Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Carisma DID 102km przyspieszenie
Autor Wiadomość
kamil9550 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 11
Skąd: kutno
Wysłany: 13-02-2011, 19:32   Carisma DID 102km przyspieszenie

Witam serdecznie! Jestem posiadaczem takiej carismy jak w opisie i mam pytanie. Jak te auto prawidłowo powinno reagować na przyspieszenie? Od jakich obrotów załącza się turbo? W mojej carismie to tak dopiero od 2300obr/min cos zaczyna się dziać, czuć jakąś moc. Ale to tez tylko tak do 3 biegu. Na 4 to już nie za ciekawie przyspiesza. Nawet jak pedał w podłogę się wcisnie.Moze te motory tak mają?Jeszcze zauważyłem ze płynu chłodniczego trochę ubywa. Tak prawie cały zbiorniczek wyrównawczy na 2 miesiące.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-02-2011, 19:37   

Może pompa wodna kończy żywot, może turbina także powoli odmawia posłuszeństwa, może zapieka się zawór WasteGate, można gdybać.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
kamil9550 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 11
Skąd: kutno
Wysłany: 13-02-2011, 20:32   

Pompa nowa wymieniana razem z rozrządem więc raczej jest ok.Gdzie jest ten zawór WasteGate? jak można go sprawdzić?Czy ta turbina nie powinna się załączać od 1800obr/min?albo przy mocnym wciśnięciu gazu?Martwi mnie też torchę ten wyciek płynu nie widas zadnych śladów.Jakby ktoś miał jeszcze jakieś pomysły to proszę pisać
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-02-2011, 20:45   

Jeżeli płyn wycieka, to gdzieś ślady muszą być, a prace silnika warto sprawdzić względem parametrów rzeczywistych.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
kamil9550 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 11
Skąd: kutno
Wysłany: 13-02-2011, 21:09   

wydaje mi się też że jak są niskie temperatury i sielnik jest niedogrzany to jakby trochę lepiej sie zbierał.Zauważyłem jeszcze że czasem jak wrzucę na luz w trakcie jazdy to obroty zaczynają falowac tak przez chwile.Miedzy 800-1100obr.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-02-2011, 21:51   

kamil9550 napisał/a:
wydaje mi się też że jak są niskie temperatury i sielnik jest niedogrzany to jakby trochę lepiej sie zbierał.
Normalka, inna gęstośc powietrza oraz reszta parametrów z tym związanych i autko lepiej jeździ
kamil9550 napisał/a:
Zauważyłem jeszcze że czasem jak wrzucę na luz w trakcie jazdy to obroty zaczynają falowac tak przez chwile.Miedzy 800-1100obr.
Trzeba podpiac pod kompa sprawdzić byłe lub obecne kody błedów i parametry rzeczywiste.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
kamil9550 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 11
Skąd: kutno
Wysłany: 14-02-2011, 18:19   

pod kompem już był sprawdzany i nie ma błędów.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 14-02-2011, 18:28   

To trzeba jeszcze raz sprawdzić, ale tym razem pomiary pracy rzeczywistej.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.