[CB4 1.6] Cieplejszy nawiew przy skręcie |
Autor |
Wiadomość |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 16-02-2011, 14:46 [CB4 1.6] Cieplejszy nawiew przy skręcie
|
|
|
Dzisiaj miałem do czynienia z dziwną sytuacją. Podczas jazdy miałem ustawioną maksymalną temperaturę z nagrzewnicy i przy ostrych skrętach (ok. 90 stopni) powietrze lecące z nawiewów stawało się jeszcze cieplejsze... O co tu chodzi?!?! Płynu nie ubywa, poziom maksymalny w zbiorniczku wyrównawczym, żadnych innych niepokojących objawów nie zauważam. |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
LanciGD
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer GLI 1.3 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 29 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 17-02-2011, 14:16
|
|
|
Hmm sprawdź może na zimnym silniku czy chłodnica jest pełna.. taka sugestia amatora |
_________________ Czy w życiu zawsze musi być coś za coś?
Kontakt - 515969195
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 18-02-2011, 12:12
|
|
|
Normalne, nigdy wcześniej tego nie zauważyłeś? |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 18-02-2011, 14:22
|
|
|
Hugo napisał/a: | Normalne, nigdy wcześniej tego nie zauważyłeś? |
W sumie nie, może dlatego że miałem zły termostat i nigdy nie miałem maksymalnej osiągalnej temperatury-leciało letnie powietrze. Czyli nie przejmować się, git:]
LanciGD napisał/a: | Hmm sprawdź może na zimnym silniku czy chłodnica jest pełna.. |
Pełniuteńka;-) |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
j-rules
Mitsumaniak devil inside

Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1422 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 21-02-2011, 18:36
|
|
|
a umie ktos wytlumaczyc od czego to zalezy? |
_________________ Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 |
|
|
|
 |
archi_voo
Mitsumaniak electropope

Auto: CB4W 1996, CB4W 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 108 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 02-03-2011, 23:13
|
|
|
ja mam tak zawsze i bardziej kojarzyłem to z nagłym zwalnianiem np. takim jak do zakrętu 90 stopni objaw tłumaczę sobie tym, że w pędzie mroźnego powietrza chłodzenie jest samoistne, aż tu nagle stajemy i temp wzrasta. i tyle. mogę się mylić ale to najprostsza przyczyna jaka przychodzi mi do głowy. |
_________________  |
|
|
|
 |
|