 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
2500 km za mną |
Autor |
Wiadomość |
KrisKros [Usunięty]
|
Wysłany: 30-10-2006, 13:31 2500 km za mną
|
|
|
Chciałbym podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami dotyczacymi użytkowania Cari. Póki co przez miesiąc przejechałem 2500km. Autko pali mi ok 6,5l w mieście i ok 5,8 na trasie. Nie szaleję ale i nie jeżdże "dziadkowato". Komfort - raj nic dodać nie do porównania z puntem. Silnik jest ok pod względem mocy i elastycznosci. Czasem zakopci jak mu przycisnę ale doczytałem się że jest to naturalne w dieslach. Można nim jechać i nie czuć zmęczenia. Duzy minus - jest głośny (mam wrażenie że jest głośniej niż było) wydech niby szczelny ale coś mi rezonansuje basowo nie wiem czy tak ma być?? W jakimś poście na technicznym było też info o odgłosie jak u grzechotnika - jakby zawory grały - potwierdzam też tak mam i mnie to wnerwia . Ostatnio wałkowany temat zarówek - potwierdzam lampy w Cari są cienki ale załozyłem żarówki night g... Philipsa i jest troszkę lepiej. Niestety do Cari po lifcie nie ma soczewkowych na jakimkolwiek rynku . Póki co z problemów wychwyciłem - problem z włączeniem przeciwmgielnych - włącznik coś pstryka - ewidentnie nieużywany prezełącznik - do zrobienia później, raz niestety nie chciał mi zapalić. Co ciekawe po wygaśnięciu kontrolek (żarowe również) a on nic - nie chciał zapalić a kontrolka silnika nawet nie błysła. Zakrecil a że nie zapalił to odpaliłem ponownie i było ok. Czy ktoś ma zdjęcie gdzie co jest w tym silniku? EGR, itp. Jak rozpoznać czy wynmienione były świece zarowe - jak je skontrolować?
Pozdr
Krzysztof |
|
|
|
 |
kris_S [Usunięty]
|
Wysłany: 03-11-2006, 23:44
|
|
|
Na Twoim miejscu sprawdził bym świece żarowe. Mój mechanik zrobił to używając po prostu żarówki i dwóch kabli. Sprawna świeca zamykała obwód. Poprzedniej zimy moja Cari też nie chciała palić na dotyk a przy -20 to już pare razy musiałem zakręcić. Okazało się, że 3 świece były spalone po wymianie jak ręką odjął. Co do wrażeń audio w trakcie jazy dieselkiem to potwierdzam, trzeba raczej z włączonym radiem. Pocieszę Cię jednak, że na przykład w Focusie jest dużo gorzej, to samo w Octawi a te auta są przeciez z podobnego pułapu cenowego. Ciekawy jestem jak z regulacją tego silnika. Na przykład luz zworowy. Może coś by pomogło?
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
|
|