Witam chce kupic space stara |
Autor |
Wiadomość |
karkosz
Nowy Forumowicz
Auto: suzuki vitara
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2011 Posty: 2 Skąd: Warmia
|
Wysłany: 07-01-2011, 15:54 Witam chce kupic space stara
|
|
|
Witam jestem tutaj nowy i chetnie bym do Was dołączył oczywiscie wiaze sie to z kupna autka znalazlem taki oto egzemplarz http://otomoto.pl/mitsubi...-C16770759.html cos moze mi doradzicie, rozwazam jeszcze zakup dieselka ale ciezko cos trafic w przyzwoitej kwocie, nie mam dobrych wspomnien z kupnem ostatniego auta po 10tys. silnik padl i okazalo sie ze byl podszykowanyy na sprzedaz nie chcialbym podobnego niefartu. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
drtymf
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 819 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 08-01-2011, 09:31
|
|
|
Przykro mi - "Ogłoszenie nie znalezione".
Niestety my możemy pomóc wizualnie no chyba ze ktoś z okolicy się trafi i będzie mógł obejrzeć i ocenić stan silnika i mechaniki. Ale zawsze na coś się zwróci uwagę. |
_________________ Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 |
|
|
|
 |
Manuela
Mitsumaniak Blue Gwiazdeczka

Auto: Space Star 1,9 DID JAM '02
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 2 razy Dołączyła: 02 Gru 2009 Posty: 699 Skąd: Warszawa - Grochów
|
Wysłany: 11-01-2011, 11:07
|
|
|
Przebiegiem u dieselka bym się nie zniechęcała. Trzeba go tylko dobrze obejrzeć i osłuchać. Ja kupiłam swojego z przebiegiem 193 KKm i lata jak zły jego chód wzbudza zazdrość u znajomych posiadaczy 2-3 letnich aut na popmowtryskiwaczach |
_________________
 |
|
|
|
 |
SiMa
Mitsumaniak

Auto: MSS 1.6 (4g18) Family 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 368 Skąd: Opole; Kępno
|
Wysłany: 11-01-2011, 14:27
|
|
|
Manuela napisał/a: | Przebiegiem u dieselka bym się nie zniechęcała. |
To prawda. Diesle wytrzymują dużo większe przebiegi, pod warunkiem, że się o nie dba .
Manuela napisał/a: | wzbudza zazdrość u znajomych posiadaczy 2-3 letnich aut na popmowtryskiwaczach |
Pomopowtryskiwacze są głównie w VW...mimo zalet tego wynalazku, uważam jednak, że głośne to to i w dodatku wymiana jest dosyć kosztowna
Pozdr |
_________________ 
 |
|
|
|
 |
Manuela
Mitsumaniak Blue Gwiazdeczka

Auto: Space Star 1,9 DID JAM '02
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 2 razy Dołączyła: 02 Gru 2009 Posty: 699 Skąd: Warszawa - Grochów
|
Wysłany: 11-01-2011, 15:32
|
|
|
SiMa napisał/a: | Manuela napisał/a:
Przebiegiem u dieselka bym się nie zniechęcała.
To prawda. Diesle wytrzymują dużo większe przebiegi, pod warunkiem, że się o nie dba . |
Nawet jak się nie dba, to wytrzyma dłużej niż zaniedbana benzyna Jest po prostu trudniejszy do zaorania. Ale jak się dba, to można osiągnąć takie przebiegi, o jakich nawet w zadbanej benzynie trudno pomarzyć. |
_________________
 |
|
|
|
 |
SiMa
Mitsumaniak

