Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyciek oleju Lancer 1.6 - uszczelka pod glowica
Autor Wiadomość
siwylok 
Mitsumaniak


Auto: Subaru Impreza GD 2.0NA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 44
Skąd: Lubliniec -> Pabianice
Wysłany: 11-01-2011, 17:31   Wyciek oleju Lancer 1.6 - uszczelka pod glowica

Witam

To moje pierwsze pytanie na forum. Sporo sie juz naczytalem ale chyba czas samemu zapytac :)

Gnebi mnie wyciek oleju z naroznika glowicy. Olej rozchodzi sie po calym bloku. Sprawdzalem dokladnie i to na pewno tam. Wiem z wielu postow jakie znalazlem na forum ze tem model lubi tam popuszczac. Stan plynu sie trzyma i nie widac oznak mieszania sie z olejem.

Czy ktos juz tam mial i jezdzil albo dokrecenie glowicy pomoglo ?

Czeka mnie rorzad i nie wiem czy sie brac tez za uszczelke pod glowica.
Mechanicy u mnie sa daremni i nie chca sie nawet za to brac a jak juz to ceny od 1k w gore..

Moje pytanie czy zna ktos niezbyt drogiego speca od mitsu w mich okolicach (Lubliniec) badz blisko na slasku ?
Chcialbym misia oddac w dobre rece i nie stracic fortuny.

Zapomnialem napisac ze post dotyczy Lancera 1.6 4G92 rok 94. W opisie jest Colt CJ0 - ten to chodzi bezproblemowo ale zachcialo mi sie Lancer'a :mrgreen:

Podrawiam
_________________
Siwy
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-01-2011, 22:43   

Jak już uszczelka puściła, to żadne dokręcanie jej nie pomoże, najlepiej zrobić głowice razem z wymianą rozrządu.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
siwylok 
Mitsumaniak


Auto: Subaru Impreza GD 2.0NA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 44
Skąd: Lubliniec -> Pabianice
Wysłany: 12-01-2011, 17:21   

Tez sie sklaniam do tego zeby wszystko zmienic od razu.
Juz sie wstepnie z mechanikiem umowilem. Robota 300-400zl z rozrzadem.

Jutro zamawiam czesci w sklepie w ktorym on sie zaopatruje zobaczymy jak wyjdzie calosc
_________________
Siwy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.