Zamknięty przez: Maretzky85 06-01-2011, 22:19 |
[E32A 1.8] Inny rozstaw śrub mocujących alternator |
Autor |
Wiadomość |
Dżepetto
Nowy Forumowicz Dżepetto
Auto: Mitsubishi Galant 1.8 8v 1990
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2010 Posty: 6 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 05-01-2011, 18:33 [E32A 1.8] Inny rozstaw śrub mocujących alternator
|
|
|
Witam
Mam pytanie odnośnie alternatora. Ostatnio w moim miśku padł stojan i najprawdopodobniej diody szukałem trochę na szrocie i znalazłem podobny od galanta lecz ma on inny rozstaw śrub mocujących. Napięcie na obydwóch jest takie same czyli 65A. Czy można przełożyć stojan do drugiej obudowy ? Zamieszczam zdjęcie obydwóch alternatorów KLIK |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 05-01-2011, 20:02
|
|
|
Jeśli z tego samego silnika, to teoretycznie powinno pasować. Z 2.0 nie pasuje na pewno |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
mikomik
Forumowicz
Auto: misiu lancer 91r był też gal
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2008 Posty: 62 Skąd: St-ce
|
Wysłany: 06-01-2011, 00:34
|
|
|
niekoniecznie musi pasować
ja też robiłem z dwóch alternatorów jeden bo padły diody i okazało sie, że było trochę wiecej przerabiania bo mimo, że rozstawy srub itp były takie same, obudowy na pierwszy rzut oka też, to np otwory w obudowie na zacisk śrubowy były o różnych srednicach i trzeba było rozwiercać i kombinować podkładki izolujące, trzeba było także wcześniej przelutować diody
także bardzo uważnie obejrzyj obie sztuki:) |
_________________ Janusz |
|
|
|
 |
Dżepetto
Nowy Forumowicz Dżepetto
Auto: Mitsubishi Galant 1.8 8v 1990
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2010 Posty: 6 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 06-01-2011, 21:52
|
|
|
Dzięki za odpowiedzi. Przełożenie nie wchodziło w grę- za dużo kombinowania. Przełożyłem tylko wirnik okazało się że była padnięta jedna bieżnia. Zamykam temat |
|
|
|
 |
|