Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
roznica miedzy 1.8 sohc a 1.8 dohc gdi
Autor Wiadomość
zenobiusz 
Nowy Forumowicz

Auto: cari 1.8 115
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 20
Skąd: krakow
Wysłany: 05-12-2010, 12:25   roznica miedzy 1.8 sohc a 1.8 dohc gdi

pytanko z ciekawosci, czy ktos wie jaka jest roznica w dynamice (czy jest zauwazalna?)miedzy 1.8 sohc a 1.8 dohc gdi przed i poliftowej i jaka jest roznica miedzy gdi 122KM a 125KM?
czy to nie jest tak jak z tym 1.8 mivtec 140konnym?
_________________
no dope no hope ;)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-12-2010, 13:32   

zenobiusz napisał/a:
jaka jest roznica miedzy gdi 122KM a 125KM?
ten słabszy jest nowszy i poliftowy, teoretycznie wedle tabel powinien miec lepsze osiagi ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
zenobiusz 
Nowy Forumowicz

Auto: cari 1.8 115
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 20
Skąd: krakow
Wysłany: 05-12-2010, 15:41   

z tego co wyczytalem w tabelach wynika, ze wersja 1.8 gdi przedliftowa jest nalepsza wersja pod wzgledem osiagow, nie liczac wersji mivtec bo ona istnieje chyba tylko w teorji, a poliftowa 1.8 gdi ustempuje minimalnie 1.8 sohc. poliftowa jest ciezsza czy to co innego?
_________________
no dope no hope ;)
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 05-12-2010, 18:33   

zenobiusz napisał/a:
jaka jest roznica miedzy gdi 122KM a 125KM?

A no taka, że wersje 122 konne miały 2 sonda lambda a ta 125 konna tylko 1 sonde,

zenobiusz napisał/a:
nie liczac wersji mivtec bo ona istnieje chyba tylko w teorji,

W praktyce też istnieje, oznaczana MSX
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=37868
autor tego tematu ma taką na wyposażeniu
 
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-12-2010, 20:23   

zenobiusz, jeździłem wcześniej SOHC teraz GDI. Nie ma porównania. GDI lata. :)
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
zenobiusz 
Nowy Forumowicz

Auto: cari 1.8 115
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 20
Skąd: krakow
Wysłany: 26-12-2010, 22:04   

jaki bylby efekt zamiany walka sohc na dohc z gdi w wersji 1.8 bez gdi. rozumiem, ze poza wlakiem i gdi silnik jest ten sam, wiec i walek powinien pasowac. czy moze sie myle?
_________________
no dope no hope ;)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 28-12-2010, 14:04   

zenobiusz te silniki oprócz pojemności i tego, że są zasilane benzyną nie mają ze sobą nic wspólnego.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 28-12-2010, 14:07   

GDi nie występuje w SOHCu
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 28-12-2010, 14:50   

Maretzky85 napisał/a:
GDi nie występuje w SOHCu
To każdy wie :wink:
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 28-12-2010, 21:10   

zenobiusz najwyraźniej nie wiedział chcąc przełożyć wałki z gdi do sohca :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
SHARK1979 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3029
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 29-12-2010, 20:21   

zenobiusz napisał/a:
wersja 1.8 gdi przedliftowa jest nalepsza wersja pod wzgledem osiagow

Ma nawet większy moment obrotowy od 140 konnej :twisted:
_________________
Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł ;)

Najładniejsza Cari zlotu 2011 :)
Najładniejsza Cari zlotu 2012 :D
Najładniejsza Cari zlotu 2013 :mrgreen:
Najładniejszy Colt zlotu 2014 :D :D
 
 
zenobiusz 
Nowy Forumowicz

Auto: cari 1.8 115
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 20
Skąd: krakow
Wysłany: 30-12-2010, 11:13   

nie chce nic przekladac, tylko czysto teoretycznie sobie rozkminiam.
zasugerowalem sie tym samym oznaczeniem obu silnikow (4g93)
skrzynie biegow napewno tez sa inne, a jak jest z ukladem wydechowym?
_________________
no dope no hope ;)
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 31-12-2010, 16:28   

http://www.catalogue.bosa...cartype=&fuel=B

masz wszystkie modele jak wyglądają wydechy
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.