Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Cherry czyli Volkswagen Passat GT-16v
Autor Wiadomość
Starion 
Forumowicz
The smoking man :)


Auto: Colt CJ1A, Passat GT16 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 202
Skąd: Derby (UK)
Wysłany: 23-09-2010, 14:22   Cherry czyli Volkswagen Passat GT-16v

Witam wszystkich! Całkiem przypadkowo i całkiem chcąco stałem się właścicielem dużego, niemieckiego, pancernego kombi obdarowanego jedynym silnikiem Volkswagena z czasów niezniszczalnych VW o którym można było powiedzieć że nawet jedzie i nawet się nie psuje. I powiem szczerze że jeszcze dwa miesiące temu na myśl by mi nie przyszło że przypadnie mi do gustu sposób prowadzenia się niemieckiego kombi - a jednak :)

Autko jest jedną z rzadniej spotykanych już wersji 1996 Volkswagen Passat Variant GT-16v, kupiłem je w całkowicie fabrycznym stanie - i takie jest do dzisiaj nie licząc wymienionych elementów zużywalnych. A oto garść danych o autku:

[x] SILNIK: ABF 2.0 R4 n/a DOHC16V - 150KM na mechanicznym wtrysku Bosh + dodatki:
[ ] ŚWIECE: Denso IRIDIUM
[ ] OLEJ: Mobil1 SuperS 10W40
[ ] LPG: Niestety jeszcze 2-Gen :(
[x] SKRZYNIA: Manual 5 biegów o zmienionych przełożeniach po kontem 2.0 DOHC16v i VR6 "Sportishe Getribe" ;)
[x] ZAWIESZENIE: Bilstein B4 gas (cały set z mocowaniami i osłonkami bilsteina)
[x] KOŁA: fabryczne 15" BBS produkowane dla Volkswagena do modelu Passat B4 GT16v i B4 VR6 na oponce Continental PremiumContact 215/45/R15
[x] NADWOZIE: Full fabryka
[x] WYPOSAŻENIE: Volkswagena lubi się od środka :) Wszystko zamontowane fabrycznie:
[ ] 2x Aribag
[ ] Elektryczne szyby przód/tył, elektryczny szklany szyberdach
[ ] Klimatyzacja przód/tył manualna
[ ] Centralny z immo, alarmem i domykaniem szyb/szyberdachu z pilota + otwieranie bagażnika
[ ] Podgrzewane fotele przód
[ ] Czarna tapicerka ze sportowymi pół-kubełkowymi fotelami + skóra na kierownicy, ręcznym i gałce + chowana roleta i maskownica - tył
[ ] Tempomat z opcją programowania 2 prędkości
[ ] Komputer pokładowy z funkcją 2 kierowców, temperaturą silnika/oleju/zewnętrzną/wewnętrzną, średnią prędkością i spalaniem. Tu co ciekawe pomiary spalania z uwagi na dość starą i mało elektroniczną konstrukcję dają prawidłowe wskazania +/- 1litr nawet na LPG
[ ] 8 głośników Becker (jeszcze przed zmianą nazwy na Harman Becker)
[ ] Podświetlenie wnętrza z FadeOutem i 10sek opóźnieniem wygaszania + 2 lampki z tyłu, lampka do czytania i lampki w lusterkach - czyli auto świeci tu gdzie się chce a nie wszędzie :) ))

A oto zdjęcia:


Wiśniowy ma niemal kompletną listę opcji w tej wersji. Brakuje mu jedynie skórzanych foteli i klimatronica (syncro i preumatyka to nie ta buda :) ). W przeciągu 2 lat planuję więc podarować mu Klimatronic albo przynajmniej półautomatyczny panel do klimy, fotele i drzwi otrzymają należną im już tapicerkę (skórzaną wzorowaną na oryginale) a na autku wyrośnie jeszcze mała fabryczna owiewka z trzecim stopem i obrysówki - that's all :)

Powiem wam że z Volkswagenem da się żyć, na pocieszenie kwadratowego wyglądu cieszy volkswagenowymi wynalazkami w środku i miną "racerów" drogowych wyprzedzanych przez leniwe kombi :) Jednak to nie to samo co Mitsubishi, w sumie jest po prostu inny ale jednak fajnie jest czasem wyjść z domu z myślą nie "idę się przewieźć samochodem" tylko "idę się przewieźć MITSUBISHI" - fajna sprawa, mówię wam :D

Pozdro4All
STARION
_________________

 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 23-09-2010, 14:32   

Starion, gratki auta.

Starion napisał/a:
można było powiedzieć że nawet jedzie i


Zgodze sie z toba. ABFem az sie chce jezdzic.
Niech sie sprawuje bo takich aut juz niestety (chyba) nie robia :) Chodzi o VW ...

Pozdrawiam
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Starion 
Forumowicz
The smoking man :)


Auto: Colt CJ1A, Passat GT16 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 202
Skąd: Derby (UK)
Wysłany: 23-09-2010, 14:51   

Przyznam że jak na niemiecki silnik z tych wcześniejszych konstrukcji trochę wyprzedza swoją epokę, jednak to nie jest auto do ścigania się, jest duży i z tym wtryskiem z dołu jest trochę śpiący, potrzebuje koło 50-60km/h i dopiero wtedy pokazuje pazury, no ale ja właśnie taki chciałem :) )) Galant 2.5 V6 mimo wszystko był dla mnie za drogi :( A obecne konstrukcje VW.. cóż, piszą że w wieku mojego wagona czeka je jedynie skup metali :)

Chciałbym utrzymać go w takim stanie w jakim wyjeżdżał z fabryki i ewentualne dodatki też dobieram pod tym kontem, co łatwe nie jest bo mało kto kupował w tamtych czasach VW komu zależało na droższym wyposażeniu. Ale bazę mam bardzo dobrą więc nic nie powinno stanąć na przeszkodzie :)
_________________

 
 
 
Psikus 
Mitsumaniak


Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 981
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 23-09-2010, 19:27   

miałem w domu dwa passaty poprzedniej generacji, i w sumie złego słowa powiedzieć nie można było. Gratki zakupu, powinieneś być zadowolony o ile ten wtrysk nie będzie kaprysił
 
 
fck 
Forumowicz


Auto: Galant Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 342
Skąd: Płock
Wysłany: 19-12-2010, 12:30   

ABF kultowy silnik fabryczne 150 koni, zdrowe, seryjne silniki szczególnie z początku produkcji na hamowni generują 160 KM :)
_________________
Mój Sport Edition A71 Hamilton Silver http://forum.mitsumaniaki...t=49430&start=0
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.