4G15 dolot i przelot czy warto? |
Autor |
Wiadomość |
jerzyk1
Forumowicz

Auto: colt 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2011 Posty: 203 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 03-12-2011, 20:18 4G15 dolot i przelot czy warto?
|
|
|
Witam, posiadam colta c50 silnikiem 4G15 V8 84HP.
Czy jest sens zrobic dolot ze stozkiem i przelotowy układ wydechowy 2 calowy zakonczony tylko tlumikiem koncowym? bedzie zauwazalny skok mocy, czy tylko zyskam tzw sportowe brzmienie? |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 03-12-2011, 20:43
|
|
|
możesz nawet stracić na tym bardziej niż zyskać w turbodoładowanym silniku taki zabieg możne znacząco podnieść osiągi ale w wolnossaku można prędzej doprowadzić do pogorszenia osiągów takimi zabiegami |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
jerzyk1
Forumowicz

Auto: colt 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2011 Posty: 203 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 03-12-2011, 22:30
|
|
|
To jak w prosty sposób moge podniesc troche moc? |
_________________ COLT C52 USA |
|
|
|
 |
Pieraś
Mitsumaniak

Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 1203 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 03-12-2011, 22:52
|
|
|
szczerze? nie ma szans by zrobic to w prosty sposob ... jedynie, ktory moglby sie wydawac prosty to np. zmiana mapy wtryskow itp. ale nie zyskasz nic wartego zachodu.
prawda, do ktorej ja juz dojrzalem to taka ... chcesz wiecej mocy? kup lepsze auto, niestety. |
_________________ Szybki Lopez. |
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 04-12-2011, 11:55
|
|
|
Z wolnossącymi jest ciężko.
-odchudzić koło zamachowe i dokładnie wyważyć ( bez wyważania nie ma sensu montować)
-zmiana wałka rozrządu
-może splanować głowice
- kolektor 4-1
-dolot
-wydech
-strojenie
Tyle można w wolnossącym zrobić ale i tak cudów się nie spodziewaj bo to tylko 1,5 8V
http://www.ben9166.com/20...om-mild-to.html |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 |
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 04-12-2011, 11:55
|
|
|
Z wolnossącymi jest ciężko.
-odchudzić koło zamachowe i dokładnie wyważyć ( bez wyważania nie ma sensu montować)
-zmiana wałka rozrządu
-może splanować głowice
- kolektor 4-1
-dolot
-wydech
-strojenie
Tyle można w wolnossącym zrobić ale i tak cudów się nie spodziewaj bo to tylko 1,5 8V
http://www.ben9166.com/20...om-mild-to.html
Jak usunąć post ? |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 |
|
|
|
 |
pucek
Nowy Forumowicz DIY EFI
Auto: 2 Hondy i SpaceWagon
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 27 Skąd: Aalesund
|
Wysłany: 04-12-2011, 21:30
|
|
|
Kamil_Ziomek napisał/a: | Z wolnossącymi jest ciężko.
-odchudzić koło zamachowe i dokładnie wyważyć ( bez wyważania nie ma sensu montować)
|
Jezeli to auto ma byc streetowe i do tego ma miec wysoki stopien kompresji (np. 10:1 i wiecej) to ja bym sobie odpuscil.Mam takie auto i powiem wam ,ze tragicznie sie tym jezdzi w korkach, co z tego ,ze troche szybciej sie wkreca... |
|
|
|
 |
jerzyk1
Forumowicz

Auto: colt 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2011 Posty: 203 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 05-12-2011, 00:01
|
|
|
Pieraś napisał/a: |
prawda, do ktorej ja juz dojrzalem to taka ... chcesz wiecej mocy? kup lepsze auto, niestety. |
szczerze wolał bym juz robic swapa bo wyrwalem colta C50 w orginalnej wersji USA (klima, automatycznie zapinane pasy itp.) ze sprzedaz nie wchodzi w gre.
Koles zrobil tez w colcie ale CA0 1.6 101HP bodajze, przelot 2 calowy z zostawionym koncowym tlumiekiem i mowi ze jest odczuwalna roznica. Czy z tym silnikiem bedzie tak samo? |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 05-12-2011, 03:28
|
|
|
dobrze dobrany tłumik końcowy pomoże źle dobrany pogorszy sprawę tyle mogę powiedzieć bliżej tego nie wyjaśnię bo bardziej w temacie silników uturbionych jestem to tylko tyle co słyszałem od ludzi co modyfikowali swoje wolnossaki temat musisz zgłębić indywidualnie |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
|