Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi Legnum [MT] Projekt 86 drift team
Autor Wiadomość
borimichal 
Forumowicz

Auto: Nissan 200SX S13 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 37
Skąd: Skoczów
Wysłany: 02-07-2011, 19:33   Mitsubishi Legnum [MT] Projekt 86 drift team

Witam,jestem tutaj nowy,ale w temacie ciekawych japonczykow siedze od dawna,glownie w nissanach 200sx-mam fajnego driftcara :)
A ze byl okazyjnie do kupienia legnum w manualu to sie skusiłem.
Rok 97,z aktywnym dyfrem,gwintem teina,wydechem jasma,apexi delimiter`em,nacinanymi tarczami
i dzisiaj jak rozbierałem srodek przyuwazylem jeszcze ze na kompie mam plomby i tabliczke mines`a-ciekawe co w nim siedzi.

Jak fura przyjechała z angli to miała dziurawego ic`ka i niezyjace sprzeglo.
I tu nie wiem co zrobic z tym fantem,czy regenerowac,kupowac nowe,skladac z dwoch dociskow jeden(tylko musialbym jeszcze zalatwic drugi docisk)+przerobienie tarczy na spieka,czy kombinowac z sprzeglem od evo

Teraz trzeba walczyc z przelozeniem kierownicy na nasza strone.

troche zdjec jeszcze w całosci









wczoraj wyciagnalem silnik a dzisiaj rozebralem srodek




transfer box





dla porownania sciana eu

sciana jp

wiazka silnika

wiazka pod deska

wiazka abs`u

ciekawe co za mapa w tym kompie siedzi

trup sprzeglo

Ostatnio zmieniony przez borimichal 25-12-2013, 15:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
anwi 
Forumowicz


Auto: Galant 4x4 6a13 SingleTurbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 206
Skąd: Działdowo
Wysłany: 02-07-2011, 19:56   

tak z ciekawości da się jeszcze u nas w PL angole rejestrować??nawet po przekładce??
u nas w marcu się dowiadywałem na stacjach diagnostycznych to nikt przeglądu nie zrobi gdyż dostali takie wytyczne od wydziału komunikacji, jak to jest u Ciebie??

PS. widzę ostro za robotę się wziąłeś:)
 
 
wilk88 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 613
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 02-07-2011, 20:19   

Gratuluję nabytku, wkrótce będę zazdrościł ;) Na forum mamy wielu speców, którzy z pewnością posłużą Ci licznymi dobrymi radami, jeszcze tylko nie zdążyli się wypowiedzieć :)

Jak to jest z tymi tylnymi lotkami, bo ta Twoja jest super, a np. Juiceman ma podobną w swoim Galancie ale z prześwitem między klapą a lotką http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=555 Rożne lotki występowały w różnych wersjach?
_________________
"Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."


(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment ;)

-Mitsubishi Galant EA6W
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 02-07-2011, 20:27   

Nie chcę Cię martwić, ale jak nie masz innego magla niż ten na zdjęciu, to masz problem..... ten z blaszanej belki nijak nie pasuje do belki z Legnum, a blaszana belka nijak nie pasuje do Legnum....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
borimichal 
Forumowicz

Auto: Nissan 200SX S13 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 37
Skąd: Skoczów
Wysłany: 02-07-2011, 20:31   

Tak dzisiaj na to patrzylem i mysle ze beda wystarczaly dwa ciosy szlifierka +chwila spawania i magiel z zwyklej blaszanej kolyski bedzie pasował
co do lotki to nie mam pojecia
Co do zarejstrowania to wszystko zalezy od stacji kontroli pojazdow-ja jej dopiero bede szukał ;)
_________________
https://www.facebook.com/Projekt86DriftTeam
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 03-07-2011, 11:15   

borimichal napisał/a:
dwa ciosy szlifierka +chwila spawania i magiel z zwyklej blaszanej kolyski bedzie pasował
co do lotki to nie mam pojecia


Powodzenia przy rejestracji i przeglądzie. Chcesz zrobić porządny swap czy ulepa? Zresztą wątpie by udało się to zrobić tak jak piszesz.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 03-07-2011, 11:23   

Masz ECU modyfikowane przez tunerów MINES (japońska firma tuningowa, ciesząca sie wielką renomą). Jeden problem, jak już auto bedzie gotowe, to zalecam wizytę na rolkowni by sprawdzić, czy ustawienia z Mines'a jeszcze pasują do rzeczywistości, bo może się zdarzyć, że ecu sobie a silnik sobie i wtedy ryzykujesz wymianą silnika.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
borimichal 
Forumowicz

Auto: Nissan 200SX S13 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 37
Skąd: Skoczów
Wysłany: 03-07-2011, 14:01   

Owczar napisał/a:
borimichal napisał/a:
dwa ciosy szlifierka +chwila spawania i magiel z zwyklej blaszanej kolyski bedzie pasował
co do lotki to nie mam pojecia


Powodzenia przy rejestracji i przeglądzie. Chcesz zrobić porządny swap czy ulepa? Zresztą wątpie by udało się to zrobić tak jak piszesz.


