 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Banalny problem z uszczelką pokrywy zaworów |
Autor |
Wiadomość |
krzysieg
Forumowicz

Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 575 Skąd: Jelenia góra
|
Wysłany: 20-05-2017, 09:03 Banalny problem z uszczelką pokrywy zaworów
|
|
|
witam
W moim colcie już dwa razy wymieniałem tą uszczelkę , na pewno wygląda
jak nowa nie będzie sparciała .
Problem jest w tym że te uszczelki są zbyt niskie i po założeniu w pokrywę
nie wiele co wystaje z niej.
Po jakimś czasie jest nieszczelność i się trochę poci ,pomaga odtłuszczenie i nasmarowanie jej cienką warstwą silikonu wysokotemperaturowego ale też do czasu .
Może ktoś z was miał podobny problem , kupił pewną uszczelkę ...?
pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 20-05-2017, 09:39
|
|
|
Jeśli pokrywa zaworów, podobnie jak w Carismie jest blaszana, to możliwe, że ktoś kiedyś zbyt mocno ją dokręcił i się odkształciła. Miałem podobny problem i prawie udało mi się to naprawić i teraz poci się delikatnie, tutaj to opisałem http://forum.mitsumaniaki...ic.php?t=101285 |
|
|
|
 |
krzysieg
Forumowicz

Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 575 Skąd: Jelenia góra
|
Wysłany: 20-05-2017, 10:15
|
|
|
Pokrywa jest z cienkiej blachy ale powinna być prosta .
Nie ma dużych wycieków tylko lekkie pocenie się więc z pokrywą nie kombinuje .
Posmarowałem uszczelkę cienką warstwą silikonu motoryzacyjnego K2 i po wyschnięciu złożyłem ,przez długi czas było sucho idealnie .
Ale w między czasie śruby się poluzowały i zaczęło się pocić , więc tylko je wykręciłem
odtłuściłem i zastosowałem klej do śrub niebieski K2 , żeby nie dokręcać zbyt mocno - nie odkształcić ale żeby się też śruby nie poluzowały .
Śruby trzymają ale znowu się zaczęło pocić .
Właśnie czytałem o paście Dirko i będzie to lepszy pomysł niż kolejna uszczelka .
Tylko nie chce składać bezpośrednio po nałożeniu pasty lepiej po wyschnięciu skoro pozostaje elastyczna cały czas , raz ze będzie problem ze zdjęciem pokrywy a dwa po dociśnięciu pasta może się dostać do wewnątrz . |
_________________
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 20-05-2017, 10:37
|
|
|
Możesz też spróbować coś podłożyć pod uszczelkę w kanał w pokrywie aby zmniejszyć odrobinę ten kanał co będzie skutkowało niewiele większym wystawaniem uszczelki z pokrywy. Kiedyś tak zrobiłem u brata w Carismie i patent ten pomógł w 100%. |
|
|
|
 |
|
|