Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Colt 1.3 95' obroty faluja bardzo wysoko
Autor Wiadomość
giant47 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.3 95'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 3
Skąd: Poznań
Wysłany: 11-02-2011, 19:03   [CA1A 1.3] Colt 1.3 95' obroty faluja bardzo wysoko

Witam
mam dosc spory problem z moim coltem 1.3 95'
po zakupie padl aparat zaplonowy, zostal wymieniony jak i swiece oraz kable.zaplon byl wyregulowany. po tych zabiegach wszystko bylo cacy - mechanik powiedzial ze silniczek krokowy tez jest do wymiany ale nie trzeba tego robic gdyz jego bledy byly praktycznie niezauwazalne ( czasami leciutko zafalował) . 2 dni temu zrobilem traske 700km z czego jakies 300 ok 150-160 km\h. Po powrocie zatrzymalem sie na swiatlach a silnik zaczal mocno falowac jakbym dodawal gazu z czestotliwoscia ok 2 sekund. Teraz po odpaleniu wchodzi na bardzo wysokie obroty i po minimalnym wzroscie temperatury zaczyna bezustannie falowac.
Mial ktos moze podobny problem?
POMOCY!!!
 
 
Mani3k 
Forumowicz

Auto: Space Wagon '90r GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 34
Skąd: Chełm
Wysłany: 12-02-2011, 08:46   

tak ja mam dokladnie taki sam problem :)

i wsumi nic nie pomoge a jedynie dołącze sie do tematu, dodam także ze podejrzewam po uprzedniej lekturze forum, ze jest to ewidentnie silniczek krokowy (chyba jest u mnie martwy) bo nawert po odpieciu od niego kostki zasilajacej nic sie nie zmienilo a nawet nie zaswiecil sie check, slowem czy podpiety czy odpiety nic sie nie zmienia, pytanie teraz do znawców czy to normalne by nic sie niezmienialo (check lub obroty?)

i jescze jedno czy istnieje mozliwosc reanimacji krokowca, nie chodzi mi oczyszczenie bo u mnie juz lsni jak nowy, chodzi mi o to czy da sie reanimowac elektrycznie.


pozdrooo
_________________
Colt 1,6 '95r GLXi; Lancer 1,5 '89r GLXi; Colt 1,3 '92r GLi; Space Wagon 2,0 '90r GLXi
 
 
apple1910 
Mitsumaniak

Auto: Galant99 2,5 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 70
Skąd: Kutno
Wysłany: 12-02-2011, 19:18   Obroty

A mój problem z obrotami jest taki że jak włączę światła dmuchawę itd. obroty spadają do ok. 500... Alternator , akumulator , regulator napięcia są ok ...Jak silnik jest rozgrzany i chcę ruszyć z samego sprzęgła to ma problem... proszę o pomoc...
_________________
JABKO
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 12-02-2011, 21:21   

Panowie spróbujcie zaprogramować ECU, bo wydaję mi się, że w tym tkwi problem: http://forum.mitsumaniaki...p=824357#824357
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
tttwm 
Mitsumaniak
Niepoważny

Auto: CA4A 1.6 16V 1993 r. GLXI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 352
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-02-2011, 12:08   

andrew84 napisał/a:
Panowie spróbujcie zaprogramować ECU

nigdy nie spotkałem się aby programowanie ecu uzdrowiło silnik. Przy mrozach co noc wyjmuję aku z samochodu i nie programuję tylko wsadzam odpalam i ruszam. Obroty mogą być wyższe minimalnie (+/- 200-300) po przejechaniu kilku km ustawiają się samemu.

Kiedyś czytałem że problem z obrotami to może być silniczek krokowy, ale odpięcie go powinno dać jakiś skutek, niekoniecznie w postaci kontrolki CE, ale obroty powinny się uspokoić (ale piszę to z pamięci bo problemu nie miałem).
Moża najprościej zacząć od wymrugania błędów na kompie, (może kondensatory też wołają o pomoc), to nic nie kosztuje a coś się wykluczy.
_________________

Chcesz skrytykowac gaz - przeczytaj!!!!
 
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 15-02-2011, 12:16   

apple1910 napisał/a:
A mój problem z obrotami jest taki że jak włączę światła dmuchawę itd. obroty spadają do ok. 500... Alternator , akumulator , regulator napięcia są ok ...Jak silnik jest rozgrzany i chcę ruszyć z samego sprzęgła to ma problem... proszę o pomoc...

Krokowy nie podbija obrotów - tam szukaj przyczyny
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
giant47 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.3 95'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 3
Skąd: Poznań
Wysłany: 15-02-2011, 12:37   

witam
przyczyna jest krokowy. wymienilem wczoraj krokowy i wszystko ustalo, a ze wymienilem krokowy razem z przepustnica to teraz przy chamowaniu obroty dosc mocno spadaja. mam nadzieje ze czyszczenie przepustnicy i regulacja obrotow pomoze. dam znac.
pozdrawiam i dzieki za zainteresowanie.
 
 
cleoSS 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubischi Colt 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 53
Skąd: Raniżów
Wysłany: 20-02-2011, 13:03   

Wiatam nie chce zakladac nowego tematu ale chodzi o silnik 4g93 i jego obroty. Sek w tym ze jak byla mala dziurka w wydechu wszystko bylo pieknie cacay, ale troszke pierdzialo wiec wziolem migomata i spawam ale wczesniej odpiolem AKU. Po pospawaniu wszystko wygladalo dobrze ale jak sie przejechalem i wrzucam luz to obroty faluja w granicach 500-600 ale silnik nie gasnie a jak autko stoi w miejscu to obroty gitara 900 i nawet jak sie przygazuje to wracaja do normy. Przypominam rzecz sie dzieje w czsie jazdy na luzie. Prosze o sugestie :mrgreen:
 
 
FTOrek 
Forumowicz

Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 668
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 20-02-2011, 13:21   

Naucz go chodzić.Do spawania odłączyłeś aku i to jest przyczyna-tak myślę
_________________
161261
 
 
cleoSS 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubischi Colt 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 53
Skąd: Raniżów
Wysłany: 20-02-2011, 14:44   

odpiolem aku tzn. plus. Jak wymienialme tlumik i spawalem to nic mu nie bylo tylko teraz jak mala dziuke zaspawalem zaczelo mu sie falowanie :x
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 20-02-2011, 15:44   

cleoSS odepnij jeszcze raz minusowy przewód i musisz nauczyć go obrotów. Masz tu tą procedurę jak to ma mniej więcej wyglądać: http://forum.mitsumaniaki...0&highlight=ecu Zrobisz to na pewno problem zniknie. Powodzenia :wink:
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
giant47 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.3 95'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 3
Skąd: Poznań
Wysłany: 21-02-2011, 00:33   

witam ponownie
czyszczenie przepustnicy znacznie pomoglo lecz teraz przy zwolnieniu obroty spadaja dopiero po kilku sekundach.
czy programowanie w taka temperature ma sens?
i moze wie ktos w jakiej kolejnosci regulowac obroty ?
pozdrawiam
 
 
Endriuuck 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt Cao 92'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 11
Skąd: Kielce
Wysłany: 22-02-2011, 10:11   

a gdzie sie odpina silnik krokowy tzbn kostke?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.