Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Witam chce kupic space stara
Autor Wiadomość
karkosz 
Nowy Forumowicz

Auto: suzuki vitara
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 2
Skąd: Warmia
Wysłany: 07-01-2011, 15:54   Witam chce kupic space stara

Witam jestem tutaj nowy i chetnie bym do Was dołączył oczywiscie wiaze sie to z kupna autka znalazlem taki oto egzemplarz http://otomoto.pl/mitsubi...-C16770759.html cos moze mi doradzicie, rozwazam jeszcze zakup dieselka ale ciezko cos trafic w przyzwoitej kwocie, nie mam dobrych wspomnien z kupnem ostatniego auta po 10tys. silnik padl i okazalo sie ze byl podszykowanyy na sprzedaz nie chcialbym podobnego niefartu. Pozdrawiam
 
 
drtymf 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 819
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 08-01-2011, 09:31   

Przykro mi - "Ogłoszenie nie znalezione".

Niestety my możemy pomóc wizualnie ;) no chyba ze ktoś z okolicy się trafi i będzie mógł obejrzeć i ocenić stan silnika i mechaniki. Ale zawsze na coś się zwróci uwagę.
_________________
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 
 
Manuela 
Mitsumaniak
Blue Gwiazdeczka


Auto: Space Star 1,9 DID JAM '02
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 02 Gru 2009
Posty: 699
Skąd: Warszawa - Grochów
Wysłany: 11-01-2011, 11:07   

Przebiegiem u dieselka bym się nie zniechęcała. Trzeba go tylko dobrze obejrzeć i osłuchać. Ja kupiłam swojego z przebiegiem 193 KKm i lata jak zły ;) jego chód wzbudza zazdrość u znajomych posiadaczy 2-3 letnich aut na popmowtryskiwaczach :)
_________________

 
 
 
SiMa 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1.6 (4g18) Family 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Sty 2011
Posty: 368
Skąd: Opole; Kępno
Wysłany: 11-01-2011, 14:27   

Manuela napisał/a:
Przebiegiem u dieselka bym się nie zniechęcała.

To prawda. Diesle wytrzymują dużo większe przebiegi, pod warunkiem, że się o nie dba :) .

Manuela napisał/a:
wzbudza zazdrość u znajomych posiadaczy 2-3 letnich aut na popmowtryskiwaczach

Pomopowtryskiwacze są głównie w VW...mimo zalet tego wynalazku, uważam jednak, że głośne to to i w dodatku wymiana jest dosyć kosztowna ;)

Pozdr
_________________

 
 
 
Manuela 
Mitsumaniak
Blue Gwiazdeczka


Auto: Space Star 1,9 DID JAM '02
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 02 Gru 2009
Posty: 699
Skąd: Warszawa - Grochów
Wysłany: 11-01-2011, 15:32   

SiMa napisał/a:
Manuela napisał/a:
Przebiegiem u dieselka bym się nie zniechęcała.

To prawda. Diesle wytrzymują dużo większe przebiegi, pod warunkiem, że się o nie dba .


Nawet jak się nie dba, to wytrzyma dłużej niż zaniedbana benzyna :) Jest po prostu trudniejszy do zaorania. Ale jak się dba, to można osiągnąć takie przebiegi, o jakich nawet w zadbanej benzynie trudno pomarzyć.
_________________

 
 
 
SiMa 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1.6 (4g18) Family 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Sty 2011
Posty: 368
Skąd: Opole; Kępno
Wysłany: 11-01-2011, 15:42   

[ Dodano: 11-01-2011, 15:45 ]
Manuela napisał/a:
Jest po prostu trudniejszy do zaorania

Słyszałem opinie, że te nowe Diesle są bardzo delikatne i łatwo je uszkodzić (szczególnie przez złe paliwo - zresztą benzynę też - mój spejs jest przykładem :) ) w porównaniu do starych maszyn, w szczególności tych bez turbo...ale to już rozmowa na osobny temat, bo jak już ktoś napisał na forum jest dużo zwolenników jak i przeciwników obu rodzajów silników :wink:
Pozdr
_________________

Ostatnio zmieniony przez SiMa 11-01-2011, 16:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
xjacobs 
mod MSS

Auto: MSS 1.6 2004 / 406 coupe 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 762
Skąd: Giżycko/Warszawa
Wysłany: 11-01-2011, 16:02   

Manuela napisał/a:
SiMa napisał/a:
Manuela napisał/a:
Przebiegiem u dieselka bym się nie zniechęcała.

