| [2G 95-99] czyszczenie przepustnicy | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | DevilNS [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-10-2007, 21:53   [2G 95-99] czyszczenie przepustnicy |   
 |  
               | 
 |  
               | mam pytanko jak sie za to zabrac w 2g eclipsa silnik 420a, niestety nie ma u mnie w zadnym sklepie specialnego srodka do czyszczenia przepustnicy, czym jeszcze mozna to przeczyscic ? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mitutoyo [Usunięty]
 
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DevilNS [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-10-2007, 08:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | a jak sie za to zabrac w 2g i czego unikac ? nie chce czegos zepsuc a nigdy tego nie robilem |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tomasz82   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Colt c58 gti 2.0
 Zaproszone osoby: 5
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 15 razy
 Dołączył: 12 Gru 2006
 Posty: 677
 Skąd: RAWA MAZ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-10-2007, 09:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nic nie uszkodzisz,tylko nie odkręcaj wszystkiego od przepustnicy odkręć tylko rurę dolotu  .Ja czyszczę nie odkręcając przepustnicy od kolektora ssącego.i jeszcze niczego nie uszkodziłem .   |  
				| _________________ Colt c58 gti 2.0
 
 Nissan interstar 2.5 cdti
 Fiat Albea (firma)
 Honda TRX250 (qadomania)
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | GOLDI [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-10-2007, 18:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | dobra panowie  czyli jak to czscimy dokladnie krok po kroku :>?  sciagamy rure dolotu i ladujemy tego plynu ile wlezie? czy jak :>? po odpaleniu samochodu nic sie nie stanie ? ten plyn nie ma negatywnych skutkow? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mitutoyo [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-10-2007, 23:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ten plyn nie ma negatywnych skutkow jesli chodzi o dostanie sie do silnika ale powinno sie zatkac ten otworek widoczny w srodku na dole zaraz przed klapką  przepustnicy, taki trapezoidalny, tam nie powinien splywac plyn. Zdejmijcie trąbe słonia, otworzcie palcem klapke przepustnicy i spsikajcie klapke (glownie krawedzie) oraz powierzchnie walcowa wkolo,pierwszy raz delikatnie (nie tak zeby plywalo). Zostawcie na chwile i po paru minutach sprobujcie jakas szmatka powycierac syf rozpuszczony przez ten preparat.Gdy juz nie bedzie sie nic nowego na szmatce pojawiac, powtornie spsikajcie te same rejony i ponówcie akcję , wykonujcie te czynnosci do momenu gdy nie stwierdzicie nowego brudu na szmatce przy kolejnym czyszczeniu. Jesli bardzo ktos sie boi ze ten czyszczacy specyfik jest nieodpowiedni dla silnika,mozna zostawic przepustnice otwatra na pewien czas celem wyparowania resztek czyściwa. Nie zapomnijcie pozniej odkryc tego trapezoidalnego otworku (zdjecie izolacji, wyciagniecie gumy do żucia , czy co tam jeszcze wymyslicie). Po poprawnym wyczyszczeniu brudnej przepustnicy powinny sie Wam podniesc wolne obroty czyli regulacja na nowo. Powodzenia!! |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kicek86   Mitsumaniak
 
 Auto: Mitsubishi Eclipse 97'
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 9 razy
 Dołączył: 08 Gru 2009
 Posty: 149
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-02-2011, 08:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czy tam gdzie się krokowy znajduje też się czyści przepustnicę? Jeżeli tak to czy można tam bez żadnego zahamowania psikać środkami? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zenek_bb   Mitsumaniak
 Moderator
 
  
 Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 33 razy
 Dołączył: 11 Kwi 2009
 Posty: 975
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-02-2011, 13:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | tak, wymontuj krokowego i jego oring pierw, jak masz wyjętą przepustnicę to możesz jeszcze odkręcić całą dolną komorę od głównej przepustnicy, wtedy dokładniej wszystko oczyścisz, montujesz uszczelkę tej komory na wazelinie, oring krokowego i uszczelkę przepustnicy też, ale tylko trochę je natłuszczając, nie waląc tego bóg wie ile, da Ci możliwość odklejenia przepustnicy kiedyś bez zerwania uszczelki, oraz polepszy uszczelnienie |  
				| _________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
 
  <-Kliknij, pooglądaj : ) Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
   Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
 Nie zawiedziesz się na mnie tato...
 Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
 Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Dziumek   Forumowicz
 
 Auto: avenger.silnik 420a eclipse
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 31 Maj 2010
 Posty: 46
 Skąd: Olkusz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-02-2011, 17:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pamiętaj że w silnniku 420a nie ustawa sie obrotów  żadmymi śrubkami itp  tylko odłaczasz aku  czekasz chwile podłączasz  i odpalasz na jałowych obrotach ma chodzic dopuki nie włączy sie wentylator .  i z obrotami  powinno byc git .ps odpal i zostaw nie dodawaj gazu nie włanczaj nic co pobiera prąd .pozdrawiam   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kicek86   Mitsumaniak
 
 Auto: Mitsubishi Eclipse 97'
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 9 razy
 Dołączył: 08 Gru 2009
 Posty: 149
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-02-2011, 17:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | 4G63 mam  nie będę zdejmować przepustnicy, spróbuję się dostać tylko ściągając dolot i postaram się wyczyścić jak najwięcej |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | barteski   Forumowicz
 
 Auto: 1G TURBO     1G N/A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 6 razy
 Dołączył: 18 Lis 2009
 Posty: 264
 Skąd: okolice WROCŁAWA
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-02-2011, 21:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | kicek86, popryskaj porządnie i poczekaj pare minut potem raz jeszcze i wtedy czyszczenie lepiej schodzi jak sie namoczy... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zenek_bb   Mitsumaniak
 Moderator
 
  
 Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 33 razy
 Dołączył: 11 Kwi 2009
 Posty: 975
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-02-2011, 00:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | obroty 2G w pigułce, niestety zniechęcającej... 
 http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=61141
 |  
				| _________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
 
  <-Kliknij, pooglądaj : ) Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
   Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
 Nie zawiedziesz się na mnie tato...
 Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
 Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |