[E54A 2.0 V6] falujące obroty na zimnym silniku |
Autor |
Wiadomość |
djjarosz
Mitsumaniak dorek
Auto: mitsubihsi galant 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 12 Sty 2009 Posty: 106 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27-12-2010, 10:20 [E54A 2.0 V6] falujące obroty na zimnym silniku
|
|
|
Witam wszystkich! Mój Misiu tylko na zimnym silniku nie trzyma obrotów. Silniczek krokowy został wymieniony, co prawda na używkę ale lepszą od poprzedniego - obroty słabiej i krócej falują, jednak w dalszym ciągu nie są stabilne i teraz przy mrozach potrafi zgasnąć. Sprawdzone - komp nie wykazuje żadnych błędów, wiec przyczyna jest pewnie czysto mechaniczna. Autko bez gazu. Świece też świeżo wymienione (NGK).
Co jeszcze może powodować niestabilność obrotów (tylko na zimnym silniku)? |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 27-12-2010, 11:12
|
|
|
djjarosz, tylko i wyłącznie silniczek krokowy ... jak masz możliwość to pożycz od kogoś i podmień .. wtedy masz pewność 100% |
|
|
|
 |
galant1.8
Forumowicz Meloman

Auto: Galant 1.8 4G93
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2009 Posty: 59 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 28-12-2010, 23:59
|
|
|
Mam podobny problem ze swoim autkiem , opisałem go w tym temacie : ¤ Pomocy galant nie chce odpalić |
_________________ Meloman
Moj Galancik - http://forum.mitsumaniaki...p=687412#687412
Drugie autko - VW Passat B6 2.0 TDI 170KM (nowy )
Piszę poprawnie po polsku.
Jednostka sterująca - ALPINE CDE-9870RM
Tweetery - FUSION NV-TW10X
Głośniki przód - ALPINE SXE-1025S
Skrzynia i wzmacniacz - Fusion Reactor Bass Pack - RE-PK112
Kondensator - HP AUDIO 1F
Kable - Przekrój 2*10mm skrzynia i wzmacniacz
Przekrój 2*3,5mm głośniki przód i tył
Przekrój 2*2mm tweetery
RCA Cinch Hifonics HFP 5RCA 3*ekranowany
 |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 29-12-2010, 02:08
|
|
|
galant1.8, w twoim galu jest kopułka , w naszych nie ma kopułki to są dwa różne silniki |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11184 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 29-12-2010, 02:13
|
|
|
szpala85, owszem,ale system zasilania mieszanką jest taki sam,a to 90% przyczyn falowania obrotów |
_________________
 |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 29-12-2010, 02:24
|
|
|
jacek11, uwierz mi w 6A12 najczęściej silniczek krokowy robi problemy nic więcej ( jeżeli oczywiście 6A12 nie widział gazu bo wtedy może byc inna przyczyna ) |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11184 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 29-12-2010, 16:57
|
|
|
szpala85 napisał/a: | jacek11, uwierz mi w 6A12 najczęściej silniczek krokowy robi problemy nic więcej |
Przecież piszę że przyczyny mogą być te same |
_________________
 |
|
|
|
 |
|