To prawda. Diesle wytrzymują dużo większe przebiegi, pod warunkiem, że się o nie dba .


Nawet jak się nie dba, to wytrzyma dłużej niż zaniedbana benzyna :) Jest po prostu trudniejszy do zaorania. Ale jak się dba, to można osiągnąć takie przebiegi, o jakich nawet w zadbanej benzynie trudno pomarzyć.
co za bzdura..
chyba Ci sie pomyliło ze starymi niewysilonymi 1.9 D, 3.0 z W124 czy innych słynnych długodystansowcach..
Kiedyś te silniki z litra nie osiągały nawet 40 KM więc były rzeczywiście żywotne, a teraz? taki DID ma prawie 2x więcej mocy przy tej samej pojemnosci w porownaniu do ww. 1.9 D z renault czy citroena, więc nie ma siły żeby to trzaskało bezobsługowo grom wie jakie przebiegi...
epoki Ci sie pomyliły po prostu
_________________

 
 
 
Manuela 
Mitsumaniak
Blue Gwiazdeczka


Auto: Space Star 1,9 DID JAM '02
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 02 Gru 2009
Posty: 699
Skąd: Warszawa - Grochów
Wysłany: 11-01-2011, 16:05   

A możesz mi napisać, w którym miejscu napisałam że bezobsługowo?
_________________

 
 
 
futrzany 
Forumowicz
Futrzany

Auto: Space Star DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 185
Skąd: Radzymin
Wysłany: 11-01-2011, 16:56   

Wg mnie wszystko zależy od obsługi auta czyli dbania o przeglądy ,każdy z silników ma swoje wady i każdy ma zalety , silnik np. g418 czyli 1,6 ma bolączkę brania oleju po lekkim przegrzaniu no i słabą skrzynię biegów ,ale dla przykładu serwisujemy 1,6 z 2002 roku o przebiegu 440 tyś km bez większych przygód ,od 150 tyś na gazie ,a co do diesla to loteria jak trafisz dobrze to będziesz hulał jak zły ,natomiast widziałem już kilka silników did po przebiegu 150-200tyś w których korbowód wyszedł bokiem od rozhulanej turbiny, no i więcej rzeczy w did jest usterkowych np. turbina ,koło dwu masowe, pompa wtryskowa, wtryski ,zawór egr ,teraz pozostaje kwestia wyboru czy did czy benzyna
_________________

 
 
drtymf 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 819
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 12-01-2011, 15:39   

futrzany napisał/a:
Wg mnie wszystko zależy od obsługi auta czyli dbania o przeglądy ,każdy z silników ma swoje wady i każdy ma zalety
I to jest sens wszystkich wywodów - każdy wybiera co mu pasuje. Albo wybiera świadomie i jest zadowolony albo kierując się stereotypami i najczęściej narzeka.

futrzany napisał/a:
,a co do diesla to loteria jak trafisz dobrze to będziesz hulał

Tutaj to akurat bym to napisał o obu typach silników. Czy to benzyna czy DID nie ma znaczenia - wszystko zależy od egzemplarza i jego historii.

To że jedna benzyna z gazem ma 440 kkm i śmiga a jeden czy kilka didów miało 150 kkm i się wysypały nic nie znaczy i nie uogólniałbym tego na wszystkie silniki w SS.

