[II 2.0 DID] SŁABY EFEKT RALLIART |
Autor |
Wiadomość |
tomas2ek
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Paź 2010 Posty: 5 Skąd: zg
|
Wysłany: 23-02-2011, 18:56 [II 2.0 DID] SŁABY EFEKT RALLIART
|
|
|
Mam wstawiony od nowości, to jest prawie od roku, Ralliart (jak wiadomo koszt nie mały) i moja ciekawość sprawiła że zdecydowałem się na sprawdzenie mocy na hamowni (na rolkach) i wynik niestety niezbyt zadawalający a mianowicie moc 157KM przy 3777obr/min i 353Nm przy 2272obr/min. Zastanawiam się czy powinienem reklamować urządzenie bo nawet na stronie mitsubishi piszą że Ralliart daje 167KM i 365Nm. Co sądzicie walczyć z serwisem ? Czy ma ktoś jakieś doświadczenie w takiej sprawie i z jakim rezultatem? |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 23-02-2011, 19:01 Re: SŁABY EFEKT RALLIART
|
|
|
tomas2ek napisał/a: | Mam wstawiony od nowości, to jest prawie od roku, Ralliart (jak wiadomo koszt nie mały) i moja ciekawość sprawiła że zdecydowałem się na sprawdzenie mocy na hamowni (na rolkach) i wynik niestety niezbyt zadawalający a mianowicie moc 157KM przy 3777obr/min i 353Nm przy 2272obr/min. Zastanawiam się czy powinienem reklamować urządzenie bo nawet na stronie mitsubishi piszą że Ralliart daje 167KM i 365Nm. Co sądzicie walczyć z serwisem ? Czy ma ktoś jakieś doświadczenie w takiej sprawie i z jakim rezultatem? | Funkcja Szukaj, wpisz RalliArt i będziesz miał odpowiedź na swoje pytania. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
tomas2ek
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Paź 2010 Posty: 5 Skąd: zg
|
Wysłany: 23-02-2011, 19:07
|
|
|
Faktycznie jest trochę informacji, bo od tego zacząłem, ale nie znalazłem odpowiedzi jak serwis podchodzi do słabych efektów urządzenia czy w ogóle jest gdzieś określone, że to urządzenie powinno dać jakieś min mocy i ile takie min wynosi? |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 23-02-2011, 19:14
|
|
|
tomas2ek napisał/a: | Faktycznie jest trochę informacji, bo od tego zacząłem, ale nie znalazłem odpowiedzi jak serwis podchodzi do słabych efektów urządzenia czy w ogóle jest gdzieś określone, że to urządzenie powinno dać jakieś min mocy i ile takie min wynosi? | Na 100% jest bo sam czytałem.... |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 23-02-2011, 19:35
|
|
|
157 ?? i tak super wynik jak na RA
Poczytaj ile to warte: klik |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
tomas2ek
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Paź 2010 Posty: 5 Skąd: zg
|
Wysłany: 23-02-2011, 20:23
|
|
|
Okazuje się, że Ralliart to urządzenie, które rzadko kiedy działa. Zbyt zimny silnik nie działa, zbyt ciepły też nie, działa chwilowo itp. Szkoda, że o tym wszystkim nie informują przy kupnie tylko wypisują głupoty, że niby samochód ma 167KM. Okazuje się że taką wartość to rzadko kiedy osiąga. To wygląda na jawne oszustwo i w końcu MMC komuś za to zapłaci i przestaną oszukiwać klientów. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 23-02-2011, 20:33
|
|
|
tomas2ek napisał/a: | Okazuje się, że Ralliart to urządzenie, które rzadko kiedy działa. Zbyt zimny silnik nie działa, zbyt ciepły też nie, działa chwilowo itp. Szkoda, że o tym wszystkim nie informują przy kupnie tylko wypisują głupoty, że niby samochód ma 167KM. Okazuje się że taką wartość to rzadko kiedy osiąga. To wygląda na jawne oszustwo i w końcu MMC komuś za to zapłaci i przestaną oszukiwać klientów. | Ano wlasnie.... Szkoda ze nie poczytales zanim sie zdecydowalec to badziewie zakupic. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
tomas2ek
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Paź 2010 Posty: 5 Skąd: zg
|
Wysłany: 23-02-2011, 20:54
|
|
|
Faktycznie mój błąd, że nie zagłębiłem się tak mocno w oceny tego urządzenia. Według opisu handlowca to dopłacałem do silnika o większej mocy (ciągłej a nie zmiennej), który on sam nazywał "chipem" a chyba to nie odpowiednia nazwa tego urządzenia? Nawet tak mam zapisane w moim zamówieniu na auto. W marcu mam pierwszy przegląd i zamierzam złożyć reklamację na piśmie zobaczymy co odpiszą. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 24-02-2011, 08:33
|
|
|
tomas2ek, Oprócz słabego podwyższenia mocy, chwilowego działania, itd. to urządzenie ma jeden wielki plus - oszczędza sprzęgło, koło dwumasowe, itd. Mam od 92kkm na budziku, od 30kkm wgraną mapę i już wymieniałem sprzęgło i koło dwumasowe. Posiadając firmowego "dopalacza" co prawda mniej masz satysfakcji z jazdy, ale sprzęgło i koło dwumasowe dociągnie Ci do końca gwarancji i chyba o to chodzi. Po gwarancji - to już bezwarunkowo Twój problem. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
|