Mitsubishi Legnum [MT] Projekt 86 drift team |
Autor |
Wiadomość |
borimichal
Forumowicz
Auto: Nissan 200SX S13 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2011 Posty: 37 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: 02-07-2011, 19:33 Mitsubishi Legnum [MT] Projekt 86 drift team
|
|
|
Witam,jestem tutaj nowy,ale w temacie ciekawych japonczykow siedze od dawna,glownie w nissanach 200sx-mam fajnego driftcara
A ze byl okazyjnie do kupienia legnum w manualu to sie skusiłem.
Rok 97,z aktywnym dyfrem,gwintem teina,wydechem jasma,apexi delimiter`em,nacinanymi tarczami
i dzisiaj jak rozbierałem srodek przyuwazylem jeszcze ze na kompie mam plomby i tabliczke mines`a-ciekawe co w nim siedzi.
Jak fura przyjechała z angli to miała dziurawego ic`ka i niezyjace sprzeglo.
I tu nie wiem co zrobic z tym fantem,czy regenerowac,kupowac nowe,skladac z dwoch dociskow jeden(tylko musialbym jeszcze zalatwic drugi docisk)+przerobienie tarczy na spieka,czy kombinowac z sprzeglem od evo
Teraz trzeba walczyc z przelozeniem kierownicy na nasza strone.
troche zdjec jeszcze w całosci
wczoraj wyciagnalem silnik a dzisiaj rozebralem srodek
transfer box
dla porownania sciana eu
sciana jp
wiazka silnika
wiazka pod deska
wiazka abs`u
ciekawe co za mapa w tym kompie siedzi
trup sprzeglo
 |
Ostatnio zmieniony przez borimichal 25-12-2013, 15:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
anwi
Forumowicz

Auto: Galant 4x4 6a13 SingleTurbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 206 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 02-07-2011, 19:56
|
|
|
tak z ciekawości da się jeszcze u nas w PL angole rejestrować??nawet po przekładce??
u nas w marcu się dowiadywałem na stacjach diagnostycznych to nikt przeglądu nie zrobi gdyż dostali takie wytyczne od wydziału komunikacji, jak to jest u Ciebie??
PS. widzę ostro za robotę się wziąłeś:) |
|
|
|
 |
wilk88
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 26 Wrz 2008 Posty: 613 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 02-07-2011, 20:19
|
|
|
Gratuluję nabytku, wkrótce będę zazdrościł Na forum mamy wielu speców, którzy z pewnością posłużą Ci licznymi dobrymi radami, jeszcze tylko nie zdążyli się wypowiedzieć
Jak to jest z tymi tylnymi lotkami, bo ta Twoja jest super, a np. Juiceman ma podobną w swoim Galancie ale z prześwitem między klapą a lotką http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=555 Rożne lotki występowały w różnych wersjach? |
_________________ "Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."
(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment
-Mitsubishi Galant EA6W
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 02-07-2011, 20:27
|
|
|
Nie chcę Cię martwić, ale jak nie masz innego magla niż ten na zdjęciu, to masz problem..... ten z blaszanej belki nijak nie pasuje do belki z Legnum, a blaszana belka nijak nie pasuje do Legnum.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
borimichal
Forumowicz
Auto: Nissan 200SX S13 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2011 Posty: 37 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: 02-07-2011, 20:31
|
|
|
Tak dzisiaj na to patrzylem i mysle ze beda wystarczaly dwa ciosy szlifierka +chwila spawania i magiel z zwyklej blaszanej kolyski bedzie pasował
co do lotki to nie mam pojecia
Co do zarejstrowania to wszystko zalezy od stacji kontroli pojazdow-ja jej dopiero bede szukał |
_________________ https://www.facebook.com/Projekt86DriftTeam |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 03-07-2011, 11:15
|
|
|
borimichal napisał/a: | dwa ciosy szlifierka +chwila spawania i magiel z zwyklej blaszanej kolyski bedzie pasował
co do lotki to nie mam pojecia |
Powodzenia przy rejestracji i przeglądzie. Chcesz zrobić porządny swap czy ulepa? Zresztą wątpie by udało się to zrobić tak jak piszesz. |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 03-07-2011, 11:23
|
|
|
Masz ECU modyfikowane przez tunerów MINES (japońska firma tuningowa, ciesząca sie wielką renomą). Jeden problem, jak już auto bedzie gotowe, to zalecam wizytę na rolkowni by sprawdzić, czy ustawienia z Mines'a jeszcze pasują do rzeczywistości, bo może się zdarzyć, że ecu sobie a silnik sobie i wtedy ryzykujesz wymianą silnika. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
borimichal
Forumowicz
Auto: Nissan 200SX S13 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2011 Posty: 37 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: 03-07-2011, 14:01
|
|
|
Owczar napisał/a: | borimichal napisał/a: | dwa ciosy szlifierka +chwila spawania i magiel z zwyklej blaszanej kolyski bedzie pasował
co do lotki to nie mam pojecia |
Powodzenia przy rejestracji i przeglądzie. Chcesz zrobić porządny swap czy ulepa? Zresztą wątpie by udało się to zrobić tak jak piszesz. |
Jakie masz doswiadczenie w mechanice samochodowej i spawaniu ze wysuwasz wnioski ze chce zrobic ulepa?
