Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9DI-D] nie chce zapalić po wymianie filtra paliwa
Autor Wiadomość
mentos1 
Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 45
Skąd: 3city
Wysłany: 10-02-2011, 19:15   [Cari 1.9DI-D] nie chce zapalić po wymianie filtra paliwa

.. chciałem dobrze.. dzis wymieniłem filtr paliwa na nowy i po tej operacji samochód pochodził 30 sekund i zgasł ... nie mogę go teraz zapalić ... trzeba to jakoś odpowietrzyć , bo już probowałem na wiele sposobów i niestety bez rezultatu
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 10-02-2011, 19:33   

Trzeba odpowietrzyć, no i połechtać troche.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
mentos1 
Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 45
Skąd: 3city
Wysłany: 10-02-2011, 19:52   

a jak sie odpowietrza ?:) za pomocą tej śruby u góry filtra ?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 10-02-2011, 19:55   

Za pomocą plastykowej śrubki na górze obudowy filtra ;-) tyle, że musisz wpierw napompowac paliwa
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
lesiom0 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 24
Skąd: Lublin
Wysłany: 10-02-2011, 20:41   

Wykręć lekko śrubę na górze filtra i pompuj pompka aż zacznie lecieć paliwo i zakręć z powrotem. Ale jak ci zgasł po wymianie filtra to znaczy ze masz zapowietrzony cały układ. Więc poluzuj czujnik na szynie paliwowej i kręć rozrusznikiem aż pojawi się paliwo. Zakręć i powinien odpalić. Całkowicie odpowietrzy się jak silnik sobie popracuje dłużej lub przejedziesz kawałek.
_________________
Lesio
Carisma DI-D
 
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-02-2011, 20:59   

lesiom0 napisał/a:
Więc poluzuj czujnik na szynie paliwowej i kręć rozrusznikiem aż pojawi się paliwo.

NIe jest to dobry sposób. Niewłaściwe dokręcenie czujnika ciśnienia może go uszkodzić. Powinno wystarczyć pompowania ręczną pompką. Broń Boże kręcić rozusznikiem do skutku! Pompa CP1 tego nie lubi! Jeśli wciąż się zapowietrza to trzeba sprawdzić czy nie jest zawinięta uszczelka obudowy filtra.
_________________

 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 10-02-2011, 21:08   

Pompowanie pompką w zupełności wystarczy. Też mi się SS did zapowietrzył po wymianie filtra, ale podpompowałem i wszystko gra.
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 14-02-2011, 07:17   

Jak się wymienia filtr paliwa to trzeba go zalać ropą , zamknąć puchę i dopiero odpalać.

Teraz pompowąć pompką .
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.