Auto: MSS 1.6 (4g18) Family 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 368 Skąd: Opole; Kępno
|
Wysłany: 11-01-2011, 15:42
|
|
|
[ Dodano: 11-01-2011, 15:45 ]
Manuela napisał/a: | Jest po prostu trudniejszy do zaorania |
Słyszałem opinie, że te nowe Diesle są bardzo delikatne i łatwo je uszkodzić (szczególnie przez złe paliwo - zresztą benzynę też - mój spejs jest przykładem ) w porównaniu do starych maszyn, w szczególności tych bez turbo...ale to już rozmowa na osobny temat, bo jak już ktoś napisał na forum jest dużo zwolenników jak i przeciwników obu rodzajów silników
Pozdr |
_________________ 
 |
Ostatnio zmieniony przez SiMa 11-01-2011, 16:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
xjacobs
mod MSS
Auto: MSS 1.6 2004 / 406 coupe 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 762 Skąd: Giżycko/Warszawa
|
Wysłany: 11-01-2011, 16:02
|
|
|
Manuela napisał/a: | SiMa napisał/a: | Manuela napisał/a:
Przebiegiem u dieselka bym się nie zniechęcała.
To prawda. Diesle wytrzymują dużo większe przebiegi, pod warunkiem, że się o nie dba . |
Nawet jak się nie dba, to wytrzyma dłużej niż zaniedbana benzyna Jest po prostu trudniejszy do zaorania. Ale jak się dba, to można osiągnąć takie przebiegi, o jakich nawet w zadbanej benzynie trudno pomarzyć. | co za bzdura..
chyba Ci sie pomyliło ze starymi niewysilonymi 1.9 D, 3.0 z W124 czy innych słynnych długodystansowcach..
Kiedyś te silniki z litra nie osiągały nawet 40 KM więc były rzeczywiście żywotne, a teraz? taki DID ma prawie 2x więcej mocy przy tej samej pojemnosci w porownaniu do ww. 1.9 D z renault czy citroena, więc nie ma siły żeby to trzaskało bezobsługowo grom wie jakie przebiegi...
epoki Ci sie pomyliły po prostu |
_________________
 |
|
|
|
 |
Manuela
Mitsumaniak Blue Gwiazdeczka

Auto: Space Star 1,9 DID JAM '02
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 2 razy Dołączyła: 02 Gru 2009 Posty: 699 Skąd: Warszawa - Grochów
|
Wysłany: 11-01-2011, 16:05
|
|
|
A możesz mi napisać, w którym miejscu napisałam że bezobsługowo? |
_________________
 |
|
|
|
 |
futrzany
Forumowicz Futrzany
Auto: Space Star DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 22 Kwi 2007 Posty: 185 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: 11-01-2011, 16:56
|
|
|
Wg mnie wszystko zależy od obsługi auta czyli dbania o przeglądy ,każdy z silników ma swoje wady i każdy ma zalety , silnik np. g418 czyli 1,6 ma bolączkę brania oleju po lekkim przegrzaniu no i słabą skrzynię biegów ,ale dla przykładu serwisujemy 1,6 z 2002 roku o przebiegu 440 tyś km bez większych przygód ,od 150 tyś na gazie ,a co do diesla to loteria jak trafisz dobrze to będziesz hulał jak zły ,natomiast widziałem już kilka silników did po przebiegu 150-200tyś w których korbowód wyszedł bokiem od rozhulanej turbiny, no i więcej rzeczy w did jest usterkowych np. turbina ,koło dwu masowe, pompa wtryskowa, wtryski ,zawór egr ,teraz pozostaje kwestia wyboru czy did czy benzyna |
_________________
 |
|
|
|
 |
drtymf
Mitsumaniak

Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 819 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 12-01-2011, 15:39
|
|
|
futrzany napisał/a: | Wg mnie wszystko zależy od obsługi auta czyli dbania o przeglądy ,każdy z silników ma swoje wady i każdy ma zalety | I to jest sens wszystkich wywodów - każdy wybiera co mu pasuje. Albo wybiera świadomie i jest zadowolony albo kierując się stereotypami i najczęściej narzeka.
futrzany napisał/a: | ,a co do diesla to loteria jak trafisz dobrze to będziesz hulał |
Tutaj to akurat bym to napisał o obu typach silników. Czy to benzyna czy DID nie ma znaczenia - wszystko zależy od egzemplarza i jego historii.
To że jedna benzyna z gazem ma 440 kkm i śmiga a jeden czy kilka didów miało 150 kkm i się wysypały nic nie znaczy i nie uogólniałbym tego na wszystkie silniki w SS.
I myślę że nie ma też co pisać że w dieslach jest więcej rzeczy awaryjnych niż w benzynach. Po prostu zazwyczaj są to inne rzeczy!
Masz racje że w dieslach dwumas to część eksploatacyjna , siada turbo ( moim zdaniem najczęściej jak się nie dba) , wtryski, egr.
Ale z drugiej strony w benzynach części eksploatacyjnych jest więcej i wymienia się je częściej - choćby świece, przewody aparaty zapłonowe itp. sprawy.
Jak dla mnie sprawa wygląda tak : części normalnie eksploatacyjne łatwo policzyć w PLN , uogólnił bym ot tak, że do benzyn są tanie i często się je wymienia do diesli drogie ale wymienia się rzadko a jak masz szczęście to wcale.
I tyle , wojny co lepsze nie mają żadnego sensu ani uogólnianie tym bardziej. To że sąsiada zdradziła żona która jest w podobnym wieku co moja i ja jestem w podobnym wieku co sąsiad , tyle że on jest wegetarianinem a ja żre mięso nie oznacza z automatu że mnie moja też zdradzi - i nigdy nie będzie.
I prośba - nie wywołujmy znów na forum wojny benzyna czy diesel czy LPG - jest w tym temacie naprawdę mnóstwo i nie ma sensu według mnie bić nad tym dalej piany. |
_________________ Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 |
|
|
|
 |
Manuela
Mitsumaniak Blue Gwiazdeczka

Auto: Space Star 1,9 DID JAM '02
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 2 razy Dołączyła: 02 Gru 2009 Posty: 699 Skąd: Warszawa - Grochów
|
Wysłany: 12-01-2011, 15:56
|
|
|
AMEN |
_________________
 |
|
|
|
 |
RaVciO
Mitsumaniak

Auto: był MSS 1.6 jest Superb II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Kwi 2009 Posty: 1254 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 13-01-2011, 08:41
|
|
|
futrzany napisał/a: | (...) przykładu serwisujemy 1,6 z 2002 roku o przebiegu 440 tyś km bez większych przygód ,od 150 tyś na gazie (...) |
Możesz napisać markę i model tej instalacji gazowej? |
_________________ Si vis pacem, para bellum. |
|
|
|
 |
xjacobs
mod MSS
Auto: MSS 1.6 2004 / 406 coupe 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 762 Skąd: Giżycko/Warszawa
|
Wysłany: 13-01-2011, 16:47
|
|
|
Manuela napisał/a: | A możesz mi napisać, w którym miejscu napisałam że bezobsługowo? | nie czepiamy się słówek |
_________________
 |
|
|
|
 |
Manuela
Mitsumaniak Blue Gwiazdeczka

Auto: Space Star 1,9 DID JAM '02
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 2 razy Dołączyła: 02 Gru 2009 Posty: 699 Skąd: Warszawa - Grochów
|
Wysłany: 14-01-2011, 00:34
|
|
|
Po prostu czytaj że zrozumieniem... |
_________________
 |
|
|
|
 |
karkosz
Nowy Forumowicz
Auto: suzuki vitara
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2011 Posty: 2 Skąd: Warmia
|
Wysłany: 14-01-2011, 11:51
|
|
|
Misiek kupiony ,nie było za bardzo na pierwszy ogień co sie przyczepic, koles nie sciemnial, nawet przez tel. rok 2003,silnik 4g18,przebieg 113 t.km instalacja lpg od 2008 r.brc taka bez parownika,nie pamietam oznaczenia na wszystko sa papiery, powod sprzedazy kupno outlandera, juz nim jezdzi. Model nasz ma zdrapke na zderzaku tylnim na rogach, delikatnie jak na moj gust przypocenie pod uszczelka pokrywy zaworow ale bez przesady,no i czujnik otwarcia drzi kierowcy cos przysniedzial bo nie lapie zawsze,spalanie na gazie komp. pokazuje przy jezdzie 120-150 9,8 lpg, rozrzad przy 90 t.km zmieniony olej 105 t km.drugi komplet kółek tylko radio trzeba zmienic na cd nie wiecie jakie pasuje od innchy modeli np. Chyba bedzie sie dobrze spisywał.cena 15200, - |
Ostatnio zmieniony przez karkosz 02-02-2011, 12:37, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
|