Wczoraj wstepnie poruwnujac te dwie przekladnie doszedlem do wniosku ze z zewnatrz roznia sie tylko uchwytem montazowym i zeby ja zalozyc trzeba go tylko "przekrecic".
Wiem ze mines jest japonskim tunerem,ale nie mam pojecia co moze w tym komputerze siedziec-o tym ze jest grzebany dowiedzialem sie dopiero wczoraj po wyciagnieciu go.
Pytanie czy to jest jakis wsad z gotowa mapa,czy cos w stylu jakiegos SA ? |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-07-2011, 14:13
|
|
|
borimichal skoro jest oryginalna przekładnia, której nie trzeba ciąć to po co?
Oczywiście zrobisz jak zechcesz |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 03-07-2011, 14:19
|
|
|
borimichal, wiem jakie są dokładności wykonania karoserii w samochodzie, jakie są normy odchyłek dla punktów pomiarowcyh i wiem, że takich rzeczy się po prostu nie spawa. To jest element mający bezpośredni wpływ na zbieżność i bezpieczeństwo jazdy. Jestem zdania, że w aucie można sobie pospwać wydech, nadkola i inne rzeczy nie mające przełożenia na jego geometrię.
Te uchwyty są spawane fabrycznie z odkładnością do dziesiątych części mm, w warunkach garażowych można je pospawać z dokładnością 10 krotnie gorszą.
Cytat: | borimichal skoro jest oryginalna przekładnia, której nie trzeba ciąć to po co? |
Tylko ciężka do dostania, a co za tym idzie, droga :/ |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 03-07-2011, 14:24
|
|
|
borimichal napisał/a: |
Wiem ze mines jest japonskim tunerem,ale nie mam pojecia co moze w tym komputerze siedziec-o tym ze jest grzebany dowiedzialem sie dopiero wczoraj po wyciagnieciu go.
Pytanie czy to jest jakis wsad z gotowa mapa,czy cos w stylu jakiegos SA ? |
To powinieneś również wiedzieć, ze Mines robi tylko standalone ecu, nie publikuje map itd. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
borimichal
Forumowicz
Auto: Nissan 200SX S13 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2011 Posty: 37 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: 03-07-2011, 14:41
|
|
|
Czyli skoro to jest SA,to za pomoca jakiego kabelka/puszki/oprogramowania mozna edytowac jego mape?
Co do tej przekładni to pasujaca bez przerobek jest droga,a po co przeplacac?
Ale skad wiesz ze takich rzeczy poprostu sie nie spawa?Spawales?"rozleciała" Ci sie kiedys taka spawana przekładnia?moze Twoja fura po pospawaniu takiej przekładni zostawiała cztery slady?
Nie chce sie czepiać,ale poprostu w internecie mozna spotkac wiele informacji nieprawdziwych powielanych przez innych.
Z moich doswiadczen i obserwacji wiem ze takie rzeczy mozna spawac bez wiekszych problemow i obaw o jej wytrzymałość a to ze uchwyty spawane w fabryce sa z dokladnoscia co do dziesiatej czesci mm nie ma tutaj zadnego znaczenia-zbieznosc i tak pozniej bedzie ustawiana i ewentualne małe odchylenie od normy bedzie poprawione przy zbieznosci. |
_________________ https://www.facebook.com/Projekt86DriftTeam |
|
|
|
 |
Olivia
Forumowicz Pod nickiem
Auto: psujący się
Kraj/Country: Kuba
Pomogła: 3 razy Dołączyła: 28 Mar 2009 Posty: 1297 Skąd: Cisów
|
Wysłany: 03-07-2011, 14:48
|
|
|
Wy tu gadu - gadu a ja mam pytanie do nabywcy tego egzotycznego autka
Co to jest za wyświetlacz na 4-tym zdjęciu od góry przy skrzyni zmiany biegów ? |
_________________ Niebiańska robota |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 03-07-2011, 14:49
|
|
|
borimichal napisał/a: | Ale skad wiesz ze takich rzeczy poprostu sie nie spawa?Spawales?"rozleciała" Ci sie kiedys taka spawana przekładnia?moze Twoja fura po pospawaniu takiej przekładni zostawiała cztery slady? |
Bo to jest element, który wpływa na bezpieczeństwo jazdy. Moja fura nie wie co to spawarka. A zrobisz jak uważasz. Na forum już było kilka przekładek i z tego co wiem nikt nie poszedł tą drogą. Wrzuć foto tych przekładni jak będziesz miał pod ręką.
borimichal napisał/a: | Z moich doswiadczen i obserwacji wiem ze takie rzeczy mozna spawac bez wiekszych problemow i obaw o jej wytrzymałość a to ze uchwyty spawane w fabryce sa z dokladnoscia co do dziesiatej czesci mm nie ma tutaj zadnego znaczenia-zbieznosc i tak pozniej bedzie ustawiana i ewentualne małe odchylenie od normy bedzie poprawione przy zbieznosci. |
Wiem, że ewentualne korekty można zrobić na zbieżności, nawet w przypadku błędu równoległości magla do osi kół, bo nawet w tym wypadku końcówki drążków pokonają te samą drogę. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-07-2011, 15:07
|
|
|
Owczar daj spokój.
Chce spawać? niech spawa - przy rejestracji sam zobaczy co będą sprawdzać |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
|