurdalnym cenom aso, wziąłem pod pachę bańkę oleju i na 3 przegląd pojechałem do polecanej na forum sieci warsztatów. ile wyszło?
- 180zł bańka edge
- 65zł filtr przeciwpyłkowy (zamiennik)
- 150zł usługa
razem 395zł. do tego miła, fachowa obsługa. 'robiłem' razem z mechanikiem, który na bieżąco relacjonował mi co w trawie piszczy. zużycie amorów 50% (z tyłu trochę więcej), zużycie klocków 50% (przy przebiegu 35k, nie wiem jak to robicie, że starcza na 20. więcej hamować silnikiem mili państwo, silnikiem..).

koniec z przepłacaniem.
 
 
michalp 
Mitsumaniak
Moderator CZx


Auto: Colt CZ5 1.3, Focus II TDCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 512
Skąd: Poznań
Wysłany: 06-08-2008, 09:23   

1000 zeta za przegląd po 40 kkm to moim zdaniem lekka przesada :) W focusie płaciłem koło 800 pln.

Mojemu Coltowi kończy się za dwa m-ce gwarancja i też postanowiłem podziękować ASO. Skorzystam z usług polecanych na forum lokalnym mechaników.
_________________
michalp
 
 
 
Gorzkim
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2008, 14:46   

No coż, myśle że większość userow po zakończeniu gwarancji pożegna się z przeglądami serwisowymi w aso. A na razie (do końca gwarancji) dla świętego spokoju trzeba płacić za przeglądy :wink: A np. właściciele nowych Kia (ceed) płacą przez 7 lat :wink:
 
 
jaceksu25
[Usunięty]

Wysłany: 07-08-2008, 09:41   

Niestety, ale serwis mitsubishi jest jeden z najdroższych, a w klasie colta to chyba najdroższy
Przez to mitsu tez wiele traci na sprzedaży. Jest także logiczne wytłumaczenie takich cen serwisu – niska cena zakupu aut mitsu w porównaniu do konkurencji, prawda? :-)

I jeszcze jedno nie do tematu- zaskoczył mnie fakt iż nasze mivec-i nie maja hydraulicznie regulowanego luzu zaworów i nie wiem czy się cieszyć( niższe koszty w przyszłości – brak zużycia szklanek co koszt jednej około 50-100zl razy 16 sztuk) z tego powodu czy płakać( głośniejsza praca – klekotanie) :-)
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 07-08-2008, 11:04   

jaceksu25 napisał/a:
Niestety, ale serwis mitsubishi jest jeden z najdroższych, a w klasie colta to chyba najdroższy

Z tym sie nie zgodze. Honda i Toyota licza sobie podobnie.
 
 
jaceksu25
[Usunięty]

Wysłany: 07-08-2008, 19:36   

mkm napisał/a:
jaceksu25 napisał/a:
Niestety, ale serwis mitsubishi jest jeden z najdroższych, a w klasie colta to chyba najdroższy

Z tym sie nie zgodze. Honda i Toyota licza sobie podobnie.


nie wiem jak Honda, ale Toyota yaris za przeglad (standard) placi sie cos okolo 600zl
Dealer Mitsu powiedzial mi ze przeglad po 20tys km w colcie kosztuje 700zl To prawda?

A suzuki bije wszystkich na glowe 250zl :)

Jakie oleje macie zalane w swoich colcikach?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.