 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E5xx] Korek spustowy oleju |
Autor |
Wiadomość |
Marek Florek
Nowy Forumowicz FMarek
Auto: MITSUBIHI GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 26 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 09-01-2011, 21:56 [E5xx] Korek spustowy oleju
|
|
|
Witam. Dobrze że istnieje to Forum bo mogę poprosić o poradę. Podczas ostatniej wymiany oleju w silniku po wykręceniu śruby do spuszczenia oleju okazało się że uszkodzeniu uległ gwint w misie olejowej(pozostał na gwincie śruby).Zakręciłem śrubę , olej wlałem ale pojawia on się w okolicy śruby a nie chcę ryzykować silniejszym jej dokręceniem. Proszę o poradę co w tej sytuacji mogę zrobić, w jaki sposób dokonać naprawy misy by można było korzystać z korka do spuszczania oleju ewentualnie jak dokręcić na stałe i w tym przypadku wykorzystywać wysysanie oleju.
Z góry dziękuję za poradę i pozdrawiam |
_________________ Marek |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 19-01-2011, 13:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 09-01-2011, 22:06
|
|
|
na stale to raczej nic nie rob, glupie rozwiazanie
korki sa robione tak, ze powinny byc bardziej miekkie od materialy, z ktorego jest zrobiona miska, rozmawiałem na ten temat z Leszkiem kiedys i mowil, ze praktycznie niemozliwe, zeby gwint w misce puscil, a nie na korku, ale do rzeczy
ja bym na twoim miejscu zmienil korek i zobaczyl czy cieknie
jak nie pomoze to zostaje sciagnac miske i przegwintowac
troche roboty, ale na pewno lepsze niz zaspawanie korka |
_________________ 02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )
Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-01-2011, 22:13
|
|
|
tomek84 napisał/a: | korki sa robione tak, ze powinny byc bardziej miekkie od materialy, z ktorego jest zrobiona miska, rozmawiałem na ten temat z Leszkiem kiedys i mowil, ze praktycznie niemozliwe, zeby gwint w misce puscil, a nie na korku, ale do rzeczy
| Rzadko bywa tak jakby się chciało, czy tez powinno być
Jeżeli nie pomoże nowy korek i ponowne gwintowanie tak jak sugeruje tomek84, to mozna jeszcze spróbowac zwiększyć wymiar korka, no i oczywiście dokręcac z głową |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
Ostatnio zmieniony przez robertdg 09-01-2011, 22:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 09-01-2011, 22:15
|
|
|
robertdg napisał/a: | tomek84 napisał/a: | korki sa robione tak, ze powinny byc bardziej miekkie od materialy, z ktorego jest zrobiona miska, rozmawiałem na ten temat z Leszkiem kiedys i mowil, ze praktycznie niemozliwe, zeby gwint w misce puscil, a nie na korku, ale do rzeczy
| Rzadko bywa tak jakby się chciało, czy tez powinno być
Jeżeli nie pomoże nowy korek i ponowne gwintowanie tak jak sugeruje tomek84, to mozna jeszcze spróbowac zwiększyć wymiar korka, no i oczywiście dokręcac z gową |
swieta racja
jeszcze mozna miske wymienic |
_________________ 02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )
Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-01-2011, 22:22
|
|
|
tomek84 napisał/a: | jeszcze mozna miske wymienic | Jeżeli obecna w dobrym stanie, to na upartego zawsze można nową nakretke wspawać (utwardzoną, tak aby właściciel mugł sobie dociągać na 10kGm ). |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Marek Florek
Nowy Forumowicz FMarek
Auto: MITSUBIHI GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 26 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 12-01-2011, 19:08
|
|
|
Dzięki za pomoc-zdejmę misę olejową, kupię nową śrubę i na wszelki wypadek nakrętkę do niej i w razie potrzeby przyspawam nakrętkę do misy.
pozdrawiam |
_________________ Marek |
|
|
|
 |
|
|