Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z hamulcami.
Autor Wiadomość
Tomek Opole 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2,8 TDI Long 1998R.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 14
Skąd: Opole
Wysłany: 16-12-2010, 17:43   Problem z hamulcami.

Witam mam problem z hamulcami w mojej pojarce;(
Polega on na tym, że po uruchomieniu silnika hamulec łapie dopiero pod koniec tak jakby go w cale nie był. Mechanik wymienil reperaturki w pompie ham i dalej to samo. płyn nie ucieka poziom staly cały czas. komputer wykazał ze to pompa ABSu wstawiłem inną która była 100% sprawna i nadal nic. od dluższego czasu co jakis czas po mocnym skręceniu kołami wylączai sie ABS i świeciła się pomaranczowa kontrolka, ale hemulce normalnie były.
Jakieś pomysły?
Pozdrawiam Tomek;)
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 16-12-2010, 18:35   

sprawdź vakupompe, raczej to będzie winne za brak hamulców.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 16-12-2010, 20:40   

Ale po odpaleniu chyba hamulec wpada prawie do końca? Więc vacum raczej działa.

Proponuję tak:
1. odpowietrzyć na 100% układ hamulcowy razem z pompą ABS
2. sprawdzić łączniki elastyczne przewodów hamulcowych (pęczniejąca guma na nich)
3. sprawdzić klocki ham.(często przez rdzę okładziny sie rozwarstwiają i powstaje luz)
4. zapieczone prowadnice zacisków (tył)
5. luz na łożyskach kół, bicie tarcz hamulcowych
jeśli wszystko będzie ok, a problem nadal, to pompa hamulcowa do wymiany,

co do ABS:
zmierzyć oporność na przewodach do czujników przednich kół i poruszać nimi - powinno być pomiędzy 950-1075 ohm, i jeśli podczas wyginania przewodów będzie się zmieniać, to do wymiany,
jak na obu będzie prawidłowa oporność i bez zmian, to masz luz na łożysku koła
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 16-12-2010, 21:52   

sprawdź vakupompe, raczej to będzie winne za brak hamulców.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.