 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem z hamulcami. |
Autor |
Wiadomość |
Tomek Opole
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 2,8 TDI Long 1998R.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 14 Skąd: Opole
|
Wysłany: 16-12-2010, 17:43 Problem z hamulcami.
|
|
|
Witam mam problem z hamulcami w mojej pojarce;(
Polega on na tym, że po uruchomieniu silnika hamulec łapie dopiero pod koniec tak jakby go w cale nie był. Mechanik wymienil reperaturki w pompie ham i dalej to samo. płyn nie ucieka poziom staly cały czas. komputer wykazał ze to pompa ABSu wstawiłem inną która była 100% sprawna i nadal nic. od dluższego czasu co jakis czas po mocnym skręceniu kołami wylączai sie ABS i świeciła się pomaranczowa kontrolka, ale hemulce normalnie były.
Jakieś pomysły?
Pozdrawiam Tomek;) |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 16-12-2010, 18:35
|
|
|
sprawdź vakupompe, raczej to będzie winne za brak hamulców. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
rico.1
Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 480 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 16-12-2010, 20:40
|
|
|
Ale po odpaleniu chyba hamulec wpada prawie do końca? Więc vacum raczej działa.
Proponuję tak:
1. odpowietrzyć na 100% układ hamulcowy razem z pompą ABS
2. sprawdzić łączniki elastyczne przewodów hamulcowych (pęczniejąca guma na nich)
3. sprawdzić klocki ham.(często przez rdzę okładziny sie rozwarstwiają i powstaje luz)
4. zapieczone prowadnice zacisków (tył)
5. luz na łożyskach kół, bicie tarcz hamulcowych
jeśli wszystko będzie ok, a problem nadal, to pompa hamulcowa do wymiany,
co do ABS:
zmierzyć oporność na przewodach do czujników przednich kół i poruszać nimi - powinno być pomiędzy 950-1075 ohm, i jeśli podczas wyginania przewodów będzie się zmieniać, to do wymiany,
jak na obu będzie prawidłowa oporność i bez zmian, to masz luz na łożysku koła |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 16-12-2010, 21:52
|
|
|
sprawdź vakupompe, raczej to będzie winne za brak hamulców. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|
|