Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana łożysk
Autor Wiadomość
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 22-02-2011, 21:00   Wymiana łożysk

Łożyska na przednich półosiach wymienione :lol: ==>> wszystkie czyli po 3 sztuki na stronę (w piaście 2 sztuki i 1 igiełkowe) łącznie z uszczelniaczami===>>> kupione od Zbyszka . Teraz pytanie==>> z jaką siłą dociągnąć==>> do oporu i odpuścić ?? czy tylko do wyczuwalnego delikatnego oporu ??,czy po przejechaniu jakiegoś odcinka dociągać czy już zostawić??
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 22-02-2011, 23:18   

Najpierw dokręcić do oporu i obracać tarczę żeby łożysko się ułożyło, potem popuścić i dokręcić lekko (20-30Nm), tak żeby był ledwo wyczuwalny luz na piaście, albo śrubokrętem spróbować podważyć podkładkę kontrującą (tą z gwintem) jak da się wyczuć jakiś luz to jest ok.
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 23-02-2011, 09:42   

rico.1 dzięki jadę na sprawdzenie bo były nie dawno wymieniane. Tylko jak/jakim kluczem dokręcić
rico.1 napisał/a:
podkładkę kontrującą (tą z gwintem)
z siłą 20-30 Nm chyba w warsztacie mają taki klucz ??? nie no dynamometryczny mają tylko jak go zastosować do tej podkładki ??
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 23-02-2011, 18:58   

Szczerze mówiąc to lepiej dokręcić na ten wyczuwalny luz a nie dynamometrycznie, bo każda piasta ma już pewne zużycie, więc z każdą wychodzi inaczej. Najważniejsze żeby nie było za ciasno.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.