 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wymiary bloków, podobieństwa seria 4G6 i 4D6 |
Autor |
Wiadomość |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 05-12-2010, 20:43 Wymiary bloków, podobieństwa seria 4G6 i 4D6
|
|
|
Mam takie pytanie bo tak patrze i patrze po manualach i czy przypadkiem wszystkie silniki o oznaczeniach 4G6 i 4D6 nie mają przypadkiem tego samego bloku? Wydaje mi się że zastosowany został ten sam blok silnika tylko wywiercono w tych blokach różnej średnicy cylindry ale od zewnątrz wydają mi się takie same patrząc np. na mojego 4D68T i 4G63 oba wyglądają identycznie czy gdzieś można dostać takie parametry jak długość bloku bo to dla mnie ważna sprawa bo jak widzę jeżeli bloki są identyczne to moje mocowanie poduchy oraz poducha podejdą z 4D68T do 4G63...
Taka ciekawostka dla was mistumaniaki bo jak dla mnie to wygląda tak samo oba mają wałki balansowe pompy wody są zamienne wszystko w tych samych miejscach itp.
Np. 4G63 ma ten sam blok co 4G64 to wiadome już dawno ale ja idę krok dalej i sądzę że nawet diesel jest z tego samego odlewu ( tylko wiadomo wnętrzności inne )
( jak co mówię o przypadku E5xA ale w sumie w przypadku EA nie będzie inaczej tylko silnik obrócony ) |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 05-12-2010, 21:11
|
|
|
W EA (jezeli ma to jakiekolwiek znaczenie) pompy wodne nie są zamienne, nie pasują, katalogowo diesel ma wymienne tuleje, co nie jest wyszczególnione dla benzyniaka, dodatkowo ułożenie kanałów chłodzących i olejowych jest inne. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 05-12-2010, 22:16
|
|
|
co do kanałów to mogą się różnić bo ludzie swapują do 4g64 głowice DOHC z 4G63 i zaślepiają niektóre kanały w bloku bo głowica DOHC ich nie używa więc różnica w kanałach też może być między każdą z tych jednostek
Jutro idę mierzyć blok zobaczymy czy na długość są podobne |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
|
|