I myślę że nie ma też co pisać że w dieslach jest więcej rzeczy awaryjnych niż w benzynach. Po prostu zazwyczaj są to inne rzeczy!
Masz racje że w dieslach dwumas to część eksploatacyjna , siada turbo ( moim zdaniem najczęściej jak się nie dba) , wtryski, egr.

Ale z drugiej strony w benzynach części eksploatacyjnych jest więcej i wymienia się je częściej - choćby świece, przewody aparaty zapłonowe itp. sprawy.

Jak dla mnie sprawa wygląda tak : części normalnie eksploatacyjne łatwo policzyć w PLN , uogólnił bym ot tak, że do benzyn są tanie i często się je wymienia do diesli drogie ale wymienia się rzadko a jak masz szczęście to wcale.
I tyle , wojny co lepsze nie mają żadnego sensu ani uogólnianie tym bardziej. To że sąsiada zdradziła żona która jest w podobnym wieku co moja i ja jestem w podobnym wieku co sąsiad , tyle że on jest wegetarianinem a ja żre mięso nie oznacza z automatu że mnie moja też zdradzi - i nigdy nie będzie. :)

I prośba - nie wywołujmy znów na forum wojny benzyna czy diesel czy LPG - jest w tym temacie naprawdę mnóstwo i nie ma sensu według mnie bić nad tym dalej piany.
_________________
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 
 
Manuela 
Mitsumaniak
Blue Gwiazdeczka


Auto: Space Star 1,9 DID JAM '02
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 02 Gru 2009
Posty: 699
Skąd: Warszawa - Grochów
Wysłany: 12-01-2011, 15:56   

AMEN :)
_________________

 
 
 
RaVciO 
Mitsumaniak


Auto: był MSS 1.6 jest Superb II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 1254
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 13-01-2011, 08:41   

futrzany napisał/a:
(...) przykładu serwisujemy 1,6 z 2002 roku o przebiegu 440 tyś km bez większych przygód ,od 150 tyś na gazie (...)


Możesz napisać markę i model tej instalacji gazowej?
_________________
Si vis pacem, para bellum.
 
 
xjacobs 
mod MSS

Auto: MSS 1.6 2004 / 406 coupe 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 762
Skąd: Giżycko/Warszawa
Wysłany: 13-01-2011, 16:47   

Manuela napisał/a:
A możesz mi napisać, w którym miejscu napisałam że bezobsługowo?
nie czepiamy się słówek
_________________

 
 
 
Manuela 
Mitsumaniak
Blue Gwiazdeczka


Auto: Space Star 1,9 DID JAM '02
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 02 Gru 2009
Posty: 699
Skąd: Warszawa - Grochów
Wysłany: 14-01-2011, 00:34   

Po prostu czytaj że zrozumieniem...
_________________

 
 
 
karkosz 
Nowy Forumowicz

Auto: suzuki vitara
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 2
Skąd: Warmia
Wysłany: 14-01-2011, 11:51   

Misiek kupiony ,nie było za bardzo na pierwszy ogień co sie przyczepic, koles nie sciemnial, nawet przez tel. rok 2003,silnik 4g18,przebieg 113 t.km instalacja lpg od 2008 r.brc taka bez parownika,nie pamietam oznaczenia na wszystko sa papiery, powod sprzedazy kupno outlandera, juz nim jezdzi. Model nasz ma zdrapke na zderzaku tylnim na rogach, delikatnie jak na moj gust przypocenie pod uszczelka pokrywy zaworow ale bez przesady,no i czujnik otwarcia drzi kierowcy cos przysniedzial bo nie lapie zawsze,spalanie na gazie komp. pokazuje przy jezdzie 120-150 9,8 lpg, rozrzad przy 90 t.km zmieniony olej 105 t km.drugi komplet kółek tylko radio trzeba zmienic na cd nie wiecie jakie pasuje od innchy modeli np. Chyba bedzie sie dobrze spisywał.cena 15200, -
Ostatnio zmieniony przez karkosz 02-02-2011, 12:37, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.