evo 3 z kierownicą po lewej. |
Autor |
Wiadomość |
matunio20
Forumowicz

Auto: Hyundai Lantra 1.8 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 1329 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 19-02-2011, 19:55 evo 3 z kierownicą po lewej.
|
|
|
Witam. Brat wkrótce wyjeżdża do Szwajcarii i mówi że przyjedzie EVO 3, i moje pytanie, czy 3 było seryjnie z kierownicą po lewej stornie? bo gdzieś, kiedyś wyczytałem, że do 4 generacji szły tylko angliki. Proszę o odpowiedz. |
_________________ http://forum.mitsumaniaki...p=818325#818325
komentować lendrynę!
Barwy narodowe
 |
Ostatnio zmieniony przez matunio20 19-02-2011, 22:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-02-2011, 20:53
|
|
|
Były EVO III z kierownicą po lewej. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
matunio20
Forumowicz

Auto: Hyundai Lantra 1.8 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 1329 Skąd: Zamość
|
|
|
|
 |
_Slawek_
Mitsumaniak

Auto: E-DE3A, 5FNRL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Lis 2006 Posty: 1870 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 20-02-2011, 10:53 Re: evo 3 z kierownicą po lewej.
|
|
|
matunio20 napisał/a: | bo gdzieś, kiedyś wyczytałem, że do 4 generacji szły tylko angliki. | Tako rzecze np. wikipedia, ale nikt tam wprost nie napisał, że nie było 3-ki LHD, można się tylko domyślać
"The Evolution was originally intended only for Japanese markets, but demand on the "grey import" market led the Evolution series to be offered through Ralliart dealer networks in the United Kingdom and in various European markets from around 1998."
Zresztą wikipedia to nie zawsze jest pewne źródło wiedzy Czyli pozostaje kopać głębiej i/lub słuchać/czytać naszych forumowych evo-ekspertów |
|
|
|
 |
matunio20
Forumowicz

Auto: Hyundai Lantra 1.8 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 1329 Skąd: Zamość
|
|
|
|
 |
evjann
Nowy Forumowicz
Auto: lancer evo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 30 Skąd: PL
|
Wysłany: 04-03-2011, 20:42
|
|
|
od e5 były LHD ale też mało |
|
|
|
 |
matunio20
Forumowicz

Auto: Hyundai Lantra 1.8 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 1329 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 05-03-2011, 09:24
|
|
|
aha... kurde, szkoda, a jaki jest koszt przekładki na LHD? chodzi mi o same części, bo sami byśmy przełożyli, czy podejdą części ze zwykłego lancera? |
_________________ http://forum.mitsumaniaki...p=818325#818325
komentować lendrynę!
Barwy narodowe
 |
|
|
|
 |
LEWY
Mitsumaniak

Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 516 Skąd: Prabuty/Gdynia
|
Wysłany: 05-03-2011, 11:01
|
|
|
Ja jeszcze się nie zawiodłem na częściach z mojego lancera,
wszystko do tej pory pasuje.
Deska nie różni się niczym z samochodu który ma 75koni a tym który ma ich trochę więcej.
Najlepszym wyjściem jest mieć całe, uderzone
auto dawce,
bo nawet robiąc sobie tysiąc list i tak nie ma szans na spisanie wszystkiego
choćby takie drobiazgi jak np. linki do otwierania bagażnika i wlewu paliwa.
Koszt pojedynczego kupowania gratów do przekładki, to pewnie jak by tak posiedzieć na allegro to z 2-3tys.
a za tyle to już można kupić colta, lancera z zajechanym silnikiem. |
_________________
 |
|
|
|
 |
matunio20
Forumowicz

Auto: Hyundai Lantra 1.8 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 1329 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 05-03-2011, 14:17
|
|
|
ha. tylko wtedy trochę kiepsko z przełożeniem kierownicy, bo evo ma chyba tak, że lekko się skręca o auto mocno reaguje? |
_________________ http://forum.mitsumaniaki...p=818325#818325
komentować lendrynę!
Barwy narodowe
 |
|
|
|
 |
evjann
Nowy Forumowicz
Auto: lancer evo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 30 Skąd: PL
|
Wysłany: 05-03-2011, 17:07
|
|
|
to kupujesz odpowiednia przekładnie i już tak masz
tylko do 3 to trochę problem z przekładnia nie jest tak dostępna jak np. do nowszych evo |
|
|
|
 |
LEWY
Mitsumaniak

Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 516 Skąd: Prabuty/Gdynia
|
Wysłany: 05-03-2011, 17:57
|
|
|
No magiel to wyzwanie, ale gdzieś mi się obiły takie LHD,
nie pamiętam za bardzo gdzie,
ale cena 4500zł więc specjalnie nie drążyłem.
Ja jak wszystko ogarnę to spróbuje założyć magiel z eclipsa. |
_________________
 |
|
|
|
 |
matunio20
Forumowicz

Auto: Hyundai Lantra 1.8 GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 1329 Skąd: Zamość
|
|
|
|
 |
adino1 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-03-2011, 23:26
|
|
|
Witam, co do magla to z czego najlepiej użyć przy EVO3? |
|
|
|
 |
JM71 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-03-2011, 19:34
|
|
|
niektorzy ogarniaja temat z przekladka, ale musisz miec na uwadze, ze Evo jedynie z wygladu przypomina serie (i tak jest do teraz), bo auto jest mocniej zbudowane (w koncu rajdowka)... wiec czesci z serii moga byc za slabe do przekladki... zapytaj na forum EVO, ktos pewnie Ci pomoze... |
|
|
|
 |
|