[CB4 1.6] luzy w kierownicy |
Autor |
Wiadomość |
bombel200611
Nowy Forumowicz moc jest we mnie
Auto: mitsubishi lancer 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2011 Posty: 3 Skąd: ełk
|
Wysłany: 23-01-2011, 14:56 [CB4 1.6] luzy w kierownicy
|
|
|
witam mam mały problem. mam sporawe luzy w kierownicy i nie wiem od czego co może być tego przyczyna. luz wynosi ok. 10 stopni przy śliskiej nawierzchni znacznie utrudnia to jazdę. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 23-01-2011, 15:04
|
|
|
Sprawdź zawieszenie, układ kierowniczy, może luzy wystepuja na drazkach kierowniczych |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
miki4x4
Mitsumaniak Miki
Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 467 Skąd: KMY
|
Wysłany: 25-01-2011, 07:41
|
|
|
pokręć szybko kierownicą lewo-prawo na zgaszonym silniku. Krótkie, dynamiczne ruchy. Jeśli usłyszysz stuki, to na 99% listwa w przekładni. Regeneracja 300-400 zł. |
_________________ Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 25-01-2011, 08:04
|
|
|
miki4x4 każda przekładnia kierownicza ze wspomaganiem stuka na zgaszonym silniku. Jak odpalimy silnik i pompa oleju tloczy olej to nie może stukać. |
|
|
|
 |
miki4x4
Mitsumaniak Miki
Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 467 Skąd: KMY
|
Wysłany: 31-01-2011, 08:03
|
|
|
nie każda - w patrolu mi nie stuka
w lancerze mi stukała po odpaleniu również |
_________________ Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 |
|
|
|
 |
Piotras88
Forumowicz Piotras88

Auto: Mitsubishi Lancer V 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 143 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 01-02-2011, 13:24
|
|
|
Podepnę się pod temat, bo mam niestety ten sam problem ostatnio, przebieg 280kkm. Czy warto regenerować, słyszałem głosy, że po regeneracji może znowu paść w dość krótkim czasie. Orientujecie się ile można mniej więcej przejechać na zregenerowanej przekładni? |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 03-02-2011, 02:03
|
|
|
Piotras88 napisał/a: | Orientujecie się ile można mniej więcej przejechać na zregenerowanej przekładni? |
Nie ma reguły.
Wszystko zależy od "regenerującego" |
|
|
|
 |
Piotras88
Forumowicz Piotras88

Auto: Mitsubishi Lancer V 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 143 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 03-02-2011, 12:56
|
|
|
super pytam, bo kiedyś w skodzie 120stce wytrzymała mi po regeneracji z 10 tyś...
Wymieniłem końcówki i zero luzów Lancery z tych lat to jednak twarde samochody :] |
|
|
|
 |
|