Jakie masz doswiadczenie w mechanice samochodowej i spawaniu ze wysuwasz wnioski ze chce zrobic ulepa?
Wczoraj wstepnie poruwnujac te dwie przekladnie doszedlem do wniosku ze z zewnatrz roznia sie tylko uchwytem montazowym i zeby ja zalozyc trzeba go tylko "przekrecic".

Wiem ze mines jest japonskim tunerem,ale nie mam pojecia co moze w tym komputerze siedziec-o tym ze jest grzebany dowiedzialem sie dopiero wczoraj po wyciagnieciu go.
Pytanie czy to jest jakis wsad z gotowa mapa,czy cos w stylu jakiegos SA ?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-07-2011, 14:13   

borimichal skoro jest oryginalna przekładnia, której nie trzeba ciąć to po co?
Oczywiście zrobisz jak zechcesz :roll:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 03-07-2011, 14:19   

borimichal, wiem jakie są dokładności wykonania karoserii w samochodzie, jakie są normy odchyłek dla punktów pomiarowcyh i wiem, że takich rzeczy się po prostu nie spawa. To jest element mający bezpośredni wpływ na zbieżność i bezpieczeństwo jazdy. Jestem zdania, że w aucie można sobie pospwać wydech, nadkola i inne rzeczy nie mające przełożenia na jego geometrię.

Te uchwyty są spawane fabrycznie z odkładnością do dziesiątych części mm, w warunkach garażowych można je pospawać z dokładnością 10 krotnie gorszą.

Cytat:
borimichal skoro jest oryginalna przekładnia, której nie trzeba ciąć to po co?


Tylko ciężka do dostania, a co za tym idzie, droga :/
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 03-07-2011, 14:24   

borimichal napisał/a:

Wiem ze mines jest japonskim tunerem,ale nie mam pojecia co moze w tym komputerze siedziec-o tym ze jest grzebany dowiedzialem sie dopiero wczoraj po wyciagnieciu go.
Pytanie czy to jest jakis wsad z gotowa mapa,czy cos w stylu jakiegos SA ?

To powinieneś również wiedzieć, ze Mines robi tylko standalone ecu, nie publikuje map itd. :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
borimichal 
Forumowicz

Auto: Nissan 200SX S13 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 37
Skąd: Skoczów
Wysłany: 03-07-2011, 14:41   

Czyli skoro to jest SA,to za pomoca jakiego kabelka/puszki/oprogramowania mozna edytowac jego mape?



Co do tej przekładni to pasujaca bez przerobek jest droga,a po co przeplacac?

Ale skad wiesz ze takich rzeczy poprostu sie nie spawa?Spawales?"rozleciała" Ci sie kiedys taka spawana przekładnia?moze Twoja fura po pospawaniu takiej przekładni zostawiała cztery slady? :wink:

Nie chce sie czepiać,ale poprostu w internecie mozna spotkac wiele informacji nieprawdziwych powielanych przez innych.

Z moich doswiadczen i obserwacji wiem ze takie rzeczy mozna spawac bez wiekszych problemow i obaw o jej wytrzymałość a to ze uchwyty spawane w fabryce sa z dokladnoscia co do dziesiatej czesci mm nie ma tutaj zadnego znaczenia-zbieznosc i tak pozniej bedzie ustawiana i ewentualne małe odchylenie od normy bedzie poprawione przy zbieznosci.
_________________
https://www.facebook.com/Projekt86DriftTeam
 
 
Olivia 
Forumowicz
Pod nickiem

Auto: psujący się
Kraj/Country: Kuba
Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 28 Mar 2009
Posty: 1297
Skąd: Cisów
Wysłany: 03-07-2011, 14:48   

Wy tu gadu - gadu a ja mam pytanie do nabywcy tego egzotycznego autka 8)
Co to jest za wyświetlacz na 4-tym zdjęciu od góry przy skrzyni zmiany biegów ?
_________________
Niebiańska robota
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 03-07-2011, 14:49   

borimichal napisał/a:
Ale skad wiesz ze takich rzeczy poprostu sie nie spawa?Spawales?"rozleciała" Ci sie kiedys taka spawana przekładnia?moze Twoja fura po pospawaniu takiej przekładni zostawiała cztery slady?


Bo to jest element, który wpływa na bezpieczeństwo jazdy. Moja fura nie wie co to spawarka. A zrobisz jak uważasz. Na forum już było kilka przekładek i z tego co wiem nikt nie poszedł tą drogą. Wrzuć foto tych przekładni jak będziesz miał pod ręką.

borimichal napisał/a:
Z moich doswiadczen i obserwacji wiem ze takie rzeczy mozna spawac bez wiekszych problemow i obaw o jej wytrzymałość a to ze uchwyty spawane w fabryce sa z dokladnoscia co do dziesiatej czesci mm nie ma tutaj zadnego znaczenia-zbieznosc i tak pozniej bedzie ustawiana i ewentualne małe odchylenie od normy bedzie poprawione przy zbieznosci.


Wiem, że ewentualne korekty można zrobić na zbieżności, nawet w przypadku błędu równoległości magla do osi kół, bo nawet w tym wypadku końcówki drążków pokonają te samą drogę.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-07-2011, 15:07   

Owczar daj spokój.
Chce spawać? niech spawa - przy rejestracji sam zobaczy co będą sprawdzać :-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.